Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Meatloaf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Meatloaf

    All American Day

    Hallo vrienden MF'ers. Zoals velen van jullie wellicht weten, was het gisteren feest in Weert. Daar was de All American Day, waar naar ik heb vernomen, een hele hoop moois te zien was. Helaas was ik niet in staat er naar toe te gaan. Maar ik verwacht dat een deel van jullie dat wel heeft...
  2. Meatloaf

    Trike

    Mensen, even een algemene oproep. Waarschijnlijk is dit niet de goede discussiegroep, maar toch: ik ben op zoek naar een betaalbare 3-persoons trike. Heeft iemand enig idee waar ik het beste kan gaan zoeken. Als zoekopdracht bij de bekende machines krijg ik bijna geen antwoorden. Een niet al te...
  3. Meatloaf

    Oliedruk XV700 '85

    Probleempje: ongeacht of mijn motor koud of warm (of heet) is, zodra ik get gas ook maar een beetje open draai, gaat mijn olielampje branden. Bij gas los gaat het na een aantal seconden wel weer uit. Het maakt hierbij ook niet uit hoe snel of langzaam ik rij. Het blok is pas nog uit elkaar...
  4. Meatloaf

    Benzine Virago XV700

    Ik tank al jaren in Duitsland. Dat is gewoon goedkoper. Nu heb ik een vraag aan iedereen die ook echt weet wat goed is. Ik tankte in het verleden altijd Super Plus. Deze benzine heeft 98 octaan. Daarbij gooide ik er ook loodvervanger in. De vorige eigenaar vertelde me dat hij ook altijd zo...
  5. Meatloaf

    Dynamo Virago XV700

    Beste mede motorrijders, Ik heb een Virago uit '85. Mijn dynamo blijkt kapot te zijn. Laatst had ik de stroomverdeler ook al kapot, en die is vervangen. Het probleem met de dynamo is volgens de garage echter het volgende: DIE WORDT NIET MEER GEMAAKT !!! Hij kan nog wel custom gemaakt worden...
Terug
Bovenaan Onderaan