Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Flying K
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Flying K

    Dainese combi mt 50

    Wegens overcompleet te koop. Dainese combi maat 50, puntgaaf (zo goed als nieuw). T.e.a.b. Mijn lengte is 1.74m en ongeveer 70-72kg. Pak zit mij prima!
  2. Flying K

    Verkocht: Doorwaaijas Revit Traction maat S Black-White

    Maat S Ongeveer 2j oud, ~5x gedragen. Verkeert in absolute nieuwstaat. De jas heeft een winddichte en warmtehoudende liner voor als het wat kouder wordt. Reden verkoop: Supersport rijdt toch lekkerder in leer. Vraagprijs 110 euro.
  3. Flying K

    Berik Spa Rood-Wit-Zwart maat M motorhandschoenen

    Gebruikt maar gewoon nog in prima staat. Ongeveer 2j oud, maat M. Geen schade of slijtage. Gaat weg wegens aanschaf nieuw setje (die beter bij mij pak passen ;)). Vraagprijs 35 euro.
  4. Flying K

    Quadlock case Samsung S10e

    Bij deze bied ik mijn quadlock case voor de samsung S10e aan. Gaat weg wegens aanschaf nieuwe telefoon. Inclusief poncho (stof/water hoes), in uitstekende conditie. 20 euro lijkt me een redelijke prijs. (Nieuwprijs ligt rond de 55 euro)
  5. Flying K

    Verkocht

    Te koop gebruikt goudkleurig vizier van mijn Race R Pro. Vraagprijs 25 euro (nieuwprijs ~90 euro).
  6. Flying K

    Red Bull lederen motorjas (retro) maat M 30 euro

    Hoi allen, Heb hier nog een mooi retro Red Bull motorjasje liggen maat M. Protectie in de schouders, armen en rug zitten er allemaal in. Vraagprijs 30 euro. Ligt in 's-Hertogenbosch.
  7. Flying K

    kuipruit db mra kawa zx6r 2007 2008

    Zoals de titel al zegt bied ik mijn kuipruit te koop.aan. Het is een MRA kuipruit dubble bubble smoke. Ik wil namelijk een andere monteren. Kuipruit ziet er echt suoergoed uit is echt in topstaat. ~[Img] Voor betere fotos kun je me altijd mailen. Gaat weg tegen elk aannemelijk bod...
  8. Flying K

    Topkuip GSXR 1000 K6

    Een hele nette topkuip van een K6
  9. Flying K

    Alpinestars laarzen mt 42

    Heb nog een paar laarzen staan die ik nooit meer gebruik. Zijn volgens mij de waterdichte versie.. het precieze type weet ik niet meer. Maat is 42 Hebben al aardig wat geleden, doe een goed bod! reflector op de linkerlaars is gebarsten toesliders zijn geschaafd ook het...
  10. Flying K

    Berik Backprotector ZGAN

    Ik heb hier een Berik backprotector liggen.. is maat M volgens mij. Ik heb m ooit 1x gedragen (ongeveer 20 minuten lang) maar vond m niet fijn! Ik rijd liever zonder. Dus ZGAN! Prijs is dacht ik 80 euro in de winkel.. Prijs is 50 euro.
  11. Flying K

    Shark RSI visier Blauw spiegel en Zilver spiegel

    Ik heb hier nog 2 vizieren liggen waar ik niks meer mee kan. De zilveren ziet er nog heel netjes uit, de blauwe heeft aardig wat steenslag ed opgelopen. Maar het blijft een mooi vizier! op deze foto's zie je de spiegeling van de blauwe beter! Zijn beide voor een Shark...
  12. Flying K

    TK: zx6r 2007 groen

    Te koop omdat ik toch wil gaan voor wat zwaarders mijn Kawasaki zx6r 2007 11395 km.. kan wat bijkomen wordt nog af en toe mee gereden Donkere bubbel ruit Akrapovic Hexagonal (inclusief db-killer) met e-keur PCIII groene onderkuipen banden nog minimaal 80% goed kleine beurt gehad bij...
  13. Flying K

    ZX6R 2003 onderdelen

    Hoi, ik ben op zoek naar de volgende onderdelen. Koplampunit rechter zijkuip kontkuip seatcover dynamodeksel
  14. Flying K

    Custum Goldwing / Chopper T.E.A.B

    Hierbij bied ik een honda goldwing aan van een collega van mij. bj 1979 -> belastingvrij 91.000 km banden 95% goed 1.000 km geleden grote beurt speciale "paintjob" Het is een mooie en degelijke motor. Hij start en loopt altijd. Rijdt zoals een goldwing betaamt. Loopt rustig en fijn...
  15. Flying K

    stadslicht vervangen zx6r??

