Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Morrits
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Morrits

    Kenteken direct na koop beëindigen - schorsen noodzakelijk?

    Ben van plan een schademotor aan te schaffen met als doel deze te demonteren en met de onderdelen ervan mijn eigen motor wat op te frissen. Idee is de motor op te halen, over te schrijven en direct ter plekke het overgeschreven kenteken in een enveloppe te droppen en op te sturen met verzoek...
  2. Morrits

    CDI unit Honda Dominator NX250/NX650

    Hallo lieden, Ik zoek een CDI unit voor een Dominator, maakt niet uit of het van een 250 of een 650 komt. Iemand iets liggen voor een fijne prijs?
  3. Morrits

    Difi textiel motorbroek lengtemaat / MQP handschoenen

    Difi Harrison 2 ax - maat 106 Broek met membraan, thermovoering, bretels. Echter: niet helemaal waterdicht meer. Gaat bij langere regenbui doorlekken. Broek heeft wat gebruikssporen, plakkertje er op waar ie eens de uitlaat omarmde. Wel een fijn zittende, soepele broek met protectie...
  4. Morrits

    Difi motorbroek - maat 106 - nieuw

    Nieuwe, ongedragen motorbroek. Waterdicht en ademend door Aerotex membraan. Uitneembare thermovoering. Taille is verstelbaar. Mogelijkheid om bretels aan de broek te bevestigen. Handige, lange rits in de broekspijpen. Korte verbindingsrits voor aan motorjas. Harde protectoren op de...
  5. Morrits

    Lookwell broek - leer - maat 52/42 L - prijs goed

    De broek verkeert in een zeer mooie staat. Het leer is mooi soepel, schoon en absoluut vrij van beschadigingen. Is voorzien van zowel een lange als een korte verbindingsrits. Ook zijn er lussen voor een riem aanwezig. Op de heupen zitten zachte protectiestukken. Ter hoogte van de liezen...
  6. Morrits

    Rev'it 4 seizoenenjas mt. XYL + (lekke) A*'s goretex laarzen

    Jas Rev'it Expedition maat XYL Jas is van 2006 en is gebruikt. Werkt nog wel gewoon. Laatste rit van Zeist naar Den Helder en terug alleen maar regen gehad - ik lieg, ik had ook 20 km hagel - en ik kwam droog over. Wel gebruikssporen, hier en daar is de engineered skin wat pluizig, op...
  7. Morrits

    achterwiel XL600RM '87

    Nou, dat. Moet bruikbaar - dus heel en recht - zijn. Mooi hoefnie. Heeft iemand dit, of weet je waar in midden Nederland ik mijn licht moet opsteken? Dankjulliewel!
  8. Morrits

    GIVI wingrack + topkoffer 45 l + bevestiging NTV650

    Als in de titel vermeld. Mag weg wegens overcompleet. Ik gebruik alleen mijn zijkoffers en heb daarvoor een ander rek op m'n fiets. Koffer is in goede staat, type monokey. Gebruikt uiteraard, maar de koffer is netjes, zat altijd volledig ingepakt in reflecterende tape. Daardoor behoorlijk...
  9. Morrits

    NTV650 1993 (belg) €500,-

    Even uitleggen; Deze motor is niet van mij. Ik trof 'm min of meer toevallig aan toen ik wat spullen op ging halen bij de eigenaar. Hij vertelde me dat de motor te koop is. Ik ben al voorzien, maar ik heb 'm beloofd de moto, want zo heet een 50+ cc tweewieler in 't Vlaams, hier onder de aandacht...
  10. Morrits

    FJ 600 (XJ 600), matig en niet duur

    FJ600 zonder lelijke tophelft. Wat valt er over te melden? + 70k km De motor is niet in concoursstaat. ;) Dat is op de foto's te zien. Hier en daar heeft ie best wat roest. Het fraaie bruin op de achterbrug is overigens tectyl (ML). Achterremklauw blijft hangen en de blokken zijn...
  11. Morrits

    MOTO73 1 oktbober 2009

    Heeft iemand toevallig - of minder toevallig, dat is me om het even - bovenstaand tijdschrift nog ergens in de oudpapierbak liggen? Of op het toilet, tussen de bank, waar dan ook? Het gaat volgens mij om nummer 20 en er zou een duurtest van een VFR750 in staan. Als dit blad bij iemand...
  12. Morrits

    achterwiel Honda CB250N CB400N

    Comstar achterwiel, recht en prima bruikbaar. Maat: 1,85 x 18 Komt (waarschijnlijk) van een CB 400 N Past natuurlijk ook in CB 250 N. Compleet met aandrijfrubbers. Af te halen voor tien eypo.
  13. Morrits

    zieke CB250N 1981

    Dit is een typisch gevalletje: starten en lopen! :Y ...mits je een goede conditie hebt, de versnellingsbak is kaduuk namelijk. :/ Draait heel aardig, slaat vlot aan. Achterband prima, kettingset prima. Ziet er redelijk uit, maar het zadel vertoont een fikse...
  14. Morrits

    Gilera 125cc met Italiaans kenteken

    Een collega van me heeft dit motorrijwiel staan en wil 'm verkopen. Het apparaatje is in nette staat en loopt prima. Er zitten Italiaanse papieren bij, bouwjaar is 1981 meen ik. Dit is ongeveer de informatie die ik nu heb, samen met een fotootje. Binnenkort zal ik het ding nog even goed...
Terug
Bovenaan Onderaan