Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jundie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jundie

    Motor Jas Revit Dames + regenjas ZGAN

    In Nieuwstaat. Inclusief alle beschermstukken en de rugplaat. Inclusief wintervoering en de bijbehorende regenjas van RevIt. Maat 38. Er zijn meer kleren maar ik moet alles uit sorteren en fotograferen. Vraagprijs 75,-
  2. Jundie

    GSX1100F Fighter / Tour combo VERKOCHT

    Buitenkansje! Zeker voor een startende volvermogen rijder. Na tien jaar verkoop ik mijn woon werk machine. Er is heel veel tijd en energie in gegaan en op een lege tank na heeft ie mij nooit in de steek gelaten. Omdat ik emigreer en de motor niet mee kan nemen is het te koop inclusief tassen...
  3. Jundie

    allerei suzuki gsxf, bandit en gsxr spul voor weinig

    ik ga verhuizen en heb teveel spullen verzameld door de jaren van ombouwen. dus de volgende mag weg...ik heb nog veel meer maar ik ga niet eens meer de meoite doen om het op te schrijven. je hebt tot vrijdag de tijd om het op te halen... dus oa blok gsxf750 uit 93, ik bewaar wel de...
  4. Jundie

    te koop gsx1100et blok en andere onderdelen

    blok is origineel en compleet behalve de dynamo deksel. blok heeft ong 130000 gelopen maar das kattenpis voor die blokken, blok is lopend eruit gehaald en heeft bij 95000 een nieuwe nokkenas ketting gekregen en op 120000km nieuwe koppeling met 10% sterkere veren, carbs zijn erbij en diverse...
  5. Jundie

    GSX1100ES te koop

    Soort Toermotor Bouwjaar 1983 Basiskleur Wit Cilinderinhoud Meer dan 1000 cc Aantal cilinders 4-cilinder Kilometerstand 69000 Omschrijving Motor te koop. Betreft een Suzuki gsx1100es met moderne vering/remmen/velgen. Banden zijn nieuw, Accu Is goed Remblokjes zijn op 40% en kunnen...
  6. Jundie

    Hoe en wat na ongeval?

    even een vraag: ik heb afgelopen vrijdag een aanvaring gehad met auto, was haar schuld en mij hebben ze gelijk in de ambulance geduwd en afgevoerd, heb tegenpartij niet meer gezien of gehoord. politie was gelijk bij en heeft rapport gemaakt. ik kreeg vandaag de gegevens van de tegenpartij...
  7. Jundie

    wie o wie met TIG lasapparaat?

    wie kan mij helpen met lassen van de uitlaat, liefst in venlo of omgeving want ik heb verder geen vervoer als de fiets. Tegen kleine vergoeding...
  8. Jundie

    voorvelg met schijven

    een complete velg met goede lagers en nog lekker dikke schijven 5.1 en 5.2 mm dik zit nog een band op, scheur vrij maar wel oud. 19 inch gsx1100E velg voor 50 euro mag je het zooitje meenemen
  9. Jundie

    wat zijn mijn opties?

    ja ik weet het tig keer zulke topics geweest maja toch ga ik eens maar niet zoeken maar gewoon vragen. ik ben geflitst met 65 km/h te hard krijg dus een transactie voorstel binnen van 660 euro, dat kan ik nooit betalen en ik kan er geen bezwaar van maken heb ik op internet gelezen. wat...
  10. Jundie

    motorjas jaren 80 te koop

    schadevrij alleen 3 ritsen afgebroken, vervangen met paperclips en doen het verder goed. merk Pro Sports van Hein Gericke. Maat 56 en je kunt hem aan de achterkant vast ritsen aan je broek, dikke rits. er zitten bescherm stukken in de schouders (uitneembaar) en de ellebogen (niet uitneembaar)...
  11. Jundie

    gevraagd 4.5 inch suzuki achtervelg

    van een bandit, rf of sv of oudere gsxr 89-90 :? mag ook een bandje op zitten wel handig maar zonder mag ook.
  12. Jundie

    vrragje aan FZR1000 rijders

    aangezien ik met de zoekfunctie (voor zover aanwezig) niet verder ben gekomen en de lokale motordealers hier geen fzr hebben staan vraag ik dit aan jullie. kan iemand voor mij een paar dingen opmeten? lengte voorvork gemeten tussen middelpunt v/d voorwiel as en de bovenste punt v/d dop wat...
  13. Jundie

