Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Party Marty
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Party Marty

    Stevige paddockstand/achterbok

    Aangeboden: stevige paddockstand/achterbok. Op te halen in Berkel en Rodenrijs. Prijs: 30,-
  2. Party Marty

    Paddockstand voorzijde

    Aangeboden: paddockstand voorzijde. Op te halen in Berkel en Rodenrijs. Prijs: 15,-
  3. Party Marty

    Paddockstand voorwiel/voorbok

    Aangeboden: paddockstand/voorbok voor het voorwiel. Kan worden afgehaald in Berkel en Rodenrijs. Prijs: 25,-
  4. Party Marty

    [Te koop]: twee paddockstands

    Aangeboden: twee paddockstands 15,- per stuk Samen voor 25,- Op te halen in Rotterdam of in overleg in Breda/Zevenbergen.
  5. Party Marty

    Drie sets bandenwarmers: Verheul, BikeTek en SumoMoto

    Na verkoop van m'n circuitmotor heb ik nog een set bandenwarmers liggen die ik dus niet meer ga gebruiken. De Verheuls en BikeTeks zijn verkocht. SumoMoto: 100,- Op te halen in Zevenbergen (Noord-Brabant) of in Rotterdam.
  6. Party Marty

    Suzuki GSX-R 600 K8 (compleet (starters)pakket)

    Te koop aangeboden wegens beëindiging hobby: Suzuki GSX-R 600 K8 Mooie, snelle, lichte en zeer complete race motor met top specificaties. De motor beschikt over de volgende opties: - Glasfiber CRC race kuipenset - Yoshimura koppakking - Yoshimura volledig uitlaatsysteem -...
  7. Party Marty

    [Gezocht]: rem- en koppelingshendel bescherming + explosafe

    Nu ik weer een circuitfiets heb gekocht, ben ik op zoek naar explosafe (foam-versie) en een rem- en koppelingshendel beschermer (passend op een GSX-R 600 K8). Heb je wat liggen, hoor ik het graag! Ook tips met betrekking tot waar ik deze spullen eventueel nieuw (voor een redelijk bedrag) kan...
  8. Party Marty

    Te koop: Aanhangwagen voor twee tot drie motoren

    Wegens beëindiging hobby te koop: aanhangwagen voor twee supersport of drie crossmotoren. De aanhangwagen is in prima staat en ligt stabiel achter de auto, ook bij hogere snelheden. De banden, inclusief de band van het reservewiel, zijn anderhalf jaar geleden vernieuwd. Sindsdien is er...
  9. Party Marty

    Gezocht: Explosafe

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar explosafe. Mag de foam of de aluminium variant zijn. In het geval van de foam versie het liefst kleine blokjes. Heb je wat liggen, laat het me weten, anders bestel ik het bij Ten Kate en moet ik maar hopen dat ik het tijdig binnen heb :X
  10. Party Marty

    Te koop: GSX-R 600 K6

    Bij deze bied ik mijn GSX-R 600 K6 racer te koop aan. Inclusief aankooppapieren van de eerste eigenaar en 2 contactsleutels. De motor heeft begin dit seizoen onderhoud gehad waarbij de vering geserviced en afgesteld is, de vloeistoffen en bougies zijn vervangen en de kleppen zijn gesteld. Ik heb...
  11. Party Marty

    OW Cup, The Final Showdown

    Het einde van het eerste jaar OW Cup nadert met alweer de laatste twee races van het seizoen op zaterdag 28 september op het TT-circuit van Assen. Wie is erbij? Vooral in de CRT-klassen gaat het ongekend spannend worden met de top 3 van de CRT 600 die op 2 punten van elkaar liggen en de top 2...
  12. Party Marty

    2/3 plekken pitbox beschikbaar OW Cup Assen 28 september

    We hebben 2/3 plekken beschikbaar in onze pitbox tijdens de laatste OW Cup op zaterdag 28 september op Assen. Mocht je interesse hebben, stuur me dan een PB :) Gezelligheid gegarandeerd! *O*
  13. Party Marty

    Gebruikte banden (aantal gratis!)

