Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: daatz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. daatz

    Aangeboden: Mettet 10/06/2011 groep 1

    Omdat mijn motor niet op tijd gemaakt is, red ik het niet om aankomende vrijdag 10 juni te rijden op Mettet met de organisatie Racecracks. Het is groep 1. Doe maar een bod, anders gooi ik de dag helaas weg. Kan een zeer goedkoop dagje worden zeg maar :+ Intresse? Graag middels pb.
  2. daatz

    MF Flevoland Topic LXI

    VOOR DE LEKKERSTE TAARTEN WWW.BIANCAS-CHOICE.NL Marjo Yamaha R6 *BIANCA* Suzuki GSXR 600 K5 Anniversary Edition Firegirl HONDA VTR 1000 Firestorm GSXErik Suzuki GSXR Timbo Ducati monster Tyl Ducati Monster 600 en Yamaha YZF R1 2008 racer CBRTWEETY...
  3. daatz

    MF 't Gooi en Utrecht gaan bowlen

    Omdat we alweer een hele tijd geen uitje meer beleefd hebben samen, werd het wel eens tijd weer iets te organiseren. Daarom: MF 't Gooi en Utrecht gaan BOWLEN!!!! Wanneer: zaterdag 25 oktober Tijd: 18:30 uur Waar: Bowlingbaan in Loosdrecht Prijs: 44,30 euro per persoon excl drank Bowling &...
  4. daatz

    Snelmotoren Hamburger toertocht - 21 september 2008

    Het is weer tijd voor een feestje ,want Snelmotoren bestaat dankzij jullie alweer 1,5 jaar en Ro wordt 45 *O* Afgelopen jaar was het hard werken voor Ro om ons op de weg te houden en nu is het eens tijd om wat leuks te doen! Tenslotte is motorrijden en alles eromheen Ro's grootste passie...
  5. daatz

    Ik kan niet kiezen

    Dag Mfers! Op dit moment ben ik aan het lessen. Nu ben ik op zoek naar me eerste motor. Maar ik zou niet weten welke ik wil hebben. Ik wil erg graag een sport motor met volle kuip. Tevens heb ik geen verstand van motoren, dus ik weet niet wat de goede merken zijn. Wie kan mij adviseren...
  6. daatz

    Daatz

    Dag allemaal! Ik ben nieuw hier, dus zal ik mezelf even voorstellen. Ik ben Danielle, 21 jaar en woon in Bussum. Ik ben momenteel aan het lessen (heb er nog maar 3 gehad) maar vind het motorrijden nu al geweldig! Ik hoop dus ook snel te slagen en snel een motor te gaan kopen. Hopelijk wordt...
Terug
Bovenaan Onderaan