    De grote GSX 1100E topic (80-88)

    ik heb er een uit 1980 en ik vroeg me af wie hier op MF ook zoiets heeft van 1980 t/m 1988 kom maar op! met foto's :)
  14. Jundie

    voeg er nog een toe: Motozoom sux

    ja ik heb ff gezocht en gezien hoeveel slechte ervaringen er al zijn, had ik maar nooit bij hun besteld, maarja het LEEK of het dan binnen een week hier zou zijn, lekker makkelijk... het verhaal: 10 april, bestelling gemaakt op hun site 13 april, mail gekregen dat het artikel verstuurd was met...
  15. Jundie

    tandwielen gezocht..

    ik zoek tandwielen voor me gsje, ik zoek iets wat flink meer tanden heeft achter. meer dan 40 iig. ik heb al gezocht en kon niks vinden. is er een nederlandse/duitse site met die dingen? of ergens een winkel?
  16. Jundie

    snelheid of rood licht flitser?

    wie weet of de 2 lussen flitsers die op de kruising van N556 en Henriette Roland Holstlaan in Blerick (venlo) op snelheid flitsen of alleen roodlicht? als ze voor snelheid flitsen, dan ben ik zwaar de lul, ben ze gisteren vergeten en er met 40 tehard door heen gereden, geen flits gezien, maar...
  17. Jundie

    Grote Limburgs Circuitje Topic

    ff nieuwe topic maken, want de oude is nooit populair geweest, dus hopen dat er daar nu meer MF's komen... pijl 1 is limburgs circuitje (rondje scheuten glasgroep) pijl 2 is ook wel een heel leuke rondje met een hele lange bocht die goed met de klok mee te nemen is. ik ben er vaak en sinds...
  18. Jundie

    oplossing voor te slappe veren?

    we weten allemaal van de te slappe voorvering en we weten hoe dat te verhelpen is. perfecte oplossing is andere veren en goedkope maar niet zo goede is de "spacers" erin zetten. nou weet ik het niet precies, maar als je nou ipv die spacers klep veren van een auto bv erin kunt doen, moet ong...
  19. Jundie

    na helm met spiegel, helm met HUD?

    lees dit eens http://news.com.com/2100-1041_3-5116489.html?tag=nefd_top cool, zal alleen heeel erg duur zijn en gewicht?
  20. Jundie

    ervaring met www.mgm-bikes.de

    had al zoiets gepost in gezocht en gevonden, maar hier lezen veel meer mensen. heb dus wat spullen via hun site gevonden en besteld, krijg ik eerst een bevestiging en daarna deze mail: Hallo Leider kann man nicht mehr per Nachnahme nach Holland schicken, dewegen muß du mir das Geld so...
  21. Jundie

    Motorsportevenement met Oldtimer motoren

    Historisch motorsportevenement met Oldtimer motoren, Blerick, Trade Port West, 12.05-12.25 uur defile, 12.50-18.10 uur wedstrijden. Ik ben er morgen als het niet al te hard regent, vandaag nog dat circuitje gereden heb zelfs een videootje van, weet alleen niet hoe die te posten. Mooie circuit...
  22. Jundie

    waar te koop?

    waar o waar kan ik zo een geval vinden, moet wel tenminste in deze halfrond bevinden, USA is veeeeeeel te duur met verzendkosten
  23. Jundie

    'ketting' geluid

    mijn gs500e heeft sinds een week een nieuw geluidsfx: tussen de 2 en 3.5/4 duizend tpm hoor je een ratelend geluidje, die ik het beste kan beschrijven als een ketting die snel over een rand van een stuk staal getrokken wordt. Dit is zowel bij koude als warme toestand. Ik gok dat het ook...
  24. Jundie

    een motorrijder erbij

    ik heb eindelijk wat wheels 2 wel te verstaan :] ik ben zoooo happy :] morgen wordt ie naar 25KW |( afgevoerd en dan kan ik gaan km maken dit is hem enne ik heb bij het rijden natuurlijk andere broek en schoeisel aan O-) [immgat] Bijlage: me gs500.jpg
  25. Jundie

    Motorzaken in duitsland

    lijkt me handig dus, een lijstje motorzaken die dicht bij de grens liggen, scheelt @@@@#$%^& veel geld als je kleren/helm/onderdelen gaat kopen. een internet pagina's van die zaken zou ook handig zijn of een soort duitse startpagina waar wat info staat. ik ken er dus geen een |( alvast :}...
Terug
Bovenaan Onderaan