Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ARTC155
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    vraagje over het regelen van motortransport

    kon geen goede categorie vinden dus daarom hier maar ivm een motorprobleem moet ik mijn motor een stuk transporten. rijden kan helaas niet. Kan ik het beste hiervoor een busje huren en dan oprijplaat en sjorbanden regelen of zijn er echte motortransportbusje te huur? Heb ze niet kunnen...
  2. A

    Ratel in motorblok

    vrijdag dyno en nieuwe naaldbuizen laten installeren bij Tovami. Hij reed top, en was geweldig afgesteld. Alleen toen bij bij Delft de A13 afdraaide hoorde ik opeens een geratel (zoals sommige Duc's stationair lopen). En hij liep opeens heel beroerd. Had net daarvoor op de A13 even goed...
  3. A

    Olie op/onder jiffy (YZF 750)

    Hoi. Ik kwam vanmiddag bij mijn YZF en zag onder de jiffy iets liggen wat op olie leek. Een plasje met een diameter van 10 cm ongeveer. Heb er even aan gevoeld en geroken. Weet zeker dat het geen benzine is en motorolie twijfel ik ook over. ging nogal er makkelijk van de vingers af...
  4. A

    ZZR 1100 olie-omleiding

    Zit nog steeds te twijfelen over een ZZR1100 waar ik ben wezen kijken. Hij staat ook hier op MF. Hij reed in principe goed (op niet top remmende achterrem na) maar ik weet niet of de olie-omleiding is geinstalleerd. Weet dat dit een probleem is van dit type motor. De huidige eigenaar weet het...
  5. A

    ff kort voorstellen

    maar eens voorstellen na een tijd gelurkt te hebben Ben David, inmiddels 27 jaar en na lang dralen eindelijk begonnen met de motorrijlessen. nu zo'n 8 uur AVB-les gehad. Volgende week vrijdag het examen. Daarna door voor de rest. Dat hoop ik ook snel binnen te halen. Daarna gaat de zoektocht...
Terug
Bovenaan Onderaan