Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bikerfreak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bikerfreak

    Dynamo gsx600f

    Ik heb hier nog een dynamo liggen voor een gsx600f. €15 excl. verzenden, ophalen mag ook, maar dan moet je wel naar Dinteloord (NB) rijden. Graag een pm bij interesse! En €500 challenge deelnemers krijgen extra korting!
  2. bikerfreak

    Startmotoren fj1100, gt750 en gs500e

    Ik heb hier nog een paar startmotoren die hier stof liggen te verzamelen. Yamaha Fj1100, Kawasaki gt750, Suzuki gs500e: Ik vraag er €15 voor per stuk excl. verzenden. Ophalen mag ook natuurlijk, maar dan moet je wel naar Dinteloord (NB) Graag een pm bij interesse! En €500 challenge deelnemers...
  3. bikerfreak

    Oprijplaten

    Wegens overcompleet 2x rijplaat Nr 1, 170cm lang en 70cm breed. €50 Nr 2, 183cm lang en 22cm breed €20, beetje roest, voornamelijk aan de onderkant. Ik ga ze niet versturen, dus ophalen in Dinteloord.
  4. bikerfreak

    Motorblok(ken) voor schoolproject

    Onder het motto, durf te vragen. Om bij het begin te beginnen..... Mijn zoon zit op de middelbare, en daar werken ze met challenges waar ze op eigen interesse topics kiezen waar hun interesse ligt, om er vervolgens wat meer over te leren, en daar een verslag over te schrijven. Nou is mij...
  5. bikerfreak

    (Motor) Aanhanger €100

    Wegens ruimtegebrek moet ik mijn oude aanhanger wegdoen. Minstens 10 verschillende motoren op vervoerd van cbr600 tot fj1100. Ligt perfect op de weg, en doet het gewoon. Is alleen niet "mooi" meer. Banden zijn uit 2017 en 2018 zonder droogtescheuren, profiel genoeg ook +6mm Vloer is verstevigd...
  6. bikerfreak

    Rømø motor festival

    Voor degene die altijd al een keertje legaal op het strand hebben willen rijden, en van oude hotrods en oude motoren houden, is dit wel een leuke.... https://www.romomotorfestival.dk/race 19 t/m 21 augustus Ook leuk voor degene die niet met de boot van de Eemhaven naar Noorwegen willen.
  7. bikerfreak

    Hobbelmotor

    Voor alle nieuwbakken vaders en opa's. Een eiken hobbelmotor gemaakt door een creatieve motorrijdende opa. Is nieuw, en dus in zeer goede staat! -0 km op de teller. -nieuwe gelagerde wielen. -schade vrij. -van oud opaatje geweest. -bouwjaar 2021. -nooit gestolen geweest. -onderhoudsvrije...
  8. bikerfreak

    Carbs gs750

    Carbs van een gs750, mikuni vm26 Paar jaar geleden ultrasoon gereinigd, daarna in zakje opgeslagen. TEAB.
  9. bikerfreak

    Zijkofferrek givi honda VFR800

    Voor een honda VFR800 bj: 1998-2001 heb ik hier een zijkofferrek van givi. Er mist wat spul zoals de "rear bridge en ringen, maar het rek ziet er nog als nieuw uit. TEAB.
  10. bikerfreak

    Velgen

    Te koop (voor weinig), 2 velgen uit een gsx600f. Waren ooit paars, maar de vorige eigenaar vond zwart mooier (jammer dat schilderen niet zijn ding was:N). Banden zijn niet de moeite waard, en de ventielen zijn er uit. Tandwieldrager zit erbij!! Doe maar een leuk bod!!
  11. bikerfreak

    Achterband 180 breed

    Ook maar even hier! Ik zoek voor mijn lowbudget motor (gsxr600w uit '92) een gebruikte raceband met nog genoeg profiel in het midden voor een zomer wegplezier (+/_ 2000km), en misschien een cirquitdagje op absoluut amateur (beginners niveau) Het liefst een pirelli diablo supercorsa en zo...
  12. bikerfreak

    Gebruikte achterband 180 breed

    Ik zoek voor mijn lowbudget motor (gsxr600w uit '92) een gebruikte raceband met nog genoeg profiel in het midden voor een zomer wegplezier (+/_ 2000km). Het liefst een pirelli diablo supercorsa en zo goedkoop mogelijk;).
  13. bikerfreak

    Krauser k1 kofferset

    Ik heb hier nog een klassieke kofferset staan welke weg mag. De koffers zijn nog in nette staat en met alle sleutels er nog bij. Het enige wat mist zijn de slotplaatjes welke op het rekje gaan, maar deze zijn gewoon te bestellen. Vraagprijs €100, of een mooi bod.
  14. bikerfreak

    Uitlaat gs500e

    Ik heb hier nog een uitlaat van een gs500e liggen, welke voor een vriendelijk bedragje of een fles whisky van eigenaar mag veranderen. Is niet de mooiste meer, maar werkt nog wel. :+ Af te halen in het westen van Noord-Brabant (omgeving Willemstad)
  15. bikerfreak

    Kinderlaars maat 35.

