Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Remie71
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Remie71

    Honda CBR 900 RR Fireblade

    Aangeboden mooie geel/paarse Fireblade. Hij is uit 1997 en heeft 43.000 kilometer op de teller. ongeveer 500 kilometer geleden is de kettingset, accu en wiellagers vervangen. Ingebouwd is een Spy motoralarm. Vraagprijs 3500 euro. 06-36121443
  2. Remie71

    MSS een rare vraag CBR900RR

    Waar kan ik de bougies vinden. De motor loopt raar nadat hij een paar maanden stil gestaan heeft. De accu is vervangen. Als hij koud is (met Shook) en je geeft gas valt de motor uit. Als je gaat rijden dan slaat hij af zodra je vermogen mindert. Wie kan helpen ? Grtz. Remie
  3. Remie71

    Accu laden

    De volgende vragen: Bij gebruik van een Absaar acculader 12v6a Accu loskoppelen ja of nee Hoe lang moet de lader erop als de accu helemaal leeg is Raar genoeg heb je op de lader 3 lampen welke alle drie branden maar ik heb geen idee of de lader aangeeft wanneer de accu vol is...
  4. Remie71

    Accuprobleempje

    Beste techneuten wie kan mij helpen: Ik heb een Honda CBG 900 rr Fireblade uit 97. Deze loopt altijd prima. Een tijdje geleden starte hij niet meer omdat de accu leeg was, deze heb ik gelijk maar vervangen met een nieuwe. Toen heeft hij enkele dagen gelopen, (gereden voor de goede...
  5. Remie71

    Gebruikers Interphone BT (TWIN pack) gezocht

    Ik hoor graag of het gebruik en de installatie van deze set zo makkelijk is als de beschrijving zegt. Verder hoor ik ook graag wat de kwaliteit is van deze set. Grtz. Remie
  6. Remie71

    Onderhoud reparatie

    Waar kan ik ergens een lijst vinden van noodzakelijk onderhoud voor motoren en bij hoeveel kilometer dat moet gebeuren. Liefst zo uitgebreid mogelijk dat ik een indicatie krijg van wat er dan allemaal gebeurd met de fiets. Grtz.
  7. Remie71

    GPZ 500S 97 houd in tijdens tijden

    Gister weer een stukje gereden op de GPZ (hij begon jaloers te worden op de CBR van mijn vrouw). de GPZ rijd nog steeds lekker, starten gister had hij wat moeite mee, hij wilde liever binnen blijven staan. Maar toe hij liep, liep hij ook :] . Maar nu mijn probleem(pje); Op de snelweg...
  8. Remie71

    Werkplaatshandboek CBR900RR Fireblade '97

    Wie heeft die voor mij? grtz. Remie
  9. Remie71

    Garage gezocht

    Beste lezers, Als ik op google zoek naar een garage welke mijn motor kan maken dan kom ik alleen motor mecuur tegen. Wie kan me vertellen waar een (goeie) garage zit welke mijn motor kan maken in of in de omgeving van Den Haag. Grtz. Remie
  10. Remie71

    Hoe blijf ik droog op de motor in de regen ??

    Er zitten hier vast nog meer diehards welke ook in de regen gewoon doorrijden. Ik ben er ook zo een, alleen heb ik een groot probleem. Ik heb een waterdicht textiel pak, echter is die niet zo waterdicht meer. Met korte regenbuien en/of niet al te grote buien kom ik droog over. Als ik een...
  11. Remie71

    Loosduinseweg (DH) gebruikt als racebaan

    Gisteravond is er een aanrijding geweest tussen een motor en een voetganger. de voetganger heeft dit niet overleeft. De motor is doorgereden. Volgens getuigen reed de motorrijder veel en veel te hard. Ik snap dit dan weer niet, ik hou ook van het gas een beetje open trekken, maar laten we wel...
  12. Remie71

    kleptiming's schema gpz 500 s

    Blok ligt uit elkaar hehe Nu moet hij weer in elkaar wie kan me helpen aan een kleptimings schema voor mijn fiets zodat ik weer mee kan rijden. Alvast bedankt.
  13. Remie71

    GPZ of EX 500 s

    Als ik mijn motortje zoek dan kom ik weinig tegen. Wel zie ik dat de GPZ 500 s hetzelfde is (alleen heb ik geen onderkuipdeel). Wat is het nou is het dezelfde motor met een andere naam of zijn het verschillende en wat zijn die verschillen dan. Op mijn kentekenbewijs staat EX 500 s, het is...
  14. Remie71

    Ook maar even aan de beurt

    Ik schrijf al een tijdje mee, maar goed voor de duidelijkheid. Ik heb enkele maanden geleden mijn rijbewijs A gehaald, B had ik al een eeuw volgens mij, zo aan de lessen te zien. Ik kom uit Den Haag, moet elke dag ongeveer 45 kilometer rijden (heen) en dan de afspraken tussendoor. Dat gaat...
  15. Remie71

    GSX R Slingshot uit 1988

    Wie o wie kan mij iets vertellen over deze motor. Het ziet er goed uit en naar mijn idee lijkt het een aardige motor. Maar wat zijn de voor en nadelen van deze fiets vergeleken met zijn jongere broetjes/zusjes. Greets Remie
  16. Remie71

    Theorieboeken

    Als nieuwbie toch maar gelijk kijken of ik gebruik kan maken van het forum op een voor ij positieve manier :-) Wie heeft pas zijn begeerde papiertje gehaald en heeft de boeken (theorie en fotovragen) over. Roep eens een bedrag en misschien rij ik nu nog in mijn Opel Frontera 2.2 naar je...
Terug
Bovenaan Onderaan