Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zaltgaanja
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    tikkende kleppen en olieverlies ktm lc4

    Hey, Ik heb mijn duke II pas binnengedaan voor groot onderhoud. Toen ik hem kwam halen en naar huis reed merkte ik als ik stil stond aan de lichten een vrij luid getik (precies zon typmachien van vroeger). Als ik stilsta in rolantie, dan komt het boven het geluid van mijn open uitlaten...
  2. Z

    En toen kwam de tractor de weg opgedraaid!!!

    Zoals bijna iedere motorrijder zegt: er zijn 2 soorten motorrijders. -Diegene die al gevallen zijn (Ledenaantal van deze club neemt steeds toe) -Diegene die nog moeten vallen (Ledenaantal zakt steeds meer en meer) Ik behoor nu spijtig genoeg tot die 1ste groep. '( Ik had een afspraak...
  3. Z

    Benzine lekt via carbontluchting weg bij het remmen

    Het betreft een KTM Duke II van 2006. Ik merkte de laatste tijd tijdens als ik hard remde, dat ongeveer 1sec. na het remmen mijn achterwiel begon te glijden alsof ik op nat wegdek was aan het remmen. En als ik stopte voor een verkeerslicht begon het hard naar benzine te rieken op de moment dat...
  4. Z

    i'm with stupid smilie--> i agree smilie

    Ik zie dat er veel mensen die het eens zijn met de reactie van de voorgaande post in een topic, nogal vaak gebruik maken van de i'm with stupid smilie (dat ventje met dat plakkaat met de pijl naar boven met als tekst: i'm with stupid). Maar deze smilie heeft toch eigenlijk als betekenis dat...
  5. Z

    korte(2vingers) koppelingshendel ktm dukeII gezocht

    Ik ben dus op zoek naar een korte koppelingshendel om met 1 of max. 2 vingers te kunnen bedienen. Het is voor een magura hydraulische koppeling op een KTM DukeII 2006. Ik vind wel volledige sets met reservoir en vanalles, maar die zijn me te duur. Het zou enkel de hendel moetten zijn. Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan