Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mits
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Motorbladen MOTOR

    Gratis af te halen hele bult motorbladen MOTOR Vooral jaren 80 tot ergens in de 90-er jaren, gesorteerd op jaar en nummer (jawel!) Leuk voor bij de kachel deze winter. Afhalen kan in Wageningen of Aalten, mail me maar even voor meer info.
  2. M

    Honda xr 250 motorblok

    Wegens een vastloper van de xr 250 van mijn vader terwijl ik erop zat :( ben ik voor hem op zoek naar een vervangend motorblok voor een honda xr 250 (uit 91). De cylinder e.d. is kennelijk zo heet geworden dat er schade aan het complete blok ontstaan is (alu deeltjes overal e.d.). Mocht er...
  3. M

    Motorblad MOTOR nummer 22 uit 1985

    Ja die zoek ik nog, valt niet veel aan toe te voegen. Heb je deze voor me kan je hieronder reageren, bedankt :) (Hoeft niet voor niks, mag wel, verzendkosten voor mij uiteraard)
  4. M

    Motorbladen MOTOR 74-97 gratis afhalen

    Goed ik heb een paar maanden lopen venten met mijn dubbele nummers die ik heb van het motorblad . Heb er nog teveel over en ze liggen in de weg dus nu gratis af te halen 18 handzame doosjes met motorbladen van 1974 t/m 1997. Liefst alles in 1 keer weg. Ik ga in ieder geval geen...
  5. M

    Motorbladen losse nummers uit periode 1974-1997

    Goed heb een tijdje geleden mijn collectie motorbladen (MOTOR) geprobeerd compleet (ik zoek nog 1993no15 1992no7 1985no22 :) )te krijgen en heb hiervoor wat partijtjes opgekocht. Ik zit nu alleen met behoorlijk wat dubbele nummers. Wilde deze als losse nummers aanbieden hierzo. Normaal moet je...
  6. M

    Helicoil m6 plaasten mogelijk?

    Nu heb ik nog een voetsteun liggen waarvan ik een bout er helaas niet op een fatsoenlijk manier uitgekregen heb. Heb de schroefdraad dus op moeten boren en opnieuw getapt met een m7 schroefdraad. Maar nu blijkt dus dat m7 bouten (inbus, verzonken kop) redelijk onvindbaar zijn. Daarom wil ik er...
  7. M

    Gat in plastic cockpit herstellen

    Goed ik heb dus deze cockpit met een gat erin, zie foto: Nu wil ik deze gaan herstellen, maar zit me af te vragen hoe dit het beste aan te pakken. Dichtplamuren? Of misschien met zo'n kneedbaar stuk epoxyspul. Of toch maar meteen hele cockpit van carbon gaan maken? ;) De cockpit komt...
Terug
Bovenaan Onderaan