    Hallo jongens, Ik heb een klein probleempje. Ik wil mijn stadslicht vervangen door een oranjese lampje zodat ik hiermee mijn knipperlicht kan maken. Het gaat om een 2003 zx6r. het betreft dit lampje: Ik heb de "unit" er wel uitgekregen zoals je ziet.. maar ik krijg het lampje niet...
  16. Flying K

    TK: Red Bull Leren jas

    Ik verkoop mijn leren Red Bull jas, omdat ik zelf een textiel jas voor erbij wil (buiten mijn pak) als ik bijv in spijkerbroek oid. rijd. Ziet er nog goed uit, is wel gebruikt. Als je wil kan ik hem nog ff opnieuw vetten vantevoren, niet dat dat nodig is maar, dan heb je er voorlopig al helemaal...
  17. Flying K

    Het grote ZXR 400 topic deel 23: Over bloemetjes en bijtjes

    :} :} :} :} :} :} :} :} :} Foto: © JRO of Clyde Mini Meeting 21-10-2007 @Veenendaal Foto`s: © Leduke, ZXR 400 Mini Meeting 21-10-07 ZXR400 Meeting 13-04-2008 @Veenendaal Foto: © SantanoS DEEL 23!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* NR~ verwelkomt jou in...
  18. Flying K

    Custom Honda Goldwing

    Hierbij bied ik een honda goldwing aan van een collega van mij. bj 1979 -> belastingvrij 91.000 km banden 95% goed 1.000 km geleden grote beurt speciale "paintjob" Het is een mooie en degelijke motor. Hij start en loopt altijd. Rijdt zoals een goldwing betaamt. Loopt rustig en fijn...
  19. Flying K

    Verwijderen PB's

    Zoals iedereen wel weet is er sinds een tijdje geleden de mogelijkheid elkaar PB's te versturen. Echter heb ik hier nog wat vragen/opmerkingen over. Ik vind de functie nog verre van compleet namelijk en je zou in dit bericht een soort van verzoek kunnen zien. Ik heb verder nog niks of...
  20. Flying K

    Kawasaki ZXR 400

    Ik bied mijn Kawasaki ZXR 400 te koop aan. Gegevens: 1993 43.5xx km op de teller vermogen nu 25kW.. origineel 48kW ook mogelijk Superpole Demper 4.000 km terug grote beurt gehad inclusief kleppen stellen en carbs synchroniseren. Nieuwe MPP achter Achterband (MPP) 95% goed Voorband...
  21. Flying K

    Het ZXR 400 topic deel 19: Let me NRtain you

    :} :} :} :} :} :} :} :} :} Foto: © JRO of Clyde Mini Meeting 21-10-2007 @Veenendaal Foto`s: © Leduke, ZXR 400 Mini Meeting 21-10-07 ZXR400 Meeting 13-04-2008 @Veenendaal Foto: © SantanoS DEEL 19!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* NR Verwelkomt jou in...
  22. Flying K

    Achteras moer ZXR400

    Hey ik ben op zoek naar de moer op de achteras van de zxr 400 het betreft deze moer... over de prijs komen we wel uit!
  23. Flying K

    ZXR 400 (onbeschadigde) spiegels zwart

    Zoek een setej spiegels (zwart) voor een zxr 400 moeten er nog netjes uit zien!
  24. Flying K

    Kroonplaat loshalen ZXR 400

    Ik wil mijn clip-on inclusief dat bevestigings beugeltje vervangen omdat ik een schuiver heb gemaakt. Mijn vraag is nu.. hoe krijg ik die bovenste kroonplaat los? De moer die het asje vast zet die door het balhoofd gaat die krijg ik wel los maar aan weerszijde bovenop de vorkpoten zitten ook...
  25. Flying K

    Div. ZXR 400

    Hoi ik ben mijn motor aan het opknappen nu heb ik hier wat onderdelen voor nodig.. complete schakelset "dynamodeksel" met ZXR erop moer achteras clip-on links inclusief bestigings steun en ook het glas van een knipperlicht (oranje) beller is sneller...
Terug
Bovenaan Onderaan