Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DME3
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DME3

    Triumph Street Triple 2013-2016 - SW Motech Alu-Rack

    Gratis op te halen in Aalst (België). Kan verzonden worden op kosten en verantwoordelijkheid van de geïnteresseerde. Heeft 2 haarlijnscheurtjes (zie foto, allicht door overbelading). Een handige Harry kan 'm allicht lassen. Ik heet echter Dimitri en heb van SW-Motech een nieuwe gekregen 8-)...
  2. DME3

    Carburateur probleem

    Ik ben een scooter aan het opknappen voor m'n schoonvader en heb een probleempje. Ik vermoed ergens een verstopping in de benzinetoevoer van de carburateur, maar heb graag even een 2e opinie ;-) Stationair loopt de motor soms netjes, maar soms ook wat onregelmatig. Valse lucht is volgens mij...
  3. DME3

    ABS en bandenmaten

    Op m'n Street Triple van 2013 zit ABS. Volgens de manual mag je enkel banden gebruiken die voorgeschreven zijn omdat andere banden(maten) mogelijk het ABS doen storen. (computertje vergelijkt namelijk de wielsnelheden van voor- en achterwiel). Standaard voorgeschreven is 120/70 vooraan en...
  4. DME3

    Verschil in ketting gereedschap

    Ik ben wat op de uitkijk naar gereedschap om zelf m'n ketting te kunnen vervangen. Nu las ik dat bv. DID een ander soort tool gebruikt dan andere kettingmerken. Na wat rondzoeken kom ik ook op flinke prijsverschillen. Zo bv. deze van AFAM voor bijna 250 euro :? AFAM Kettingbreker en...
  5. DME3

    Ducati 750SS (1993) Belgische motor!

    Te koop: Ducati 750 Supersport van bouwjaar 1993 met 45.000+ km (wordt nog mee gereden) Belgische motorfiets! Tweedehands gekocht op 39.000 km. Groot onderhoud op 40.000 km gehad bij Moto's Hautekiet en klein onderhoud op 45.000 km gehad bij Ducati Herzele (met complimenten van mecanicien...
  6. DME3

    Motor"jeans"

    Om ergens naartoe te gaan waar omkleden onmogelijk is, had ik nog een vervanger nodig voor m'n lederen combi. Omdat textiel motorbroeken niet echt mooi ogen om en plein publique te komen, dacht ik aan een jeansbroek met protectoren. Ik heb er al enkele gevonden waarbji kevlar zit op de bibs en...
  7. DME3

    Schaalmodel Minichamps Ducati 999 F03/F04

    Ik ben op zoek naar volgend schaalmodel van Minichamps: Een Ducati 999 F03 of F04. Doet er niet echt toe van welke rijder, zolang het maar een Fila uitvoering is :) Iemand deze te koop? Mailen mag naar DME3[at]hotmail.com of privébericht sturen kan ook.
  8. DME3

    Motorfiets stiller maken

    Met het oog op 't behalen van de A stempel op m'n roze papiertje en om dan natuurlijk eens een circuitdagje mee te pikken zit ik met enkele vragen over geluid, een nogal heet topic dezer dagen... Bv. op 't circuit van Zolder (B) mag je na 2 keer de geluidslimiet te hebben overschreden je...
Terug
Bovenaan Onderaan