Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hanneschzj
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    GoPro Hero3: Black Edition

    Inclusief twee extra batterijen, wifi remote, GoPro sticker etc Verkoop: aanschaf extra GoPro 4. Uiteraard werkend te zien. Vraagprijs: €250,-
  2. H

    Sena Prism helm camera (nieuw in doos/GoPro)

    Nieuw in doos, sena prism. Nooit gebruikt omdat we gesponsord worden door GoPro. Normaal €289,-. mag nu weg voor €225,- (vaste prijs) *O*...
  3. H

    Gestolen: KTM EXC530 Enduro MV-ZX-43

    Helaas, ook ik heb er aan moeten geloven. In de nacht van 21-10 op 22-10 in Zutphen heeft iemand mijn motor mee genomen uit de garage. Op de motor zat onder andere: - Custom stickerset - Akrapovic volledig systeem - KTM Powerparts stepseat - SXS kroonplaten met instelbare offset - Haan...
  4. H

    Alpinestars Tech 3 Crosslaarzen maat 10 (43 á 44)

    In goede staat verkerende tweedehands crosslaarzen. Heb zelf normaal ook schoenmaat 44 en ze passen me goed. Heb zelf nieuwe gekocht dus deze mogen weg. MF Vraagprijs €65,-
  5. H

    2 x STER sessie LMD zondag Assen

    2 x stersessie te koop voor de LMD van as zondag. Wou eerst zelf gaan, maar heb een kapotte knie dus kan niet fatsoenlijk rijden. Eerste sessie is om 16.30 Zondag is het nog mooi weer ook! Heb er zelf €116,- voor betaald ;-)
  6. H

    Avon Distanzia's 120&160 & Bridgestonee BT016 120

    Set Avons, heb er andere banden opgelegd dus deze zijn overbodig. Nog 3 a4 mm profiel. Zal vanavond even foto's uploaden. Avon Distanzia's 160/60/17 120/70/17 Ook nog een Brodgestone BT016 voorband 120/70/17
  7. H

    GoPro Hero2

    Vanwege overstap naar GoPro3 black edition wil ik deze graag te koop aanbieden. Alle armpjes zitten erbij, 2 extra accu's en muuroplader. Tevens de originele doos erbij en het boekje. 16gb SD kaart 1 x GoPro Enige wat er niet bij zit is stickers. Tevens nog garantie tot februari. :)
  8. H

    GEZOCHT: 160 band

    Zoals de titel al zegt, op zoek naar een 160 band. :)
  9. H

    Braking/motomaster remklauw (SUPERMOTO KLAUW)

    Supermoto klauw passend op zover ik weet alle Japanse modellen. Heeft op een WRF/YZF gezeten en Suzuki DRZ. Is speciaal ontwikkelt voor de originele cross rempomp. T.e.a.b.
  10. H

    Koso DB01r teller (NIEUW)

    Enkele weken terug een Koso DB01r gekocht, echter nooit aangesloten wegens beëindiging project. Heb hem destijds voor €110,- gekocht mag nu weg voor €90,- of een goed bod. Gewoon helemaal nieuw dus
  11. H

    Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

    Verschillen tussen de DRZ S/K/E en de SM! Suzuki DRZ SM: Standaard uitgevoerd met supermoto wielen en 310mm voorremschijf! De achterschijf is een 240mm. Suzuki DRZ S: Zelfde versie als de SM, maar dan met enduro wielen en het standaard voormaat schijven: 240mm voor en 220mm achter...
  12. H

    How to: een plastic benzine tank een andere kleur geven!

