Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Niekenuz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Stationair afstellen CB500??

    Hallo, Vorige week dus mijn "nieuwe" CB500 Four (1973) opgehaald...En het ding liep perfect! Nu heb ik het volgende probleem: Tijdens het bijstellen van het stationair heb ik per ongeluk een te harde zwiep aan de stelknop gegeven...(had hem bijna goed lopen :') ) Nu krijg ik met geen...
  2. N

    "Nieuw" brik/klassieker CB500 Four

    Hallo, zoal beloofd (Tips aankoop CB500 Four 1973) hierbij een korte "introductie" van mezelf en mn "nieuwe" motor! Ik ben Nieko (bouwjaar 1985) en was al een poosje naar een "oudje voor erbij" aan het kijken, aangezien ik dat veel stoerder vind dat zo'n supersport o.i.d. waar je...
  3. N

    Tips aankoop CB500 Four 1973

    Hallo, Ik ga woensdag bij een CB500 Four uit 1973 kijken. De motor staat nu anderhalf jaar stil, maar moet helemaal goed zijn, op de accu na die inmiddels "dood" is gegaan. De motor zelf ziet er goed uit, aan foto's te oordelen! Heeft iemand tips waar ik op moet letten? Het is de...
  4. N

    TK: nieuwe MQP broek met knee-sliders

    Wegens net te groot gekocht nu maar weer in de verkoop. Nooit aangehad op de motor, kaartjes zitten er nog aan. MQP Spyne (race)broek met knee-sliders. Mij is de broek net te groot. Het gaat om maat 46 (zelf ben ik 1,75 en 67 Kg) Aanritsbaar aan jas middels lange en korte rits...
  5. N

    Niet goed starten en uitvallen GS500e

    Hallo, Ik heb een vraag die ik hier stel, aangezien ik zelf nog niet zo thuis ben in het hele "sleutelgebeuren". M'n GS500e uit 1991 start erg moeilijk en als ik dan eenmaal weg ben gaat ie haperen en lijkt het net of de "druk" wegvalt. Kort daarna slaat de motor ook af... Begin dit...
Terug
Bovenaan Onderaan