Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Sharky_Capas

    Te Koop KTM Helm Arai Tour-X3

    verkocht
  2. Sharky_Capas

    Gezocht, KTM 950 Smr of 990 SM( T,R)

    Vandaag een optie op mijn duke 3 gekregen. mag op slot ben voorzien ;)
  3. Sharky_Capas

    Baehr Verso XL intercom set

    Mede forumers, Ik heb te koop een Baehr Verso Xl intercomsysteem Zie http://www.gps.nl/baehr_verso.html De set was oorspronkelijk 599 euro. De set is de afgelopen jaren intensief gebruikt op mijn oa BMW 1200 rt. Set werkt prima, maar dat mag je ook verwachten van een Baehr...
  4. Sharky_Capas

    Te Koop KTM 990 SDR 08

    Te koop KTM superduke 990 R 132 PK 2008. Vraagprijs:10990 euro. Bouwjaar 2008 km stand: 5300 km Voorzien van: Evo Titanium Dempers en Evo Titanium Voorbochten (nieuwaarde 2800 euro) Corbin Zadel (375 euro) Orgineel zadel aanwezig Hogere tour-ruit aanwezig R tanksticker...
  5. Sharky_Capas

    Te koop BMW 1200 rt

    Na een jaar heerlijk touren wil ik afscheid nemen van mijn BMW 1200 RT. Het is een ideale motor voor langere afstanden en heeft een laag verbruik. Zelf wil ik weer een motor met iets meer karakter. Ik heb deze een jaar geleden gekocht bij een motorDealer met 16.000 km voor 15.000 euro...
  6. Sharky_Capas

    Te koop KTM 950 SM

    Via deze weg wil ik kijken of er iemand geintreseerd is in het kopen van mijn 950 Sm. Ik heb de motor gekocht in begin 2007. Er staan nu rond de 10.000 km op. De motor heeft dus nog garantie tot begin 2009. Op 7500 km heeft de motor een grote beurt, starterkrans modivicatie en een...
  7. Sharky_Capas

    Te Koop GSXR 750 K6 Black 05-2006

    Te koop, zeer jonge motor, pas 7 maanden oud Vraagprijs 10.500 euro Standaard GSXR 750 K6 zwart van kleur. Ongeveer 6500 km op gereden. Motor heb ik in mei 2006, gekocht voor 13300 euro (bon aanwezig) De motor heeft nog 17 maanden Fabrieksgarantie De motor heeft altijd in de garage...
  8. Sharky_Capas

    2007 BMW supermotards

    Wat vinden we van de nieuwe Bmw's? Persoonlijk vind ik het een super stap in de richting van street Sm's. Het uiterlijk is ook appart. De onderstaande is net de KTM duke 2 worden aangedreven door de bekende ééncilinder van de voorgaande F 650 modellen. Deze qua gewicht en prestaties...
  9. Sharky_Capas

    Gezocht Motortrailer/aanhanger

    Ik ben opzoek naar een aanhanger waarop ik 2 motoren kan vervoeren. Max 750 kilo, dus geen eigen kenteken! Mag ook gewoon een aanhanger zijn, dan maak ik de rijgoten zelf wel. :)
  10. Sharky_Capas

    Mooie Buell X1 te koop

    Na lang wikken en wegen hebben we besloten onze Buell te koop te zetten. Betreft Buell X1 Bouwjaar sept 2001, model 2002 met 16.000 km. Motor is voorzien van -Race Buell uitlaat -Race ECM -Usa poullie set opgezet i.v.m. meer trekkracht onderin en een echte 5e versnelling Zo zag mijn Buell...
  11. Sharky_Capas

    Tips gevraagd wheelie op SM

    Hai, Ik ben al een tijdje bezig om een mooie wheelie te maken. Natuurlijk heb ik diverse topics hierover gelezen, en ik boekte aardige vooruitgang. Echter momenteel sta ik stil. Ik rij op een SMR450. Ik wheelie puur op gas. Ik krijg mijn voorwiel met gemak los in zijn 1 en 2, ik denk dat ik...
  12. Sharky_Capas

    Dag Xr welkom Husky 450smr

    Zoas vele van jullie zullen weten, heb ik nogal veel problemen gehad met mijn Honda XR650. De oorzaak van het probleem zal ik nooit kunnen achter halen en ik ben blij dat het een afgesloten hoofdstuk is. Al met al een Boel ongeluk gehad en amper 600 km gereden op dat ding. Gelukkig had ik...
  13. Sharky_Capas

    Iemand ervaring met een Husqvarna SM450R ?

    Hey Guys, Ik wil mischien mijn Xr650 inruilen en dan inversteren op een Husqvarna SM450R.(model 2004) Persoonlijk vind ik het een pracht motor en in mijn ogen lijkt hij redelijk af. Ik vraag me af of er iemand ervaring heeft met een Husqvarna SM450R en wat zijn bevindingen over deze motor...
  14. Sharky_Capas

    Wat is sneller? een SM of een pocket?

    voor degene deie hem nog niet konden http://www.bms-pocketbike.com/vids/BMS_Rognac-UltraHiRes.wmv ;)
  15. Sharky_Capas

    WIe heeft er verstand van Quads?

    Ik ben op zoek naar informatie over quads. Ik ben aan het overwegen om een quad met kenteken te kopen, echter heb ik me hier nog niet echt in verdiept. Ik zoek een quad waarmee ik naar mijn werk kan rijden. (all-road) ik zoek geen extreem dakar ding. Er is zoveel keuze dat ik door het bos de...
  16. Sharky_Capas

    XR650 kennis gezocht (help)

    Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik zeer grote problem gehad met mijn XR650 Zie topic www.motor-forum.nl/forum/topic.php/56123/last Nu ik mijn XR wil gaan herstellen heb ik jullie kennis nodig. Mijn cilinder/cilinderwand, cilinderkop, drijfas/stang (weet ik hoe het heet??) etc zijn kapot...
  17. Sharky_Capas

    Zeer hoog verbruik Olie XR650

    Geachte Sm liefhebbers Mag ik een diagnose vragen betreffende mijn mooie xr650 Ik ben nogal blij met mijn XR650. Van iedereen gehoord dat die lekker betrouwbaar zijn en ideaal voor mijn woon werk verkeer. Heb nog geen 800 km op dat ding gereden blijkt het toch niet helemaal in orde te zijn met...
  18. Sharky_Capas

    zoek nieuwe kilometertellerconsole na switch velg

    Omdat ik mijn Honda XR650 voorzien heb van SM velgen en hierdoor mijn orginele kilometerteller niet meer aangesloten kan worden ( mis een naaf en natuurlijk is het wiel veel kleiner) Zoek ik naar een oplossing. Ik weet inmiddels dat dit topic reeds vaker besproken is en dat men vaak een Sigma...
  19. Sharky_Capas

    Motor-Rai -Sm met 2 wiel aandrijving

    Net naar de Motor-Rai geweest. Was op zich wel leuk. Motorbeurs in utrecht vind ik persoonlijk iet gezelliger. Niet echt veel Supermotards te vinden (jammer!!) Wel heb ik 2 plaatjes van een Yahama met 2 wiel aandrijving.
  20. Sharky_Capas

    Gecrashed met Enduro (pics met nieuwe sm wielen)

    Eindelijk was het zo ver, na een paar maandjes sparen en informeren kon ik naar Bon motoren om mijn nieuwe velgen te gaan halen. Ik op mijn Enduro en mijn vriendin met de auto ervoor. Rijd ik netjes 110 km op de A59 het waaide nogal en ik hield me eens netjes aan alle verkeersregels. Word ik...
  21. Sharky_Capas

    Supermotard op tv?

    Zat ik vanavond te zappen, kom ik ineens op Preview tv, een zender die ik NOOIT bekijk (ik wist niet eens dat die bestond). En wat zenden ze uit het programma Motors. Gewoon een halve aflevering met Super Motard races!!! :} Ook nog SBK etc. Ik zal vanaf nu deze zender maar in de gaten...
  22. Sharky_Capas

    Gruis in Olie

    Klote dag gehad, Baal als een stekker!! Beetje wezen crossen *D Dat was best fijn. motor deed het prima!! Daarna nogmaals mijn olie gecheckt. Pijl gaf weinig aan??. Ik olie uit blok laten lopen zat er nog maar 0.8 in. Tevens vond ik stukjes metaal in de olie (gruis) Ik baal als een stekker...
  23. Sharky_Capas

    Voorvork vering te zacht? Tips gevraagd

    Ik heb een leuke enduro motor gekocht, voor dat ik dit deed zag ik dat foto's van het eind resultaat. (er waren natuurlijk al genoeg andere die een xr650 hadden omgebouwd naar een SM. ) Nu viel het mij op dat er mijn weinig van de orginele voorvork afstapte. Ik heb heel wat Sm gezien met de...
  24. Sharky_Capas

    Doe mee plaats een link naar geweldige SM filmpjes

    Omdat ik momenteel een Sm helemaal geweldig vind en de verschillende site's afzoek naar filmpjes dacht ik laat ik een voorzetje geven. Ik heb deze links gevonden (ze zijn niet van mezelf!!) Pagina vol: http://irt.slu.se/tomk/sm/index.en.html Leuk filmpje...
  25. Sharky_Capas

    R6 achtige brommer !!

    Ik zag laatst deze brommer staan. Als je van ver aankomt zie je niet eens dat het een brommer is!!! Als ik een R1/R6 had zou ik hem nu meteen verkopen. Ik vind het doodzonde dat van de mooie R6 en R1 een achtige brommerd maakt. :X (tja aan de andere kant snap ik wel dat die jongetjes en...
Terug
Bovenaan Onderaan