Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: markjuhh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. markjuhh

    Gillet 500L ontsteking timing terugzetten

    Hallo, Ik heb hier een Gillet 500L op bezoek waarbij tijdens het vervangen van de kickstartveer de koppeling er af is geweest. Echter de koppeling is de link tussen krukas en ontsteking (contactpuntjes). Nu heb ik dus het probleem dat niet te achterhalen is welke standen de tandwielen horen te...
  2. markjuhh

    Schakel onderdelen Honda CB250RS 1980

    Hallo, Ik ben op zoek naar de onderdelen die tussen uitgaande as van het blok en het schakelpookje horen. Dus het armpje wat op de uitgaande as gaat en het draadeindje wat dat armpje met het schakelpookje verbind enzo. Tevens mis ik ook nog de koppelingskabel. Als iemand een goed exemplaar...
  3. markjuhh

    Honda CB250rs uit het Hulp, weggeef en kringlooptopic

    Mogge, Een tijdje terug werd er in het hulp, weggeef en kringloop topic een achterlicht van een Honda CB250rs aangeboden, degene die hem kwam halen kreeg er de rest van de motor ook bij. (Linkje) Dat klonk mij als muziek in de oren en na wat berichten heen en weer was het geregeld. Het vervoer...
  4. markjuhh

    Honda CBR1000F 1987

    Te koop, goed gebruikte CBR1000f. Loop op Sloop. Deze dinosaurus wil maar niet uitsterven! Kan een nieuw kleurtje gebruiken, maar brengt je waar je moet wezen. Alles werkt, motor draait lekker, stuurt strak. -Onlangs zijn de balhoofd en voorwiellagers vervangen, -Voorvork keerringen en...
  5. markjuhh

    Motor met schuifschade, waar extra op letten?

    Hey Ik ben van plan om voor deze winter een motor met schuifschade op te knappen. Voor zover ik kan zien valt de schade mee, maar wat zijn dingen waar ik extra op moet letten? Hoe snel is bijv een frame krom en hoe zie je dat het beste (als het niet meteen overduidelijk is)? Groeten
Terug
Bovenaan Onderaan