Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mark 900rr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mark 900rr

    Gezocht: duozit k7 gsxr 1000 zwart

    Gezocht voor een maatje van me: Duozit van een gsxr1000 k7 zwart reacties graag met prijs en foto, e-mail in mijn profiel
  2. mark 900rr

    te koop fireblade sc28 en sc33 onderdelen

    1x linker clip-on in goede staat met schakelkastje ed 25 eu 1X koplamp sc33 96 model de eerste versie van de sc33 dus ;) 2 ophangpunten achter afgebroken, zie de foto's en het linkerrubber is gedeeltelijk weggesneden ivm xenon montage(is er al uitgehaald) De koplamp heeft bij het...
  3. mark 900rr

    te koop: Pilot h4 bi-xenon

    Te koop: Set h4 bi-xenon 8000k merk : pilot Deze set heeft ongeveer een jaar in de motor gezeten, maar na aanschaf van een andere motor waar h7 ingaat heb ik niets meer aan deze lamp. Totaal: 1 lamp/ ballast en alle benodigde stekkers plug and play in orginele doos. Is dus met xenon...
  4. mark 900rr

    naked fireblade '96 met s-f kuipje

    te koop: Na vorig jaar op zandvoort een schuivertje gemaakt te hebben, een naked fireblade :P Is niet professioneel gespoten, maar wel waterproof. Wheelien en burnen doe ik niet aan, dus wat dat betreft is deze nog maagdelijk. Verbruikt wel wat olie, maar dat mag wel met deze km stand...
  5. mark 900rr

    gezocht: afdekkapje sp1 zwart/rood

    Ben de mijne net verloren B| Misschien dat iemand er nog eentje heeft liggen?
  6. mark 900rr

    tka: set velgen fireblade met 17 inch voorwiel!

    Tka: set velgen voor de fireblade mod '96 -'97 (op '98 en '99 schijnen ze niet te passen) Ik heb ze zelf gekocht om op m'n blade te zetten, helaas niet ingecalculeerd dat ik m'n motor nog ff kort zou rijden op een circuitdagje. * 17 inch voorwiel voor beter stuurgedrag en ruimere...
  7. mark 900rr

    achtervelg fireblade '99

    te koop: een achtervelg van een fireblade uit '99 zelf gekocht van Roy R http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/177094/1/0/achtervelg,fireblade ivm met de recente aankoop van een 17 inch voorwiel en achtervelg die ik ga laten poedercoaten overbodig geworden. Ik heb er zelf...
  8. mark 900rr

    gevraagd: losse schouderprotectie spyke

    gevraagd: losse schouderprotectie die dmv klitteband te bevestigen is aan de binnenzijde van het pak
  9. mark 900rr

    topkuip steun fireblade 92-95

    te koop: topkuipsteun voor een blade uit 92-95 past NIET op een blade uit 96 B| heeft wel baat bij een spuitbeurtje.. zelf gekocht voor 25 euro excl verzendkosten.... reeel bod gaarne
  10. mark 900rr

    gevraagd: kuipdelen fireblade 900rr 1996

    Te koop gevraagd: Orginele kuipdelen van een fireblade uit 1996, de rechtervoorzijde zie foto
  11. mark 900rr

    te koop tank fireblade met schade

    Te koop aangeboden tank fireblade 900 rr 1996 met een dikke deuk zonder tankslot misschien iets voor de stunter of projectje is lekvrij (mits je hem niet omdraaid _O- ) doe maar een bod, zien we wel..
  12. mark 900rr

    tank fireblade 96

    misschien een long-shot maar heeft iemand toevallig nog een tank van een fireblade uit 1996 liggen, in de mijne zit een deukje B| dezelfde kleurstelling zou helemaal super zijn... bvd mark
  13. mark 900rr

    newbee

    Hey hallo! hier mijn eerste post :) Ik ben mark, 25, beginnend rijder (lees 3 dagen rijbewijs) in het trotse bezit van een 900rr fireblade, woonachtig in heemskerk (n-h) en hoop hier leuke contacten op te doen voor toerritjes! Grtz mark
Terug
Bovenaan Onderaan