Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: insider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. insider

    Onderdelen Kawasaki zx-9r 1998

    Voor een Kawasaki zx-9r uit 1998 heb ik nog wat dingen liggen zoals het originele achterlicht,originele kuipruitje en een smoke kuipruitje en de originele titanium einddemper,vraagprijs n.o.t.k.
  2. insider

    Topkoffer Suzuki gsx600f 2004

    Te koop een topkoffer plus kofferrek voor een Suzuki gsx600f uit 2004,het is een 42 liter koffer van kappa met een rek van givi t.e.a.b.
  3. insider

    onderdeeltje honda fes 250 foresight

    voor mijn foresight ben ik op zoek naar het rood omcirkelde gedeelte op de foto,wie oh wie heeft dit nog ergens liggen?
  4. insider

    Kuipruitje Kawasaki ZX-9R

    Ik heb een kuipruitje voor een ZX-9R te koop,het is een smoke ruitje van Bodystyle Race voor bouwjaar 98/99,is 1 dag gemonteerd geweest maar vond hem te hoog,wil hem ook ruilen tegen een smoke of blauw ruitje,maar dan de lage versie,net zo hoog als het originele ruitje.
  5. insider

    schuuropruiming!!!!!!!

    ik ben mijn schuur aan het opruimen en kom veel dingen tegen waar ik niks meer mee doe of zelfs nog niks mee gedaan heb,hoef er niet de hoofdprijs voor en weg = weg!!!! -achterlicht gsx-r 750/1100 15 euro -setje spiegels higway hawk bologna 40 euro -setje koso spiegels 20...
  6. insider

    superbike stuur

    ik heb hier nog een superbike stuurtje liggen type STUUR LUCAS SUPERBIKE COMFORT breedte 75 cm,kleur is zilver/alu look. nieuwprijs +/- 40 euro,mag weg voor de helft als het opgehaald wordt.
  7. insider

    gsx-r 750 niet lopend

    ik heb nog steeds een gsx-r 750 uit 1990 te koop staan,misschien iets voor de sf bouwers hier,probleem is dat de motor niet rijdt en ik vanwege mijn rugklachten er geen zin in heb om hem te laten maken omdat ik er toch nooit meer op zal rijden,ik hoef er niet de hoofdprijs voor maar hij moet...
  8. insider

    te koop suzuki gsx-r 750 1990 niet lopend

    ik zet met pijn in mijn hart mijn gsx-r 750 te koop,op het moment start hij niet en ik heb geen idee waar ik de oorzaak moet zoeken,motor is verder in goede staat maar heeft al tijdje niet meer gelopen,weg gezet met ruim 80.000 km op de teller,degene die een vette fighter wil gaan bouwen weet...
  9. insider

    onderdelen voor gsx-r 750 '90

    ik ben op zoek naar het volgende: -superbike kroonplaat voor usd vork -koplampoortjes voor 54mm usd -koppelingshendel met montagepunt voor spiegel (kabelbediend,van een bandit ofzo) -sportdemper met niet te aso geluid -tailrisers voor model '90 dus die bredere -heb je iets...
  10. insider

    suzuki gsx-r 750

    wegens aanhoudende gezondheidsproblemen ben ik genoodzaakt afscheid te nemen van mijn gixxer,er is wel een probleem want mijn enige contactsleutel is afgebroken en aangezien ik er toch niet meer op rij heb ik er nog geen werk van gemaakt om een sleutel erbij te laten maken of wat ook,ik zou...
  11. insider

    koplamporen voor usd

    ik ben op zoek naar een setje koplamporen voor op een usd voorvork binnenmaat 54 mm
  12. insider

    het topic voor nog niet gespotte mf-ers

    heb jij ook al heel lang je mf sticker op je motor zitten maar heeft niemand je ooit gespot,meld je dan hier en vertel meteen even hoelang je al met sticker rijdt en in welke regio je meestal met je motor rijdt :]
  13. insider

    achterkapje gsx-r 750

    wie heeft er na de verbouwing van zijn suzuki het onderstaande kapje over maar dan de versie zonder gaten in de zijkanten of de benodigde beugel met bevestigingsmateriaal voor mij liggen oh ja deze komt van een 90er af maar geloof dat de 750 modellen 88-90 passen en de 1100 modellen 89-90 ook :W
  14. insider

    streetfighter onderdelen

    wegens niet doorgaan project heb ik wat spulletjes te koop zoals stuurdemper,risers,knippers,stuurkuipje,stuur zie foto
  15. insider

    suzuki gsx-r spiegels

    ik ben op zoek naar een setje goede en originele spiegels voor een gsx-r 750 model '90 maar '91 kan ook,liefst wit
  16. insider

    gezocht:stuurklemblokken

    ik zoek een paar stuurklemmen,ook wel risers genoemd,voor een superbike stuur
  17. insider

    topic verdwenen?

    vanmiddag in topic streetfighters iets gepost en nu is het verdwenen,hoe kan dat?
  18. insider

    effe wat technische vraagjes

    hoi,ben in het bezit van een gsx-r 750 uit 90,ik wil deze om gaan bouwen naar streetfighter alleen niet al te extreem,ben momenteel de nodige spulletjes aan het verzamelen maar waar ik benieuwd naar ben is hoe lang de gaskabel en koppelingskabel moeten zijn of hoeveel langer dan standaard,en wil...
  19. insider

    email veranderen

    ik wil mijn huidige mailadres wat bij dit profiel hoorde veranderen in een live.nl mail adres om die op mijn profiel te kunnen tonen maar dat lukt niet zal de melding die ik krijg in een volgend postje plaatsen
  20. insider

    stuurdemper gsx-r 750

    ik heb een stuurdemper te koop voor een gsx-r 750 uit '90 maar misschien ook voor andere types,alleen mist de beugel die om de vorkpoot moet,evt ruilen voor iets anders voor een gsx-r 750 kan/mag ook
  21. insider

    stuurdemper gsx-r 750

    ik heb een stuurdemper te koop voor een gsx-r 750 uit '90 maar misschien ook voor andere types,alleen mist de beugel die om de vorkpoot moet,evt ruilen voor iets anders voor een gsx-r 750 kan/mag ook
  22. insider

    spullen voor gsx-r 750 '90

    ik ben op zoek naar een stel tailrisers voor mijn gsx-r 750 uit '90 (geen extreme verhoging 30 mm is genoeg) en naar een kroonplaatje (usd!) mag ook superbike kroonplaat zijn
Terug
Bovenaan Onderaan