Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Howell
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Howell

    Honda CB750F2 Street Scrambler

    Officieel bouwjaar 1978 dus wegenbelasting vrij. De hele motor is volledig uit elkaar geweest en opnieuw opgebouwd. Blok: Is van het K7 type Volledig uit elkaar geweest en inwendig gereinigd, gestraald en gespoten met hitte en benzinebestendige VHT lak. Nieuwe uitlaatklepgeleiders en...
  2. Howell

    Honda CB750F2 Street Scrambler

    Volledig nieuw opgebouwde HONDA CB750F2 uit 1978 als Street Scrambler. Oldtimer, dus geen wegenbelasting en goedkope oldtimerverzekering. Blok volledig uit elkaar geweest, nieuwe klepgeleiders, klepzittingen opnieuw gefreesd,nieuwe nokkenaskettingspanner, in gehele blok nieuwe keerringen en...
  3. Howell

    Honda CB750F2 scrambler

    Ik ben bezig op basis van een Honda CB750F2, met een Honda K7 motorblok een soort scrambler te bouwen. Motor is volledig uit elkaar gegaan en is geheel opnieuw opgebouwd. Zie voor de voortgang de fotoos, deze spreken voor zich.
  4. Howell

    Honda CB750F2 oude stijl caferacer

    Te koop: Unieke Honda CB750F2 caferacer oude stijl - Motor-Forum
  5. Howell

    Goede Honda Bol d'Or tank

    Tank zonder deuken, wel gebruikssporen, geen roest binnenin. Geen sleutels meer aanwezig voor tankslot,kan wel geopend en gesloten worden. Prijs € 100,= 06-17414732
  6. Howell

    Honda CB550K3 Willem van Oranje naar caferacer

    Bij deze laat ik jullie de ombouw zien van een Honda CB550K3 (Willem van Oranje) naar een caferacer. De motor is inmiddels zo goed als klaar. Ik laat dit zien middels een fotorapportage en zal jullie niet vermoeien met alle details die zo'n ombouw vergt. Wel wat specificaties: Voorvork en...
  7. Howell

    Mobiel werkbank , bandenrek en paadock/startgridkar

    Te koop: Mobiele werkbank met bankschroef, bandenrek Moto3/125cc , paddock/startgridkar Zie onder staande links: http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-zelf-en-verbouw/gereedschap-overige-machines/m763850968-mobiele-werkbank-met-bankschroef.html...
  8. Howell

    Gevraagd AMB 260 transponder

    Gezocht een AMB 260 transponder met lader.
  9. Howell

    Supersnelle Honda CB500Four classic racer

    Te koop: Honda CB500 Four classic racer. Zeer snelle goedsturende Honda CB500 Four goedgekeurde KNMV ONK classic racer. Tevens een getuned geheel nagezien reserve blok met opbergkist. Blokken leveren beide 65 pk aan het achterwiel, vermogensuitdraaien zijn aanwezig. Met deze motor zijn...
  10. Howell

    Deelnemen aan ONK classic racen ?

    Ben je geinteresseerd in het echte snelle classic racen kom dan rijden bij het ONK classic kampioenschap. Hier wordt echt gas gegeven ! Snelste tijden op Assen rond de 2 minuten. Informatie kun je hier vinden: CMRCH classic motorcycle race club Holland Onder Documenten kun je het technisch...
  11. Howell

    35mm Tarozzi clipons

    Zgan verstelbare Tarozzi clipons. Prijs: € 75,=
  12. Howell

    Verstelbare 35 mm Tarozzi clipons

    Goede in hoek verstelbare 35 mm Tarozzi clipons. Vaste prijs : € 80,=
  13. Howell

    Honda VF400F voor loop of sloop

    xx
  14. Howell

    Spidi 1 delig overall

    Aangeboden wegens verkoop motor een zeer weinig gebruikt eendelig Spidi overall. Kleuren zwart , licht en donkergrijs. Maat 56 2 jaar oud. Nieuwwaarde € 700,= Prijs : 300,= 06-17441732
  15. Howell

    Honda CB750F2 SOHC getuned 860cc motorblok

    Getuned CB750F2 SOHC 860cc F2 blok te koop welke na revisie en tuning nog niet heeft gelopen Specificaties : Geflowde cylinderkop, aangepaste in/uitlaatkanalen Kawa Z750 zuigers 66 mm CB900 cylinderbussen Racenokkenas Grotere inlaatkleppen 35 mm Raceklepveren met titanium schotels...
  16. Howell

    Honda CB750F2 Special 822 cc

    Bijzonder goedlopende en snelle Honda CB750F2 special uit 1978 Prijs : € 4500,= De prijs is vast en ook worden er geen losse onderdelen van verkocht ! Bijzonderheden: 822 CC , boring vergroot van 61 naar 64,5 mm dmv CB900F zuigers Geflowde kop met grotere inlaatkleppen 35 ipv 34...
  17. Howell

    ZGAN 197 delige Kraftwerk gereedschapskoffer

    Een bijna niet gebruikte Kraftwerk type 1047 , 197 delige gereedschapskoffer. Verkoop hem omdat ie niet geheel aan mijn eisen voldoet. Ik wil er € 150,= voor hebben. 06-17414732
  18. Howell

    Partij Honda CB500F onderdelen

    Ik heb een grote partij losse Honda CB500F onderdelen te koop. O.a nieuw voorspatbord en achtervork lagerbussen. Het witte frame is gepoedercoat , kenteken aanwezig. Van de complete fiets op de foto zijn ook bijna alle onderdelen te koop, behalve het kale frame en het blok. Prijzen...
  19. Howell

    paddock starter

    Ik zoek een 2e hands electrische (220V) paddock starter.Zoals bv op bijgaande foto.
  20. Howell

    35 mm clip-ons

    Ik zoek 35 mm aluminium clip-ons.
  21. Howell

    Bouw van een Honda CB500 Four classic racer

    Bouw van een Honda CB500 Four classicracer Mijn zoon en ik hebben het plan opgevat om een classic racer te gaan bouwen op basis van een Honda CB500 Four. Mijn zoon kwam op het idee nadat zijn wegmotor een week of zes geleden werd gestolen en de verzekering te kennen gaf de aanschafwaarde en...
  22. Howell

    Voorvork Yamaha RD350LC 35mm

    Ik zoek een 35mm Yamaha RD350LC voorvork of overeenkomstig type met inwendige sliders.
  23. Howell

    Honda Dylan 150

    Mijn zgan Honda Dylan 150 motorscooter is te koop met slechts 1744 echte km . Scooter is 12-04-2007 op kenteken gezet. Scooter is te koop omdat ik hem te weinig gebruik. Had hem aangeschaft voor achterop de camper om er tijdens vakanties ritjes mee te rijden. Dit is er weinig van gekomen en...
  24. Howell

    Motorscooter Honda Dylan 150 slechts 1744 km!

    Mijn zgan Honda Dylan 150 motorscooter is te koop met slechts 1744 echte km . Scooter is 12-04-2007 op kenteken gezet. Scooter is te koop omdat ik hem te weinig gebruik. Had hem aangeschaft voor achterop de camper om er tijdens vakanties ritjes mee te rijden. Dit is er weinig van gekomen en...
  25. Howell

    klassieke Honda voorvork moderniseren

    L.S. Al geruime tijd was ik niet tevreden over de werking van de voorvork van mijn Honda CB750F2 . De motor is getuned en er zit behoorlijk wat meer power nu in en hij staat op moderne banden. Om deze power en de grip van deze banden zo optimaal mogelijk te kunnen benutten moest er...
Terug
Bovenaan Onderaan