Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stijner
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stijner

    Ter overname: Circuitdag Assen Trackdays4all 15 sept. (snel)

    Wegens verkoop motor circuitdag op maandag 15 september bij Trackdays4all op het circuit van Assen ter overname beschikbaar. Bij interesse even mailen met stijn.claassenapestaarthotmail.com of via een privebericht. Het is een plek in de groep snel. Mijn eigen p.r. was 2:03, daarmee werd ik...
  2. Stijner

    Te koop: Yamaha R6 Circuitmotor 2004

    Omdat ik op zoek ga naar een recenter model R6 zet ik hierbij mijn Yamaha R6 uit 2004 te koop. Wat is er allemaal aan onderhoud gedaan: 3e t/m 6e versnellingen vervangen + schakelvorken a € 500. Tandwielen en ketting vervangen voor 15/48 JT tandwielen en een DID ERV3 520 ketting. Nieuwe...
  3. Stijner

    Ter overname CRT 5 juli groep B (vrij rijden) 150,-

    Omdat ik mijn motor niet op tijd klaar krijg heb ik een circuitdag ter overname beschikbaar. Datum a.s. zaterdag 5 juli op het circuit van Assen. CRT Holland. Groep B, vrij rijden. Kostte 200,-. Nu: 150 euro. :)
  4. Stijner

    te koop: originele buddyseat voor Yamaha R6 2004

    Wegens schuuropruiming te koop: buddyseat Yamaha R6 2004. Iemand die er iets aan heeft?
  5. Stijner

    Te koop: originele uitlaatdemper Yamaha R6 2004

    Wegens schuuropruiming te koop: Einddemper van een Yamaha R6 uit 2004. (past volgens mij op de modellen van 2003 t/m 2005, maar ben er niet helemaal zeker van. Doe een leuk bod en kom m ophalen. :)
  6. Stijner

    GEZOCHT CRT dag Assen groep ERVAREN 27 september

    Dag, ik ben nog op zoek naar een plekje in de A-groep 'Ervaren' op de CRT dag van 27 september te Assen. Dus mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag. mail naar stijn.claassenapestaartjehotmail.com
  7. Stijner

    Te koop gevraagd: zwarte Pazzo rem-en koppelingshendel

    Dag, voor mijn Buell XB12 S Lightning ben ik op zoek naar een stel korte zwarte PAZZO hendeltjes. Het liefst met goudkleurige verstellers. In het verleden heb ik eens een setje online gekocht, voor niet al te duur, maar ik zou echt niet meer weten waar dat was. Iemand die me er aan...
  8. Stijner

    Te koop: Yamaha R6 Circuitmotor 2004

    Ik was vorig jaar van plan om mee te gaan doen met de ZAC, maar omdat ik een appartement gekocht heb zie ik toch van dit plan af. Daarom wil ik mijn vorig jaar aangeschafte circuitmotor (YAMAHA R6 2004) te koop aanbieden. Het is een uitstekende motor waar ik vorig jaar nog twee circuitdagen...
  9. Stijner

    gezocht: laser of bos uitlaat voor r6 2004

    Ik ben op zoek naar een uitlaatdemper die meer lawaai laat horen dan de standaarddemper van mijn r6 uit 2004. Het gaat om een circuitracer, dus ik heb niks aan volledig open dempers. :) Mocht iemand wat hebben, neem dan even contact met mij op! Dan komen we er vast uit! Groet!
  10. Stijner

    circuitdagen gezocht!

    Hoi! Omdat ik dit jaar ruimschoots te laat was met het inschrijven op circuitdagen in 2010, en toch nog een aantal maal wil rijden, doe ik bij deze een oproep aan degenen die er eentje geboekt hebben en er vanaf willen. :) Bij voorkeur de snelle groepen! welke organisatie maakt niet...
  11. Stijner

    Te koop: AIM my chron laptimer incl baken

    Te koop: AIM my chron laptimer inclusief baken. werkt prima! prijs 175,-
  12. Stijner

    te koop Yamaha R6 2006 Raven

    Omdat ik nu toch ook ben verknocht aan het circuitrijden, heb ik besloten dat ik voorzichtig afstand wil gaan doen van mijn straat R6 uit 2006, anders staat hij toch maar te verstoffen. Ik ben benieuwd of er geinteresseerden zijn, hij staat me niet echt in de weg. Dus hier gaat ie dan...
  13. Stijner

    CRT dag overnemen op vier april voor weinig?

    Hallo! Mijn broertje heeft een CRT-dag geboekt op vier april 2009. Omdat hij nu met een proeftijd zit van twee jaar heeft hij zijn motor verkocht, en omdat hem niet toelaten met zijn auto kunnen eventueel geinteresseerden zijn sessie op het circuit overnemen. Het gaat om de onervaren...
  14. Stijner

    Ik zoek een laptimer voor op het circuit

    Hoi! Ik zoek voor CRT dagen op het circuit van Assen een laptimer die ik op mijn eigen R6 uit 2006 kan monteren, zodat ik mijn eigen tijden kan opnemen. :] Weet iemand iets? Laat het me alsjeblieft weten! Alvast bedankt! :)
  15. Stijner

    Repsol racing suit gezocht!

    Hoi! Ik zoek al geruime tijd naar een compleet Repsol pak voor bij mijn CBR 1000 RR Repsol! Alleen kan ik dat nergens vinden! Wie weet raad? Alvast bedankt! Stijn
Terug
Bovenaan Onderaan