Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lyonel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lyonel

    Burgman 400 K7 Dr. Pulley Sliders en HIT Clutch

    De variateur met de 18 gram Dr. Pulley Sliders. De HIT Clutch en de OEM koppeling De HIT Clutch op de achterste pulley's. Geinstalleerd, helaas begaven twee koelvinnen van de voorste pulley het. En dan de testrit. Bij het optrekken ff een kleine lichte trilling die...
  2. Lyonel

    gereedschap zelf klussen

    Wat voor merk gereedschap dat goed genoeg is om zelf het kleine onderhoud aan je scooter te doen, bevelen jullie aan?
  3. Lyonel

    dag- of vervangingswaarde?!?

    Ik ben tijdens de file, buiten mijn schuld, aangereden en nu zijn mijn broek (revit mistral) en helm (schuberth J1) total-loss verklaard. De helm had ik een jaar in bezit en de broek 3 maanden. De schadeëxpert heeft nu een dagwaarde berekent maar voor dat geld gezamelijk kan ik misschien net...
  4. Lyonel

    Kleding zomer/winter

    Zou het te doen zijn om in de winter rond te rijden met een waterdichte zomerjas plus een goeie fleece/windstopper, van bijvoorbeeld een outdoorwinkel? Je zit toch goed uit de wind achter je scherm (burgman) dus dat moet een hoop schelen dacht ik. Ik wil niet een 3 of 4 seizoensjas kopen die te...
  5. Lyonel

    examenvraag theorie A

    Op een verkeersquiz op het net (http://home.hccnet.nl/j.h.apperloo/vkquiz/antI12.html) staat het volgende: Bestuurders moeten blinden, voorzien van een witte stok met een of meer rode ringen en overigens alle personen die zich moeilijk voortbewegen, voor laten gaan (art. 49 lid 1, RVV 1990)...
  6. Lyonel

    Motorscooter hyves, bestaat die???

    Of zeg ik nu iets heels gek?
  7. Lyonel

    Kleding motor-scooter

    Aloha, Ik ben een noob in opleiding en wil bij het succesvol behalen van mijn motorrijbewijs een motorscooter (burgman AN 400) aanschaffen (voornamelijk woon/werk, zo'n 60km). Momenteel orienteer ik me wat er te krijgen is op helm en kleding gebied. Zelf denk ik er over om een Schuberth...
Terug
Bovenaan Onderaan