Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kn3rf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Nieuwe Michelin Pilot Road 4 | 190/50 ZR 17

    Wegens een nieuwe motorfiets, waar deze band niet onder past, bied ik een nieuwe Michelin Pilot Road 4 band aan. Afmetingen: 190/50 ZR 17 Dot code: 2818 Prijs: Nader overeen te komen
  2. K

    Advies | Direct laminaat motorkleding

    Hallo, Mijn huidige motorpak heeft zijn beste tijd gehad, zodoende ben ik opzoek naar een vervanger. Ik rij de nodige woon-werk kilometers en vind het belangrijk dat mijn lichaamstemperatuur in herfst, winter en voorjaar niet teveel daalt. Ook wil ik graag droog op mijn bestemming aankomen...
  3. K

    Ongebruikte Titanium Laser demper

    Te koop aangeboden een ongebruikte titanium Laser demper. Het betreft een universele slip-on demper, passend onder vele motorfietsen. Details: Aansluitdiameter +/- Ø53 mm; Lengte huls 45 cm; Merksticker meegeleverd. Huls heeft oppervlakkig twee kleine deukjes, evt...
  4. K

    Linkpijp / Linkpipe

    Nette linkpijp (verloopstuk tussen uw spruitstuk en demper) voor motorfiets te koop. Details: Gemaakt uit RVS Totale lengte +/- 400 mm Verspringing in breedte van +/- 120 mm Interne aansluit diameter spruitstuk zijde Ø48-50 mm Externe aansluit diameter demper zijde (slip on) Ø54 mm...
  5. K

    Leovince SBK X3 slip-on demper

    Aangeboden een Leovince SBK X3 demper. Verkeerd in goede staat. Aluminium mantel. Demper heeft E-keur. Inclusief twee carbon ophangbeugels. dB-killer is in de demper gemonteerd. Passend op verschillende motorfietsen. Slip-on aansluit diameter van de demper is 50 mm. Het geluid uit...
  6. K

    Triumph speed triple | Achterbrug / Swingarm

    Te koop aangeboden een mono achterbrug / swingarm van een Triumph Speed triple. What you see is what you get: Achtervelg (hoort 190/50/17 band op) Achterbrug inclusief deel van linksysteem Excenter voor in de achterbrug / wielophanging Tandwiel Remschijf Niet aanwezig is de moer en...
  7. K

    Vettige aanslag throttle body Triumph T509

    Goedendag, Momenteel ben ik wat onderhoud aan mijn Triumph T509 aan het plegen. Nu valt het me op dat de throttle bodies alle drie intern vettige aanslag en wat koolstof afzetting hebben. Soortgelijk als op onderstaande foto. Is dit normaal bij motoren met deze kilometerstand (60k)? Dient...
  8. K

    Mig carbondemper | R6 "99-02

    Te koop aangeboden een NIEUWE Carbon demper, merk MIG Exhaust Concept. Past direct onder een Yamaha R6 uit 1999-2002. De uitlaatbocht heeft een speciale oppervlaktebehandeling ondergaan waardoor deze minder snel corrodeert en verkleurd. De afbeelding waar een soortgelijke demper onder een...
  9. K

    Dunwandige RVS buis trompen

    Goedendag, Heeft iemand ervaring met het trompen (oprekken) van rvs buis middels onderstaande tool? Ik neem aan dat een stalenbuis geen enkel probleem vormt, echter is RVS een stuk taaier. Het zou bijvoorbeeld om een buis met een diameter van 54 mm en een wanddikte van 1.5 mm gaan.
  10. K

    Aansluitdiameter slipon dempers

    Goedendag, Wat is de meest voorkomende aansluitdiameter voor slipondempers voor motorfietsen van rond de 600 tot 1000cc? Naar mijn idee komt 60[mm] veel voor, kan iemand dit bevestigen? Is het zo dat wanneer een motorfiets een dubbele uitlaat heeft de aansluitdiameter kleiner is? Mocht...
  11. K

    Laser Hotcam Carbon NIEUW [Suzuki Srad 600/750 ]

    Aangeboden een Laser Duotech Carbon. Het betreft een nieuwe/ongebruikte demper Driepunts bout aansluiting Directe montage op een Suzuki Srad 600/750 Geen db-killer aanwezig evenals bevestigings oog aan frame.~[/right] Het geluid uit deze demper zal u een smile van oor tot oor...
  12. K

    Laser Hotcam Carbon [CBR600f]

    Aangeboden een Laser Hotcam Carbon. Inclusief linkpipe. Kleine schrammetjes van schuifschade zijn professioneel weggewerkt, aan de achterzijde (niet op foto) een oppervlakkig krasje in de gelcoat, bij montage NIETS van te zien. Directe montage op een Honda CBR600f. Prijs E160,- Het...
  13. K

