Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HarmvdOever
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HarmvdOever

    ZZR 1100 1991 (Leuk prijsje)

    VERKOCHT! Of doe eens een goed bod! Bij deze bied ik te koop aan, mijn ZZR 1100 uit 1991. 34.000 Mijlen gelopen. Viper uitlaatdempers, heerlijk geluid. Zwart hoog kuipruimte, scheelt veel tegen de wind. Onlangs Motul 5100 en een nieuw filtertje gekregen. Zeer goed in de lak. Verbruik...
  2. HarmvdOever

    Versnellingsbak probleem, tandwiel, olie??

    Even een kopietje van mijn bericht uit het ZZR forum: Nu heb ik dus de kuip eraf liggen en het dekseltje over het tandwiel en zie ik dat alle tandjes afgebroken zijn van mijn voortandwiel. Voordat ik olie wisselde had ik ook last dat de motor ineens haperde, maar altijd in zn 2. Tegenwoordig...
  3. HarmvdOever

    Welke onderdelen in 25 kw kit??

    Mensen, Ik heb hier een Yamaha Fazer 600 uit 2001 staan die teruggebracht is naar 25 kw. Nu wil ik deze kit verwijderen alleen weet ik niet uit welke onderdelen dit allemaal bestaat. Ik heb gezien dat er bovenop de gasschuiven veren aangebracht zijn. Is het mogelijk dat hierdoor de motor...
  4. HarmvdOever

    Welke toermotor?

    MF'ers, Momenteel rijd ik een Kawasaki ZZR 1100 uit '91. Motor bevalt mij goed maar ik ben toch een beetje aan het oriënteren op een motor met een rechte zithouding en een fatsoenlijke kuipruit erop. Het probleem zit in het feit dat ik een motor zoek met minimaal 125pk en een maximum...
  5. HarmvdOever

    Achterwiel blokkeert soms tijdens rijden

    Laatste tijd merk ik dat mijn achterwiel wel eens een fractie van een seconde blokkeert. Dit is natuurlijk erg vervelend maar nog niet echt gevaarlijk omdat het maar heel kort is. Ik heb het idee dat dit gebeurd op momenten dat ik net lekker flink doorgereden heb en dan terugschakel voor een...
  6. HarmvdOever

    Honda XR250R SM

    Bij deze wil ik even kijken in hoeverre er intresse is in mijn motor, aangezien ik eventueel toch wel iets anders wil en over een half jaartje mijn zwaar rijbewijs in gaat. Het gaat om een Honda XR250R bouwjaar 1988, echter wel voorzien van schijfrem achter. Ik heb de motor vorig jaar...
  7. HarmvdOever

    Gebruikte remblokken GS500 voor

    Voor een project van school gebruiken we een remklauw van een Suzuki GS500 die we goedkoop op de kop hebben getikt. Helaas missen we 1 remblokje. Ik ben dus op zoek naar gebruikte remblokken voor de voorste remklauw, de staat maakt niks uit. Nieuwe zijn te duur aangezien we met een krap...
  8. HarmvdOever

    120 band ipv 140

    Ik heb in mijn Xr250 SM wielen pasgemaakt. Voor zit een band van 110 breed op en achter een band van 140, deze kan niet breder ivm achterbrug. Nu zie ik vaak op internet gebruikte circuitbanden voorbij komen van 120 breed die eigenlijk voorop liggen voor een mooie prijs. Is het mogelijk...
  9. HarmvdOever

    Waar schijfrem af laten draaien?

    Mijn schijf moet 10 mm in diamter kleiner worden. Dit wil ik af laten draaien. Kun je dit gewoon bij een motorzaak laten doen of moet het bij een metaalbewerkingsbedrijf. Misschien hebben ze bij een motorzaak er een speciaal apparaat voor. Draaien kan ik zelf wel maar ik kan niet zo...
  10. HarmvdOever

    Xr650sm of Drz400sm

    Ik zit nog wel een tijdje vast aan mn lichte rijbewijs maar ik ben toch al wel een beetje aan het kijken voor een andere motor. Ik heb nu een Honda Xr250 maar vind een SM toch wel heel vet, maar aangezien ik student ben wil ik graag een beetje onderhoudsvriendelijkere motor dan een KTM of...
  11. HarmvdOever

    Goede verf

    Hey mannen, Aangezien ik ondertussen een motor heb en nooit meer op mn brommertje rij ben ik deze aan het opknappen. Ik ben dus opzoek naar goede harde verf voor de achterbrug, kroonplaten etc. Nu had ik in dit forum iemand gezien die volgens mij een Xr600 of een Cr500 blok had gespoten...
  12. HarmvdOever

    Low Budget Xr250 Sm

    Aangezien ik supermotard wel heel vet vind, maar de prijs van een setje nieuwe wielen te vet vind, vraag ik mezelf af wat de mogelijkheden zijn. Ik heb dus een Honda Xr250 uit '88, maar wel met schijf achter. Gietwielen vind ik bij nader inzien wel een optie dus heb zelf aan de volgende...
  13. HarmvdOever

    2-takt demper op 4-takt enduro

    Ik heb thuis nog een Pro Circuit demper liggen van een 250 2t crosser. Nu mag mn Xr 250 wel wat meer geluid maken. Nu kan ik deze demper wel pasmaken, maar dempt het nog enigsinds en heeft het nog andere effecten op de motor?
  14. HarmvdOever

    Kawa KX250 onderdelen

    Een vrienv an mij heeft nog wat onderdelen te koop voor 125Euro. Meer informatie staat in de marktplaatsadvertentie...
Terug
Bovenaan Onderaan