Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Darryl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Suzuki GS 500e 25KW

    Hierbij wil ik mijn Suzuki GS 500e uit '93 aanbieden. Nadat ik 4 jaar lang zonder problemen op deze 25 KW motor heb gereden, ben ik opzoek naar wat anders. De motor heeft me nooit in de steek gelaten en de nodige onderhoud beurtjes gehad. Wel is de snelheidsmeter, toerenteller, een...
  2. D

    NL Kenteken?!

    hallo, Ik heb thuis een duitse Yamaha DT crossmotor staan. Mijn vraag is of iemand weet hoe het in ze werk gaat als ik m in Nederland wil laten invoeren met NL kenteken. En vooral wat voor eisen ze aan de technische staat stellen en wat het invoeren ongeveer kost!? Als iemand hier ervaring...
  3. D

    Motor invoeren

    Hallo, Ik heb hier me duitse Yamaha DT crossmotor staan van 125 cc zonder nederlands kenteken. Heeft iemand er misschien ervaring met het invoeren van motorfietsen uit het buitenland, de kosten en de eisen die er aan gesteld worden? Ik wil namelijk weten of het de moeite waard is om m op te...
  4. D

    Lange afstanden

    Wat zijn jullie langste afstanden die je gereden heb en hoe is dat bevallen!? Ik heb in een half jaar zo'n 5000km dr op zitte met mijn 25 kw Susuki GS500 langste afstanden waren +-200 kilometer vanaf Purmerend naar Zeeland en terug Groningen heen en weer en me eerste ritje (met rijbewijs)...
  5. D

    Motor of koekblik?

    Nu het weer wat tegen zit zie ik veel minder motoren op de weg hoe zit dat met jullie? pakken jullie de auto zodra de r in de maand komt of blijven we de motor trouw?! ik in ieder geval wel:P!
  6. D

    doordraaien

    hallo, Heb net me olie/ olie filter vervangen en met het er op zetten van de kering en ''de dop'' heb ik de boutjes die m vast zetten doorgedraait en het koppie is afgebroken. |( valt dat schroefje vervangen te worden of zit ie echt aant blok vast, en zo ja valt dat dan misschien nog te...
Terug
Bovenaan Onderaan