Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lichthuis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lichthuis

    Het BMW Sport Boxer Topic (Deel 13; geen vrijdagtopic...)

    deel 1 | deel 2 | deel 3 | deel 4 | deel 5 | deel 6 | deel 7 | deel 8 | deel 9 | deel 10 | deel 11 deel 12 Dit topic is opgezet door enthousiasme dat bestaat voor de BMW boxer-motor. En dan met name voor de sportievere versies vanaf de R 1100 S tot en met de HP2 Sport. Er zijn enorm...
  2. lichthuis

    Het BMW Sport Boxer Topic (deeltje 12; DOHC Edition)

    Het BMW Sportboxer Topic Deel 12: DOHC Edition deel 1 | deel 2 | deel 3 | deel 4 | deel 5 | deel 6 | deel 7 | deel 8 | deel 9 | deel 10 | deel 11 OP WORDT OP DIT MOMENT GEWIJZIGD... Welkom! Dit topic is opgezet door enthousiasme dat bestaat voor de boxer-motor. Er zijn enorm...
  3. lichthuis

    Schuberth C2 antraciet - 150 euro

    Ik bied mijn Schuberth C2 systeemhelm maat M (56/57) aan omdat ik hem eigenlijk te klein gekocht heb. De helm is 1 seizoen (2008) gebruikt, maar in zeer goede staat (wel enkele hele fijne krasjes van het wegleggen) en uiteraard (onge)valvrij. - geïntegreerd zonnevizier (opklapbaar) - zeer...
  4. lichthuis

    Theorieboeken Motor (Vekabest)

    Heb nog 2 theorieboeken liggen voor de motor van Vekabest. 1x 'Theorie leren MOTOR', 1e druk (ISBN: 90-6799-126-1) 1x 'Theorie leren MOTOR - Alle 20 theorie-examens, 1000 vragen', 3e druk (ISBN: 90-6799-110-4) De boeken zijn actueel, in zeer goede staat en er is niet in geschreven of iets...
  5. lichthuis

    Sportboxer-topic Jubileum-meeting 2009

    Hallo allemaal, Het is bijna zover. In deze OP vindt u de bijzonderheden, deelnemers en de route voor de Sportboxermeeting op zondag 13 september 2009. Verzamelpunt zal zijn de Mac Donalds Amersfoort-noord. Globaal tijdsplaatje: 10:00 - Ben ik aanwezig bij de Mac. Ruim de tijd voor...
Terug
Bovenaan Onderaan