Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DRD
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DRD

    Duo voetsteunen Hypermotard 950

    Mag dicht, originele steunen besteld bij dealer
  2. DRD

    Kawasaki ZX10R (2004) Streetfighter project

    Deze is verkocht
  3. DRD

    Interesse peiling ZX10R in onderdelen

    Goedemorgen Motor-forummers, Ik ben al geruime tijd bezig om een goede ZX10R uit 2005 om te bouwen naar nakedbike / streetfighter. Echter ligt dit al maanden volledig stil en is de energie er een beetje uit. Vandaar wil ik even pijlen of er genoeg animo is voor ZX10R onderdelen om het in...
  4. DRD

    Zoektocht naar eerste motor

    Hallo allemaal, Jaren terug heb ik mijn GSX-R 750 uit 1994 verkocht. Hier heb ik in de loop der jaren toch wel veel spijt van gekregen en ik ben benieuwd wie er nu op rijd en wellicht met de tijd mijn oude motortje terugkopen. Het betreft een aangepaste GSX-R 750 met rood kuipwerk en...
  5. DRD

    ZX10 2004 Black 'n Gold

    Goedemorgen allemaal, Het is niet vanwege mijn enorme plaatwerk skills dat ik hier mijn project post. Het is meer vanwege wat input uwerzijds. Allereerst: Ik ben Tom uit Hank (net als Marcel aka Roughneck) 23 jaar en werkzaam als projectengineer in de leidingbouw, en momenteel nog in...
  6. DRD

    Supermoto Noord-Brabant (en omstreken) deel 1

    Beste mede-SM-MF'ers uit Noord-Brabant. Dit topic is bedoeld om Supermoto rijders uit brabant te verzamelen, wellicht is er animo om eens samen te rijden of wat leuke spots aan te dragen waar men lekker kan sturen. mochten er mensen geinteresseerd zijn dan kunnen we wellicht een mooie OP...
  7. DRD

    Verleng kits t.b.v. achterbrug verlengen

    Goedemiddag allen, ik zit er over te denken mijn motor te verlengen, in ieder geval, de achterbrug ervan :+ Op ebay en amerikaanse sites wordt je doodgegooit met zogenaamde "kit's"...
  8. DRD

    zelf maken uitlaatsysteem 1-cilinder

    Een goedemorgen aan allen, Ik heb laatst zelf een uitlaatsysteem gemaakt op mijn Husqvarna 570SMR. het originele systeem bestaat uit 2 aparte buizen die bij de demper samenkomen. nu ben ik uitgegeaan van een leovince systeem, vanuit de cilinder van 2 naar 1, 1 buis naar achter, achter...
  9. DRD

    topkuip frame RSV1000r 2004/2005

    heeft er iemand een topkuipframe voor een RSV1000R in de aanbieding? het framepje waar je teller op gemonteerd zit.
  10. DRD

    diverse onderdelen RSV100R uit 2004/2005

    haloo, ik heb een schademotor gekocht met een paar kleine mankementjes. ik heb nodig: 1. Tellerunit 2. Koplampunit 3. achterknipperlichten 4. voorknipperlichten 5. kontje compleet 6. duozitje 7. topkuip(indien mogelijk met ruitje) heb je iets liggen...
  11. DRD

    RSV1000R elektrisch probleem

    Ik heb een aprilia rsv1000 gekocht, het is een opknapper. Aan het elektrische gedeelte is een beetje gekloot en de motor start daardoor ook niet. Er is een alarm tussen gebouwd maar dit is door een flinke kwakzalver gedaan en dit veroorzaakt dus de problemen. Nu is mijn vraag of er...
  12. DRD

    Supermotard of cross

    hallo, ik zit te kijken voor een supermotard, merk maakt niet zoveel uit. nu hoorde ik dat wanneer een crossmotor omgebouwd is tot een supermotard, bijvoorbeeld een Honda cr of suzuki rm. er veel meer revisie werk en dergelijke bij komt kijken dan wanneer een SM vanuit de fabriek al een SM...
  13. DRD

    Suzuki GSX-R 750cc op 25kW eventueel ook op vol vermogen

    beste mensen, ik verkoop mijn gsx-r omdat ik vol vermogen mag rijden over een maand. ik zou er voor kunnen kiezen om deze te on-begrenzen maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik liever supermotard ga rijden. de motor is van 1994 maar schrik niet iedereen denkt dat ie uit 2004 komt...
  14. DRD

    voorkap/nummerplaat offroad

    hallo ik ben op zoek naar een voorkap het liefst iets als een ktm heb je wat liggen of iets anders moois laat het maar ff weten email: tombo_703@hotmail.com
  15. DRD

    goeie band

    hallo, ik zoek een goede (achter)band in de maat 130-80-17, het is een beetje groot en voral breed uitgevallen brommer band. weet iemand iets? ik zat te denken aan een pirelli sport demon, maar hoor veel mensen klagen over pirelli nu heb ik een michelin pilot sporty, maar die slijt wel snel...
Terug
Bovenaan Onderaan