    Laser Duotech Carbon [Kawasaki Zx636 2003-2004]

    Aangeboden een Laser Duotech Carbon versie voor een Kawasaki Zx636 2003-2004, maar past uiteraard ook onder vele andere motorfietsen. Inclusief linkpipe, bevestigingsveren en db-killer. Kleine schrammetjes van schuifschade zijn professioneel weggewerkt (niets meer van te zien). Vraagprijs...
  14. K

    Carbon Leovince SBK demper [past direct op R1]

    Te koop aangeboden een Leovince carbon SBK demper welk in goede staat verkeerd. Inclusief linkpipe en bevestigingsveer. Nieuwe geperforeerde binnenpijp en demperwol (à €27,85) Universeel op vele motorfietsen te monteren maar ook direct op een Yamaha YFZ R1 van 1998 t/m 2001 Prijs...
  15. K

    Yoshimura demper

    Te koop aangeboden nieuwe/ongebruikte een Yoshimura demper. Montage aan linkerzijde van de motorfiets. Middels kleine wijziging is hier een keurige slip-on demper van te maken (bijvoorbeeld op een BMW. Prijs: Serieus bieden (via Pb is ook prima).
  16. K

    Laser Duotech RVS

    Laser Duotech RVS demper. Prima demper voor op straat, stunt of circuit-fiets. Slip-on Inclusief db-killer (toegestaan op het circuit) Enkele lichte deukjes aanwezig bij aansluiting €70,-
  17. K

    Geperforeerde buis (rond +/- 51 a 52[mm])

    Goedendag, Ik ben op zoek naar een geperforeerde buis met onderstaande specificaties Lengte +/- 450[mm] Inwendige diameter rond +/- 51 a 52[mm] Heb je iets (een oude/kapotte demper is ook prima) laat het me weten. Groet Frank
  18. K

    Geperforeerde buis (rond +/- 51 a 52[mm])

    Goedendag, Ik ben op zoek naar een geperforeerde buis met onderstaande specificaties Lengte +/- 450[mm] Inwendige diameter rond +/- 51 a 52[mm] Heb je iets (een oude/kapotte demper is ook prima) laat het me weten. Groet Frank
  19. K

    17" velgen (evt schade)

    Goedendag, Ik ben opzoek naar twee velgen met onderstaande specificaties: 17" moet een 190 of 120 millimeter brede band om passen Schade in de vorm van bijvoorbeeld een scheur in materiaal of afgebrokkelde lak is niet erg Gaarne reactie middels Pb.
  20. K

    17" velgen (evt schade)

    Goedendag, Ik ben opzoek naar twee velgen met onderstaande specificaties: 17" moet een 190 of 120 millimeter brede band om passen Schade in de vorm van bijvoorbeeld een scheur in materiaal of afgebrokkelde lak is niet erg Gaarne reactie middels Pb.
  21. K

    Clip ons Triumph speed triple (45[mm] vorkpoot)

    Te koop aangeboden, een set clip ons voor een Triumph speed triple t509. Gezien het universele karakter van dit onderdeel past het ook op vele andere motoren. Handvat diameter 22,2[mm] Bestemt voor een voorvork poot met een diameter van 45[mm] Verder verkeerd dit product in...
  22. K

    Motorolie 10W40, 5 liter (Roukema)

    Overbodig wegens aanschaf van een motorfiets die andere olie nuttigt. Vijf liter Roukema 10W40 semi syntethische blokolie Eventueel wordt een nieuw oliefilter meegelever €25,- (dat houdt in 30% korting op nieuwprijs!)
  23. K

    Rempomp ZX6 of GSX-R

    Goedendag, Voor mijn Speedtriple T509 ben ik opzoek naar een andere rempomp. De originele pomp (13[mm] zuigerdiameter) die nu gemonteerd is levert me wat te weinig olieverplaatsing op/remt wat laf. Ik heb via dit forum vernomen (graag verbeteren mits fout) dat een 3/8" (9,5[mm], moet dit...
  24. K

    Laser Hotcam carbon

    Te koop aangeboden een Laser Hotcam demper carbon uitvoering. Slip-on aansluiting, diameter 61mm De demper heeft schuifschade gehad, deze schade is professioneel weggewerkt, gemonteerd valt dit niet op (eerlijkheidshalve heb ik dit duidelijk op de foto gezet). Dempingswol zo...
  25. K

    Yoshimura demper -slip on-

    Te koop aangeboden een Yoshimura demper. Aansluit diameter 51mm Eventueel een linkpipe bijgeleverd Eventueel een adapter bijgeleverd voor montage op een zxr-400 Vraagprijs €120,- Na montage veroorzaakt het geluid uit deze demper een smile van oor tot oor! Een bod per pb is ook...
Terug
Bovenaan Onderaan