Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jimmeke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    GSXR1000 voor circuit gebruik?

    Ik weet nie dadelijk een beter plaats om het te vragen dus hier ma wa mensen lastig vallen ;) ik heb een R1 van 2007 perto gerede dus financieel zit ik er niet waaw voor, nu heb ik een oogje laten vallen op Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen ik weet echter niet heel veel...
  2. J

    R1 2007 onderdelen

    Witte duo seat cover orginele rem en koppelingshendel (nooit gebruikt) orginele spiegels (nooit gebruikt) ligt niet onder de voete maar mag weg voor een redelijk bod.
  3. J

    R1? R6? GSXR? Mille? :s

    Totaal in de war :? :) Ben deze voormiddag de R1 en R6 gaan testen. Ik vind de R6 er leuker uitzien dan de R1, maar ik had het gevoel dat je altijd veel harder aan het rijde bent om er een goed gevoel aan over te houde(of je moet in 1ste blijve) dus ik vraag me af rijd een R6 ook prettig waar...
  4. J

    R1 valt van 2de in neutraal?

    Ik ben juist gaan rijde, en mijn moto schakelde vrij gek vond ik. Tot opeens ik in 2de reed en hij naar de 13.000 toeren ging zonder dat ik vooruit ging :) alle ja was juist of hij terug in neutraal stond maar dan zonder het groene lampje. ben dadelijk huiswaarts gekeerd maar heb het sinds nog...
Terug
Bovenaan Onderaan