    IK heb de volgende banden te koop: Voorbanden: Dunlop D212 120/70 Prijs: 10,- Pirelli Superbike SC2 120/70 Prijs: 10,- Achterbanden: Metzeler Racetec K1 180/60 Prijs: 30,- Dunlop KR 108 195/65 Prijs: 30,- Dunlop D212 195/65...
  14. Party Marty

    2 plekken in pitbox beschikbaar OW Cup Assen 10 augustus

    We hebben door het wegvallen van de Twincup nog 2 plekken beschikbaar in onze pitbox aanstaande zaterdag. Iemand interesse? Laat maar weten ;)
  15. Party Marty

    2x Dunlop D212 (195/55) + 1x Pirelli slick (190/60)

    Te koop: 2x gebruikte Dunlop D212 (190/55) Compound: medium/soft, DOT: 2012 30,- per stuk 1x gebruikte Pirelli Superbike slick (190/60) SC3, DOT 2010 25,- Ophalen in Zaandam.
  16. Party Marty

    Te koop: originele voorveren GSX-R 600 K3

    Te koop: orginele voorveren GSX-R 600 K3 25,- Ophalen in Diemen.
  17. Party Marty

    Te koop: bagagerol

    Te koop: bagagerol. Durf niet te zeggen wat de inhoud is. 15,- Ophalen in Diemen.
  18. Party Marty

    Te koop: tanktas

    Te koop: een tanktas welke met riempjes bevestigd dient te worden 25,- Voorkeur gaat uit naar afhalen in Diemen.
  19. Party Marty

    Duozit + beugel van een RS 250 van '95/'96/'97 te koop

    Duozit + beugel van een RS 250 van '95/'96/'97 te koop. Voorkeur gaat uit naar ophalen in Diemen. Verzenden mogelijk tegen meerprijs.
  20. Party Marty

    Te koop: onderdelen Aprilia RSV Mille (R) 2001-2003

    Ik heb nog een aantal onderdelen van mijn RSV Mille R van 2002 liggen. Rechter voetsteun + schetsplaat 25,- Kont van een RSV Mille R 2002 100,- Uitlaatkuipje (gaat rond de uitlaat bij de uitsparing van de onderkuip) 20,- Linker kuipdeel van een RSV Mille van 2003...
  21. Party Marty

    Gezocht: dynamodeksel GSX-R 600 K6/K7

    Zoals de titel al vermeldt ben ik op zoek naar een dynamodeksel van een GSX-R 600 van 2006/2007. Wie heeft er wat liggen? ;)
  22. Party Marty

    Gezocht: dynamodeksel GSX-R 600 K6/K7

    Zoals de titel al vermeldt ben ik op zoek naar een dynamodeksel van een GSX-R 600 van 2006/2007. Wie heeft er wat liggen? :)
  23. Party Marty

    Voor- en achterbok te koop

    Ik bied een voor- en achterbok te koop aan. Beiden zijn in de breedte verstelbaar. Voorbok is met pinnen voor in de voorvork, achterbok met rubberen adapters voor onder de achterbrug. Prijs voorbok: 25,- verkocht Prijs achterbok: 15,- Ophalen in Amsterdam/Zaandam/Assen tijdens CUP-races
  24. Party Marty

    Te koop: Bridgestone regenbanden

    Ik heb hier nog een setje Bridgestone regenbanden liggen. Hoef er niet veel voor te hebben, want ze zijn nogal aan de oude kant :X Misschien leuk voor een stunter of als winterbanden ;) Doe maar een bod zou ik zeggen :) Op te halen in Amsterdam/Zaandam of ik kan ze meenemen...
  25. Party Marty

    Gezocht: Zolder 15 april, groep snel

    Zoals de titel al vermeldt ben ik op zoek naar een plekje in de snelle groep op circuit Zolder voor maandag 15 april ter voorbereiding van het seizoen :)
Terug
Bovenaan Onderaan