Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: De Trappert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    JVS Motoren, Topic rijders motoren van JVS

    hallo allemaal, Zal me zelf even voorstellen, ben Mark, 31 jr , sinds 5 wkjs trotse papa van zoontje , chauffeur benelux van beroep en ( ex ) motorrijder. Woonachtig in Druten Hoop dat ex binnen kort weg te kunnen halen. :} :') JVS een mooie strakke :9 GSX-R 750 K6 staan waar in...
  2. D

    Opzoek naar goeie foto's GSX-R 750 K6 kl zwart en donkerrood

    Wie kan mijn aan mooie foto's van GSX-R 750 k6 helpen in kleur zwart en donkerrood?
  3. D

    TE KOOP: Lederen Dames combi merk AKITO

    TE KOOP: 2 a 3x gedragen. lederen Dames combi AKITO kleur : Zwart Mt jas: 36 Mt broek: 38 ( valt klein uit ). Prijs: € 400,- Interesse: MarkenChatrin@hotmail.com
  4. D

    GSX-R 750 k6 of GSX-R 1000 k5/k6 tips.graag

    Zoals jullie hebben kunnen lezen bij Rven voorstellen. Ben ik opzoek naar of GSX-R 1000 k5/k6 of (indien proefrit bevalt) naar een GSX-R 750 k5. Ik kom van en SV1000s bwjr 2004 af. Reden zx6r te weinig vermogen met duo passagier schakelde me kapot op mooi weggetjes en dijken om gang erin te...
  5. D

    Even voorstellen

    Hallo Luitjes, via deze weg wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Mark ben 30 jr, vrachtwagen chauffeur van beroep , kom uit mooie dorp Druten 't hart van land van Maas & Waal. Sinds 6 mei vorig jr getrouwd met mijn schatje Chatrin. Mijn carriere als motorrijder is begonnen in 2000 met...
Terug
Bovenaan Onderaan