    Vorig jaar nieuw gekocht, 6x gedragen, en nu al 2 maten te klein voor mijn zoon-O-. Bij de rechter laars is de neus iets beschadigd en bij de linker zit een kleine beschadig aan de binnenkant hiel. Verder zijn de laarzen zo goed als nieuw, zijn zelfs nog stug. Worden gepoetst geleverd :+...
  16. bikerfreak

    benzinepomp cbr600 pc19

    Ik zoek voor mijn cbr600 uit 1989 een elektrische benzinepomp. Wie heeft er nog 1 in de weg liggen? Mag ook van een ander type/merk motor zijn, als deze maar op 12v werkt en 2 benzineslang aansluitingen heeft.
  17. bikerfreak

    Topkuip guzzi v65 polizia

    Te koop, Topkuip en onderkuip van een moto guzzie v65 polizia. Helaas zonder ruit. Ook de reflectors zijn er niet meer. In de onderkuip zitten 2 grote scheuren welke gerepareerd kunnen worden met glasmatten. Vraagprijs €75
  18. bikerfreak

    Onderdelen yamaha fj1100

    Ik heb hier een yamaha fj1100 staan welke gesloopt gaat worden. Daar ik alleen het motorblok voor onderdelen nodig heb, mag de rest weg. Ik ga hem deze week uit elkaar halen, en dan gaat alles langzaam aan (binnen 2á3 weken) naar de recycling. Dus wees er snel bij als je iets nodig hebt...
  19. bikerfreak

    Onderdelen kawasaki gt750

    Ik heb hier een kawasaki gt750 staan welke gesloopt gaat worden. Daar ik alleen het motorblok voor onderdelen nodig heb, mag de rest weg. Ik ga hem deze week uit elkaar halen, en dan gaat alles langzaam aan (binnen 2á3 weken) naar de recycling. Dus wees er snel bij als je iets nodig hebt...
  20. bikerfreak

    Onderdelen diversion 600

    Hier zijn wat onderdelen die ik niet meer ga gebruiken, en omdat de schuur te klein wordt :+ . Carbs €25verkocht Cockpit €15 Koplamp €10 Achterlicht €10
  21. bikerfreak

    gs750 update/restauratie

    Jep weer een gs750 topic. En ja weer een oma topic. Na 15 jaar van rijden, stilstaan en verwaarlozing (laatste 3 jaar), ga ik langzaam aan beginnen met de ouwe een beetje te updaten en op te knappen. Waar ik zelf een hekel aan heb zijn topics waar je mooi ziet wat ze gedaan hebben, maar...
  22. bikerfreak

    motorbrug (frame)

    Na jarenlang voornamelijk als werkbank te hebben gebruikt, te koop. Frame van motorbrug met krik. Gemaakt van 50x50mm kokerprofiel, wel met vliegroest. Raamwerken zijn prof. tig gelast, alleen de h-profielen moeten wat mooier over gedaan worden na mijn bakwerk. Bovenste raamwerk is 75x220cm...
  23. bikerfreak

    hoe lintzaag lint te lassen

    weet iemand de beste mannier om een lintzaag te lassen??? Ik weet dat je het kunt puntlassen, maar kan het ook tig gelast worden (en zo ja, met wat voor toevoegdraad)? bij voorbaat dank.
  24. bikerfreak

    welk 230v draaibankje????

    Hoi mannen, ik zit al een week naar 230volt draaibankjes te kijken, maar wordt er niet wijzer van. Wat zoek ik: een 230volt draaibank, genoeg kracht om staal te kunnen draaien (busjes e.d. van ongeveer 5cm diameter) en ongeveer 20cm tussen de centers. Prijsklasse 400-500euro (hoeft niet...
  25. bikerfreak

    loop of sloop suzuki ls650

    Ik heb hier nog een suzuki ls650 staan die weg moet. De ls650 is uit 1995 met +-45.000km op de teller. De cilinder, cilinderkop en zuiger zijn bij 25.000km vervangen. Deze motor ligt half uit elkaar (winterproject van 7 jaar geleden).Motor heeft paarse tank, spatborden en zijkappen. Er...
Terug
Bovenaan Onderaan