Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: let's ride
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    hoe komt dat toch, al die verongelukte MF'ers?

    wie is het met me eens. ~[edit Baksteen: ik niet.]
  2. L

    tot welke leeftijd is motorrijden verantwoord?

    Vanaf je 80ste (?) leefjaar wordt elk jaar (?) geloof ik gechecked of je nog kan autorijden. (simpele ogentest)? Nu veronderstel ik heel wat, dus ik weet niet of m'n feiten kloppen, maar zo'n testje is naar't schijnt een lachertje. In een auto zit je nog redelijk veilig, als je als...
  3. L

    waarom in moto 73 etc. ook geen blote dames?>

    Ik zat me wat af te vragen. waarom hebben ze in andere motoblaadjes, zoals moto73 en promotor etc. ook geen naakte snollen op hun motoren zitten, net als in de easy-rider blaadjes. ik zie altijd maar ouwe kerels of duffe reviewers op die foto's. ik kijk dan liever naar een lekkere...
  4. L

    [TK] 2 hotelbon vouchers voor 3 nachten!

    hoi ik weet niet of ik dit hier te koop mag zetten....maar ik dacht zo, het heeft met motorrijden te maken.....want je kan er naar toe rijden.....en dan overnachten en de volgende dag weer verder rijden! iig. ik heb hier nog 2 hotelbon vouchers liggen. hiermee kan je met 2 personen 3...
  5. L

    reclame rijden maar dan voor bikerz

    d'r zijn een aantal websites waar je je kan aanmelden voor reclame-rijden. maar dat is alleen voor op auto's zijn er ook websites waar je op de motor kan reclame-rijden? dat ze bv. op je motorjas hun logo plakken, of op je kuip o.i.d. Wil zo wat bijverdienen en het kost geen...
  6. L

    homeys met goeie sound hier?

    hey ik vroeg me af, in de auto-scene heb je, net als bij bikez, mensen die hun ride graag stylen.... side-skirts....rims... voor bikez dan andere knipperlichtjes....ander kuipje... maar bij carz hebben ze ook vaak een vette sound system zijn er hier ook mensen met een vette subwoofer...
  7. L

    €5000 - Pan/Gtr/Fjr/k1100 ?

    Hoi allemaal, ik geloof dat dit wel in algemene motorpraat past. Anders m'n excuses. Even voorstellen mischien, ik ben 'let's ride' en heb nu al een jaar of 3 m'n motorrijbewijs. In die 3 jaar heb ik fijn kunnen oefenen op een Honda cb450N uit 1985. Maar ik denk dat ik nu wel rijp ben voor...
Terug
Bovenaan Onderaan