Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: A.U. Tomaat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Yamaha BW's 125

    Hier de nieuwe Yamaha BW's 125 in andere werelddelen al langer leverbaar, binnenkort in ook in Nederland, ziet er wat mij betreft geslaagd uit, doet me een beetje denken aan de Honda Zoomer. Wat vinden jullie ervan? http://www.yamaha-motor.nl/nl/producten/scooters/maxi-scooters/bw125.aspx...
  2. A

    KTM Duke 125

    Beste Forumleden, ik ben benieuwd naar jullie mening over de nieuwe lichtgewicht KTM Duke 125, aan de prijs zal het niet liggen, die is slechts € 4149,- Wat info: De Duke 125 is de eerste 125 cc straatmotor van het Oostenrijkse merk en ze laten dus niets aan het toeval over. De Duke 125...
  3. A

    MP3 zonder motorrijbewijs

    Met MP3 zigzaggend door files Forensen kunnen zonder motorrijbewijs toch tussen de files door rijden met een speciale motorscooter op drie wielen. Het is geen motor, het is geen scooter, het is een motorscooter MP3. Volgens de importeur van Piaggio Benelux mag door een maas in de...
  4. A

    Yamaha X-MAX

    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, en mede door dit forum geinteresserd geraakt voor de motorscooter, ik heb inmiddels veel topics doorgelezen en heb een paar vraagjes. Omdat ik een motor of scooter niet echt binnen kan stallen, wil ik weten of er mensen zijn die ervaring hebben met het...
Terug
Bovenaan Onderaan