Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: danny81
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    EZS Motoraanhanger

    Te koop: Schitterende EZS DPL aanhanger. Aanhanger wordt helaas niet meer gebruikt. Aanhanger heeft altijd netjes binnen gestaan met de banden van de grond. September 2010 zijn er nog 4 wiellagers vervangen Technische gegevens: Inhoud 325 ltr Totale lengte 1680 mm Totale breedte 810...
  2. D

    Trekhaak voor een CBR 1100 Blackbird

    hallo, ik heb een honda st1100 pan european en heb al heel wat km afgelegt, ook op vakantie's. achter de pan heb ik een aanhanger van EZS. nu wilde ik de pan ruilen tegen een Blackbird maarrrrrr....... is er voor een Blackbird een trekhaak te leveren. zelf maken kan altijd nog...
  3. D

    schakelhevel diversion blijft hangen

    hallo, ik heb voor mijn viendin een diversion 600 gekocht met de klacht dat ie niet goed koppelt en schakeld. het koppelen is opgelost door ff nieuwe platen te monteren. het schakelen gaat echter goed in de 4-5-6 maar de 1-2-3 blijft de hendel hangen naar de laatste stand waar hij in gezet...
  4. D

    uw mening graag: bandenkeuze Pan (ST1100)

    wat voor een achterband zou ik het besten kunnen kopen voor mijn ST1100 waar ik dagelijks mee rij voor het werk en ook mee op vakantie ga met vriendin en aanhanger?
  5. D

    ST1100 terug naar 74KW

    hallo, heeft er iemand ervaring met het terug zetten van 72kw naar 74kw van een Pan st1100? het is dus een duitser dat weet ik maar ik wil toch echt mijn 2KW terug!! gr danny
Terug
Bovenaan Onderaan