Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: r1mario
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    scala rider q2 bleutooth headset 2x

    Ik heb een scala rider q2 headset te koop. Ingebouwd in 2 helmen ( die van mij en die van de vrouw). De set kan dus getest worden. Het gaat dus om 2x de scala rider q2, ze zijn al aan elkaar gekoppeld. Cardo Scala Rider Q2 features: tot 500 meter gratis communiceren met andere Q2...
  2. R

    Te koop dainese laguna seca pak maat 50 en dainese torque la

    Ik heb een dainese laguna seca overall maat 50 te koop en dainese torque pro in maat 42 laarzen. Het pak heeft een beschadiging bij de elleboog en een van delaarzen mist een rood dopje te zien op de foto,s, op het metalen plaatje aan dezelfde kant zitten wat krasjes dit is ook te zien op de...
  3. R

    Te Koop : cbr 600rr 2007 met extra,s

    Hierbij bied ik de 600 rr van mijn vrouw te koop aan. Hij gaat in de verkoop omdat ze nauwelijks op rijdt en ik vindt het zonde om dan zo een puntgave motor het hele jaar in de all risk te hebben. De motor is technische en optische 100% in orde. Door een folielaag over de kapdelen die vaak...
  4. R

    Aprilia rsv mille 1000r factory bj 2006

    Te koop aangeboden Aprillia RSV Mille 1000 R Factory. Opties en Gegevens: * 1000 cc 143pk * Carbon onderdelen * Verhoogde ruit (getint) * Laser hotcam uitlaat volledig systeem (compleet) * Alarm * duo seat cover + duo zadel * Zgan achterband (Michelin pilotpower 2ct) * Zgan Accu *...
  5. R

    Kawasaki Z1000 2007

    Hierbij bied ik mijn z1000 uit 2007 te koop aan. Kmstand is 8700, dus nog goed voor vele plezierige km,s. De olie is recent ververst, de achterband is zo goed als nieuw en de voorband is nog in goede staat. Ook heeft de motor een aantal leuke opties. Carbon Akrapovic dempers met uitneembare...
  6. R

    te koop r1 2007 met zeer veel opties, 8700 euro

    Hierbij zet ik mijn R1 van 2007 te koop, deze motor heeft zeer veel opties en de mooiste opties die er te verkrijgen zijn.Hij heeft de volgende opties van voor naar achteren. De kmstand kan wat afwijken bij de verkoop want met goed weer rij ik er nog mee.De kmstand is nu 20250 km Goodridge...
  7. R

    te koop bj 1983 na lang wikken en wegen en navraag in techni

    Na lang wikken en wegen en navraag in het technische topic zet ik haar maar te koop: Tegen elk aannemelijk bod of ruilen tegen een ouder model
  8. R

    Te koop sidi B2 laarzen maat 43

    Ik heb sidi b2 laarzen te koop, maat 43. Bij een van de laarzen mist een plaatje op de enkel, die kun je los bestellen. Ik hoef er niet veel voor te hebben omdat het plaatje mist, doe maar een bod en dan kijken we of we eruit kunnen komen.Hieronder een foto van de laarzen en een detail foto...
  9. R

    Weet iemand een goed adres voor replica stickersets?

    Mijn zwager wilt van zijn motor een rizla replica maken, nu is mijn vraag of iemand een goed adres weet voor een stickerset. En ja ik heb al gegoogled :')
  10. R

    zgan dames lederen ixs jas maat 40

    Mijn vrouw heeft dit jasje vorig jaar gekocht en 2x gedragen achterop de motor bij mij, nu ze zelf haar rijbewijs heeft gehaald heeft ze een overal gekocht dus draagt ze dit niet meer.De jas is echt in nieuwstaat. maat 40. Doe maar een bod zou ik zeggen.
  11. R

    Al weather pak van molenaar fashion, 1 keer gedragen

    All weather combipak van molenaar fashion.Ik heb het pak vorig jaar op de motorbeurs aangeschaft met de achterliggende gedachte ook met minder goed weer te kunnen rijden.Ik heb het pak echter 1 keer aangehad en dat was met goed weer omdat ik met slecht weer nooit rijd. Het pak is dus echt als...
  12. R

    Lederen probiker combi zwart/wit

    Hierbij zet ik mijn probiker combipak te koop. Ik heb het pak nu anderhalf jaar in bezit en heb mijn zinnen gezet op een alpinestars pak.Hij heeft lichte slijtage plekjes bij de gewrichten(waar ik graag detail foto,s van zou plaatsen ware het niet dat ik geen batterijen heb liggen voor mijn...
  13. R

    R1 2007

    Omdat ik voor een triumph daytona aan het kijken ben, zet ik hierbij mijn r1 te koop. Ik hoef er niet vanaf dus hij gaat niet voor een prikkie weg.Krijg ik een goede prijs dan mag hij weg en anders rijd ik er nog een tijd op. Opties: G&G carbon dempers ( klinkt echt goed) Carbon hugger...
  14. R

    Te Koop bijna nieuwe pirelli diablo strada

    Ik heb een set 2ct,s gekocht en deze voorband ligt er nog niet lang op.Zoals je kunt zien is hij ook nog zeer goed.Het is een pirelli diablo strada 120/70 17inch
  15. R

    Plan voor circuit A16

    Er bestaan verregaande plannen voor de aanleg van een auto en motor circuit bij de moerdijk.De stichting OSCRA, onder aanvoering van CDA- europarlementarierwim van de Camp, wil een oefen en behendigheidsbaan van ruim 50 hectaren aanleggen in de agrarische strook tussen hollandsch diep, de A16 en...
  16. R

    Te koop onderdelen r1 2007

    Te koop: Originele dempers + hitteschildjes. Originele hugger. Origineel kuipruitje. Origineel rem en koppelingshendel T.E.A.B. De foto is een beetje wazig, maar het is niet anders :+
  17. R

    Het grote MF klaagmuur topic

    Plaats hier uw geklaag over andere wegge (mis)bruikers, zodat de andere topics positief blijven.Hier uw klaagmuur, klaag maar raak:
  18. R

    r1 met datatool alarm start soms niet

    Ik heb een 2007 r1 met datatool alarm.Ik heb nu twee keer gehad dat de motor niet startte.Als ik wat gas geef bij het starten slaat de motor wel aan maar als ik de toeren laat zakken en mijn gas los laat valt de motor uit.Ik heb dit niet altijd maar wel twee keer gehad, kan dit aan mijn alarm...
  19. R

    Bestuurderszitje yamaha r1 2007/2008

    Hallo ik zoek een zwart bestuurderszitje van een r1 2007/2008.
  20. R

    Motorkeuring een aanrader

    Mocht je ooit een gebruikte motor kopen,particulier of bij een zaak, kan ik je aanraden om erik van lent hem te laten keuren.Het kost niet veel en je weet zeker dat je een goede motor aanschaft.Daarbij krijg je een NAP pas en een keuringsrapport.Ik ben blij dat ik hem ingehuurd heb,erik hierbij...
  21. R

    Te koop honda cb 650 bieden

    Hallo,ik bied namens mijn schoonvader een honda cb 650 aan.Bj is 1978. Hij heeft een probleempje,als je hem wilt starten dan hoor je een ratelend geluid en springt hij niet altijd aan.Als je hem aanloopt dan start de motor wel gelijk en de motor draait nog heel goed.Uiterlijk is hij ook nog...
  22. R

    Te Koop rsv mille 2001

    Aangezien ik eindelijk het geld bij elkaar heb voor een nieuwe motor verkoop ik mijn aprilia. Vraagprijs verlaagd naar 4000€ Bj 2001 model 2000 23000 km op de teller Leo vinci demper incl eprom(super geluid) vraag maar aan de speeltuinmensen hahaha led achterlicht(knipperlichten ingebouwd)...
  23. R

    Wie heeft deze motor van me gekocht?

    Ik heb deze motor verkocht voor een zeer lage prijs september 2007.Heb hem toen voor 2800 verkocht.Ben benieuwd of de koper nog veel plezier van heeft
  24. R

    Rsv mille 2001 op rollerbank gehad

    Hoi heb mijn rsv op de rollerbank gehad en ik kwam uit op 120 pk en 114 nm.Ik had alleen een klein dipje maar die er nog uitgehaald worden met een powecommander.Mijn vraag is is dit vermogen netjes of kan het nog veel beter bij mijn type motor.
Terug
Bovenaan Onderaan