Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bjlevi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bjlevi

    Laser uitlaat voor BMW R1100S €300

    VERKOCHT Een weinig gebruikte Laser sportuitlaat voor een R1100S. Voor een mooi boxer geluid. Met E-keurmerk. €300
  2. bjlevi

    Te koop: Kawasaki ZZR 600 / ZX-6 Ninja

    Kawasaki ZZR 600 Vraagprijs: €1.200 Kilometerstand: 60.500 km Segment: Sport/toer Bouwjaar: 1993 (Nieuwe E-model (vanaf 1993)) Kleur: Paars/rose Pk's: 100 pk Brandstofverbruik: Tussen de 1:17 en de 1:20 Actieradius: 330 km De ZZR600 draait alweer lange tijd mee en heeft zich al...
  3. bjlevi

    Te koop gevraagd: R1100S met ABS en twin-spark

    Ik ben op zoek naar een R1100S met ABS en twin-spark. - Niet al te veel km's, iig < 40.000km - Voorkeur voor een niet verhoogd stuur. - Handvatverwarming.
  4. bjlevi

    Problemen door luchtfilter?

    Ik heb een probleempje: Laatst heb ik mijn kleppen gesteld, benzine filter vervangen, bougies vervangen, luchtfilter vervangen en carbs laten synchroniseren. Maar na deze operatie kom ik niet meer voorbij de 6.000 toeren. Eergisteren heb ik het luchtfilter verwijderd en de motor getest(twee...
  5. bjlevi

    DB-killers voor mijn Laser uitlaten?

    Wie kan mij helpen? Ik ben opzoek naar 2 DB-killers voor mijn Laser uitlaten. Heb al een poos op het internet gezocht maar heb helemaal niets kunnen vinden. Ik weet niet eens zeker welke Laser uitlaten ik heb? Ik denk de Deeptone. Wie o wie kan mij vertellen welke DB-killers ik nodig heb...
  6. bjlevi

    Barneveld (en omstreken)

    Wie O Wie rijden in omgeving Barneveld ?
Terug
Bovenaan Onderaan