Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jatmoos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jatmoos

    Yamaha Nmax 155 (verplaatst naar Marktplaats)

    Advertentie verplaatst naar Marktplaats.
  2. jatmoos

    Sym jet 14 125cc

    Nieuw vanaf mei 2017, de Sym Jet 14, de nieuwe 125cc motorscooter van het Koreaanse merk SanYang Motor. Oogstrelend design en een scherpe prijs in Nederland, rijklaar rond de 3000,- euro. free image hosting free photo hosting
  3. jatmoos

    reisgenoot Motorradstraße Deutschland

    De MSD zijn 4 routes uitgezet in Duitsland. Allemaal rond de 2500 kilometer lengte. In eerste instantie wilde ik alleen gaan, maar het lijkt me leuker om samen met iemand te gaan of met meer mensen. Mijn voorkeur gaat uit naar de Zuidroute (maar Noord of Oost ook prima) en de periode...
  4. jatmoos

    uitlaat demper Honda Fireblade CBR 900 RR SC28

    originele uitlaat demper Honda Fireblade CBR 900 RR SC28 deze is gebouwd van 92-95 geloof ik zwart geen valschade of extreme krassen pakking zit er bij kan worden opgehaald omg. Rdam versturen kan ook prijs wordt dan 80,= ophaal prijs 75 euro foto's kan via mail bij...
  5. jatmoos

    666 bochten route eifel met scooter

    Ik heb besloten om een dag te gaan rijden in de Eifel. Ik heb een kant en klare rit van het internet geplukt om niet het wiel weer opnieuw uit te vinden. Bedankt Motorvision voor alle moeite. Ja het zijn veel kilometers, ja het is een lange dag, ja het is op een doordeweekse dag, maar als je dit...
  6. jatmoos

    Zwart regenoverall XXL als nieuw

    Nieuw was deze 49 euro. Het is een regenoverall kleur zwart. Maat XXL. (56-58) past makkelijk over een leren pak heen. Met schuine sluiting aan de voorkant. Afhalen kan, verzenden is kosten koper. Paypal mogelijk. prijs €15,=
  7. jatmoos

    tanktas als nieuw

    zwarte tanktas. onderkant magnetisch. inclusief regenhoes. niet als rugzak te gebruiken. twee keer gebruikt. €20,-
  8. jatmoos

    Zwart sportief scherm Yamaha T-Max

    € 40,=
  9. jatmoos

    Yamaha T-Max 500 compleet

    Yamaha T-Max 500CC motorscooter. Bouwjaar 2002. 15.000 kilometers. Bij 11.000 nieuwe achterband, bij 14.000 km grote beurt gehad, nieuwe remblokken, olie, oliefilter, cardanolie, bougies, luchtfilters schoongemaakt. Accesoires: originele ruit, zwart verlaagde sportruit, afsluitbare...
  10. jatmoos

    origineel windscherm Tmax 500

    Kost nieuw bij easyparts 175 euro. Nieuwstaat, op mijn tmax zit al geruime tijd een zwart laag sportscherm. Misschien kan ik er iemand anders een plezier mee doen. marktplaats: Advertentienr.:144654969 prijs is : bieden
  11. jatmoos

    Wie weet wat dit is ?

    Hoi dit kabeltje zat in mijn gereedschaps-setje van de T-Max. Enig idee waarvoor dit is, hoort dit er standaard bij of kan ik het wegkieperen ? Het is metaal met een plastic omhulsel met aan weerszijden een lus. klik op het plaatje voor vergroting :) bedankt ! Ow shit ik zie dat ik mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan