Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joris v B
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Joris v B

    Alpinestars smx-plus wit maat 47

    Omdat ik eigenlijk niet meer op de weg rijdt en dat ook niet meer van plan ben op een sportmotor deze smx-plus van Alpinestars te koop. De laarzen zijn afgezien van de vegen nog in goede staat. Vraagprijs: 65 euro.
  2. Joris v B

    Blauwe Spyke overall maat 52

    Omdat hij al een tijd niet gebruikt wordt gooi ik hem in de verkoop. Er zit bij de knieën wat rode verf doordat ik een aantal keer op een motor heb gereden met een slechte verflaag. Het pak is hiernaast nagenoeg in nieuwstaat. Zelfs de kneesliders heb ik helemaal onbeschadigd weten te laten...
  3. Joris v B

    Student op de motor! - Deel 19

    Tja wat doe je hier? Ben je student? Nee :N > Opzouten! :W Ja :Y > Heel gauw mee over van alles en niets *O* Ga niet meteen lopen blaten en lees eerst onderaan deze post hoe je in de OP kunt komen! Previous topics Student op de motor! Student op de motor! - Deel 2 Student...
  4. Joris v B

    Student op de motor! - Deel 18

    Tja wat doe je hier? Ben je student? Nee :N > Opzouten! :W Ja :Y > Heel gauw mee over van alles en niets *O* Ga niet meteen lopen blaten en lees eerst onderaan deze post hoe je in de OP kunt komen! Previous topics Student op de motor! Student op de motor! - Deel 2 Student...
  5. Joris v B

    Student op de motor! - Deel 15

    Tja wat doe je hier? Ben je student? Nee :N > Opzouten! :W Ja :Y > Heel gauw mee over van alles en niets *O* Ga niet meteen lopen blaten en lees eerst onderaan deze post hoe je in de OP kunt komen! Previous topics Student op de motor! Student op de motor! - Deel 2 Student...
  6. Joris v B

    VF750F tuimerlaar + as

    Te koop gevraagd: Een goede tuimelaar + as van een Honda VF750F. Die van mij is kapoet :( Kom maar op met de spullen :Y
  7. Joris v B

    TK: fighterlampen met houderplaat

    Ongebruikt te koop aangeboden: 2 losse lampen. (1 voor grootlicht + 1 voor dimlicht/stadslicht) evt. houderplaat met plaats voor extern stadslicht erbij. Voor een voorbeeld van de lampen foto van de houderplaat komt vanavond. TADAA!! Prijs incl. houderplaat 60 euro excl...
  8. Joris v B

    TK: universele spiegels

    Ik heb hier 2 ongebruikte universele spiegels (met E-keur) liggen afkomstig van Polo. Nieuw kosten ze € 19.95 per stuk. Nu 2 voor 35 excl. incl. verzenden. Het gaat om een linker spiegel met rechtse draad en een rechter spiegel met linkse draad. Ze gaan weg omdat ik toch iets anders wil...
  9. Joris v B

    "volle" kuip Honda VF750F

    Ik heb hier een "volle" kuip liggen voor een Honda VF750F. Kuip dient wel opnieuw gespoten te worden doordat er schade aanzit. Inclusief de 4 bevestigingsbeugels. Het gaat dus om de onderkuip waar Honda op staat. schade rechterkant Zo zit die gemonteerd en ook zichtbaar de schade aan...
  10. Joris v B

    ff voorstellen

    Zal me ook maar voorstellen na een tijd meelezen op het forum. Ben Joris v B, student HTS-Autotechniek, 22 en woon in Zutphen. Ben op het moment aan het lessen maar als alles goed gaat heb ik over een maand mijn A-tje gehaald *D Heb nog geen motor, maar heeft geen haast. Eerst weer ff...
Terug
Bovenaan Onderaan