    Je kent het verhaaltje wel, een tank kun je niet spuiten. Dit komt omdat met spuiten, wrappen, plastidippen of stickers een extra laag over de tank heen komt. En benzine 'dampt' door je tank heen. (Zeg ik dit goed? vast niet.) Doordat de extra laag eroverheen zit van bijvoorbeeld het...
  13. H

    THOR Supermoto broek + FOX bodyprotector

    Supermoto broek maat 36. Maar 34 zal wellicht ook wel passen. Hij is mij helaas te groot geworden. Tevens met crossshirt en bodyprotector: Zat aan een prijs van €225,- te denken voor de hele set. Interesse > PB :)
  14. H

    Gezocht: achterband 150/160

    Zoals titel zegt, ben opzoek naar een bandje die nog wat profiel erop heeft :)
  15. H

    Supermoto / supermotard wielen

    Supermotard wielen zwart. Komen uit een Suzuki DRZ400 2 x 17inch (duh supermoto) en achterwiel is 4,25 inch. Inclusief: Tandwiel Banden (achter is aan vervanging toe Remschijven 310mm voor 240mm achter Foto is zonder de 310mm schijf: Prijs: €550,-
  16. H

    't MX2/MX1-3 topic #18 zonder fatsoenlijke topctitel

    ~[center]Het MX2/MX1 topic deel 18 *O* Voor iedereen met een MX2 of MX1-3 crossmotor die van slap ouwehoeren houd. Belangrijkste bezoekers: El Snorro, duidelijk geen systeembeheerderskills: Makrolon, hoofdemo van het topic BartSXF, het grootste succesverhaal van dit topic...
  17. H

    Oldskool Ronde Koplamp voor caferacer/enduro ed

    Komt van een DRZ af, maar ik heb zelf weer een enduro koplamp gekocht. Mag dus weg voor leuk prijsje.
  18. H

    # Gelderse SuperMotards #3 # Waar Sander nog praatjes heeft

    Welkom in het Gelderse Supermotard topic, ook wel de GSM club genoemd. Wij zijn een groepje enthousiaste sm rijders die zowel op de straat als op het circuit rijden. Zo af en toe organiseren wij een meeting en dan is het gelijk dolle pret. }) Onze rijders zijn van alle markten thuis zo zijn er...
  19. H

    Motomaster Remklauw

    http://link.marktplaats.nl/416831577 Complete nieuwe Motomaster© remmerij Brackets voor: * Honda CRF 2002/2003 * Honda CRF 2004 t/m 2008 Remschijf * Geschikt voor alle Honda naven Met hulp van andere brackets (50e) is het op alle motoren te gebruiken! Motomaster©...
  20. H

    HM CRF450 Supermoto met kenteken(Zeer compleet!)

    Compleet verbouwde supermotard uit 2003. Optielijst: 2tone velgen - Zwart-Zilver / Zwarte naaf Dubbele dempers van CRF250 Akrapovic uitlaatlijn FTE Remklauw FTE Rempomp Renthal Stuur Magura Radiale ondervoet Braking 320mm schijf Evil stalen remleiding Sliders voorvork en achterbrug...
  21. H

    Kentekenplaat nagemaakt?

    Ik kom net thuis en zie een brief van het CJIB liggen van een boete met de motor op 01-07-2010 om 23;20 's avonds. Zoals sommige wellicht weten ben ik het engeltje in huis, en durf ik na het donker de straat niet op. En al helemaal niet zonder voorrem wat ik op dat moment niet had...
  22. H

    675 euro - Supermotard velgen/wielen compleet!!

    Zilveren velgranden Gouden naaf Achtertandwiel NIEUW Achterschijf BRAKING Wave disc 320mm voor. Pilot power voor en achter Bracket voor de originele remklauw voor crf2003 5" achter. Het gaat om deze wielen Bij interesse: JelmerOprel Apenstaartje Hotmail punt Com of 06-...
  23. H

    GSM Goes Art 5

    Aangezien het mooie weer er weer an komt is het hoogste tijd om een ritje te doen.. Meeten doen we vlakbij Arnhem, bij station Dieren. Vanuit hier kunnen we het altijd mooie posbank op, en daarna richting.. surprisee *O* Ik ga een mooie route uitstippelen met ook wat offroad gebeuren...
  24. H

    Complete motomaster remmerij set!!

    Ik heb ook een complete motomaster set te koop MOTOMASTER Rempomp MOTOMASTER Remklauw MOTOMASTER Schijf MOTOMASTER Remleiding CATALOGUS PRIJS: €1051,- SNELMERS RACING PARTS: €650,-
Terug
Bovenaan Onderaan