Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. rubberduck33

    Motor miniatuur Honda

    Uit het oog, uit het hart en staat gruwelijk in de weg Motor Miniatuur Honda
  2. rubberduck33

    Te koop Combi motorpak

    Wegens beindiging hobby, te koop een zwart lederen motorpak. Jas, kort model, maat 52, met rugprotector en elleboogbescherming Broek, maat 48, met rits onder aan de broekspijp Broek en jas zijn aan elkaar te ritsen Doe een leuk bod op marktplaats...
  3. rubberduck33

    piaggio x9 250

    Ben afgelopen week naar parijs geweest, en ben om. ik koop een scooter, geweldig hoe die scooters door het verkeer manouvreren. Hebben nu 2 auto's, en 1 motor, een vfr 400 nc 30. nu wil ik 1 auto verkopen, ford ka, om er een scooter voor terug te kopen. nu is mijn oog gevallen op een piaggio...
  4. rubberduck33

    Honda vfr 400 nc30

    Te koop, uniek exemplaar, honda vfr 400 nc 30 uit 89. met een r1 voorvork. deze konica minolta replica is uniek in nederland, is er maar 1 van in deze kleuren. motor honderd procent in orde, nieuwe banden.
  5. rubberduck33

    kawasai kr1 s

    ben op zoek naar een kawasaki kr1. heeft iemand hem te koop of weet je er 1 te koop staan?
  6. rubberduck33

    mf 400cc meeting 2009

    31 mei 2009 Ik stel wel voor dat we ergens in het midden van het land gaan toeren Verzamelen tussen 11 en half 12, aan de a12 richting utrecht, Total pomp. TOTAL Oudenhorst Rijksweg A12 3931 PD WOUDENBERG Google Maps voor degene die nog moeten tanken kunnen hier de tank...
  7. rubberduck33

    vfr 400 nc30 onderdelen

    diverse onderdelen voor een honda vfr 400. foto's spreken voor zich. Intresse stuur maar een pm. 18 inch achterwiel undertray subframe remoliebus voorknipperlichten achterknipperlichten kabels achterverlichting
  8. rubberduck33

    project vfr 400 nc 30

    Ben bezig mijn motor te verbouwen, een vfr 400 nc 30 uit 1989. wil en ga hem oppimpen naar een 2008 model. alle onderdelen zullen vervangen of nieuw gemaakt worden. het kuipwerk zal van tyga zijn. eerste klus was het vervangen van het kontje,deze via marktplaats gevonden. heb de kont er...
  9. rubberduck33

    Tyga uitlaat vfr 400 nc 30

    Voor mijn winterprojectje ben ik op zoek naar een uitlaat van tyga. Model gp uivoering. Het gaat alleen om de pot, het bochtenwerk heb ik al.
  10. rubberduck33

    achterwiel vfr400 nc 30

    Te koop, achterwiel NC 30. Zwart.
  11. rubberduck33

    dynamo

    te koop gevraagd. werkende dynamo honda vfr 400 nc 30, 1989.
  12. rubberduck33

    motor doet het niet meer

    had wat problemen met het sarten, en als ie liep sloeg ie af, heb spanningsregelaar vervangen. ritje gemaakt, na 30 km voor stoplicht sloeg ie weer af. en gewoon niet willen starten, geen klik, helemaal niks. aangeduwd, stukkie gereden, gestopt lamp uit, bleef ie net lopen 6 sec. hup weer...
  13. rubberduck33

    kawasaki zxr 400

    Heb al 12 jaar mijn motorrijbewijs, en er nooit iets mee gedaan. nu heb ik besloten om een motorfiets aan te schaffen. Aangezien ik kortgeleden verhuisd ben, is mijn budget aardig geslonken. heb ongeveer 2000 tot 2500 euro te besteden. Dus heb jij een mooie zxr 400 staan? en hij is ook nog...
Terug
Bovenaan Onderaan