Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bmannetje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bmannetje

    3e keer een nieuwe achterband : telkens niet rond

    Hoi Ik heb in november 2010 de voor- en achterband van mijn CBX laten vervangen. Toen zijn er Brigestone op gekomen, die er ook op zaten en geadviseerd worden. Toen bleek dat de motor bij 50 en 110 km p/u een hobbel vertoond, alsof je op een hobbelpaard zit :r. Het loopvlak van de band (in...
  2. Bmannetje

    Honda Bol 'd Or Cb 900 F2

    Bol d'Or CB 900 F2 op kenteken gezet januari 1984 dus belastingvrij. Gekocht van 1e eigenaar in 1990 (42.000km), verkocht 06-1999 (57.000 km). Teruggekocht 09-2007 (74.000 km) van 3e eigenaar maar wegens de aanschaf van een CBX 1000 wederom te koop. Motor heeft nieuwe ketting, tandwielen en...
  3. Bmannetje

    Aanschaf CBX 1000 ?

    Hoi Ik zou graag een CBX 1000 willen aanschaffen, naast m'n CB 900 F2 die ik graag in bezit wil houden. Nu zie ik zo links en rechts voor de allereerste CBX-en (de grijze, rode en zwarte, allen zonder kuip) behoorlijke vraagprijzen tot wel € 7.000,- á € 8.000,-. Zelf vind ik de versie met...
  4. Bmannetje

    Diverse onderdelen Honda Bol d'Or CB 900 F2 gezocht

    Wie het in het forum "Brikken en klassiekers" het topic "Bol d'Or liefhebbers show your bike!!! Deel II" gevolgd heeft, weet dat mijn motor (Honda Bol d'Or CB 900 F2 rood/wit) omver is gereden bij de motorzaak door een klant. Daardoor heeft de motor aan de linkerzijde schade opgelopen. Daarom...
  5. Bmannetje

    Krauser K1 kofferrek 2 zijkoffers voor o.a. Honda Bol d'Or

    Een Krauser K1 kofferrek met topkofferrek incl. 2 zijkoffers met reflectoren. Incl. sleutels, knipperlichten en bevestigingsmaterialen. Heeft op een Honda Bol d'Or gezeten maar past met bijbehorende extra beugels (staan niet op de foto) ook op andere motoren. Vraagprijs € 40,-
  6. Bmannetje

    Krauser K2 kofferrek voor Honda Bol d'Or CB 900 F2

    De titel zegt het al: ik zoek een Krauser K2 kofferrek evt. met topkoffer, het liefst rood aangezien mijn Honda Bol d'Or CB 900 F2 ook een rood-witte is. Het kofferrek zelf mag ook rood zijn. BTW zijn die kofferreks universeel of zijn deze model specifiek ?
  7. Bmannetje

    CBX 1000 Pro-Link aanschaffen ?

    Hoi, Ik heb me al voorgesteld, maar toch nog even in het kort: Ik heb o.a. een Honda Bol D'or 900 F2 (dus met kuip) gereden maar deze 8 jaar geleden verkocht en altijd al spijt gehad. Nu ben ik op zoek naar eenzelfde Bol D'or maar het aanbod is zoals verwacht erg klein. Na wat zoeken...
  8. Bmannetje

    Weer een formum lid er bij

    Hoi allemaal, Gevraagd wordt je even voor te stellen dus daar gaat ie: Hans, 44 jaar en wonend in het zuiden van het land in Weert. Met tussenpozen motorrijder vanaf m'n 18e jaar. Ik ben begonnen op een Honda CB 350 Four. Na een half jaartje ben ik overgestapt op een Kawasaki Z900 welke...
Terug
Bovenaan Onderaan