Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DownForZ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DownForZ

    Achterlicht met ingebouwde r.a.w. probleem (video + foto's)

    Hallo ik heb andere achterlichten gekocht met ingebouwde knipperlichten en daar heb ik alleen maar problemen mee, en nu wil ik die oplossen ;) (ook al een ouder topic over toen dachten sommige dat het een massa probleem was, maar dat is het niet) Een paar punten vooraf Mijn motor met...
  2. DownForZ

    Achterlichten knipperen mee met knipperlichten

    Ik heb een 'klein' probleem In m'n GSR heb ik een andere achterlicht unit geplaatst waar de knipperlichten in geïntregeerd zitten. Als ik het linkerknipperlicht aan zet, knippert mijn rechterremlicht mee, tenzij ik rem, dan werkt wel alles mooi! Ik dacht eerst dat het aan mijn unit lag...
  3. DownForZ

    Knipperlichtlampjes 10W 21W

    Hallo, een misschien domme vraag maar ik heb standaard in mijn knipperlichten 12V 10W lampjes. Nu heb ik andere 12V 10W lampjes besteld maar ik kreeg 12V 21W geleverd Nu is mijn vraag: Kan het kwaad als ik de 21W lampjes erin doet. Opzich passen ze wel, ik weet alleen niet of het...
  4. DownForZ

    Uitlaatpijpen schoonmaken

    Hallo allemaal, Gezien het morgen redelijk weer wordt, iig droog, ga ik de motor even goed poetsen. Gisteren heb ik al de enige kappen eraf gehaald die mijn motor telt (GSR600) en ik zag aan de onderkant dat die pijp bruinig is met vlekken. Eerder dit jaar had ik hem al schoongemaakt en viel...
  5. DownForZ

    Mat zwarte motor schoonmaken

    Hallo allemaal, Misschien een rare vraag en ik heb gezocht met de zoekfunctie :Y Ik heb een GSR600 en die is mat zwart, hoe krijg ik dit het beste schoon want op elk schoonmaak middel dat ik zie staat een text zoals "Nu nog meeer glans" etc etc. Hoe krijg je het beste schoon?
  6. DownForZ

    *Nieuw lid

    Hallo! Na een hele lange tijd hier een beetje gelurkt te hebben, heb ik me maar geregistreerd. Ik ben Pascal, 20 jaar en ben nu druk aan het lessen op een CB500. 21 september heb ik me AVB Examen en dan ben ik 21, dus krijg geen beperking opgelegd op me papiertje... pasje :D Daarna me AVD en...
Terug
Bovenaan Onderaan