Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: silverfang
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. silverfang

    Honda VTR SP1

    Ik heb een zeer goed onderhouden Honda VTR SP-1 met de volgende opties: KM stand 30500 km op dit moment. - Leo Vince SBK dempers met E-keur en losse DB killers - Onderhoud history + boekjes aanwezig / banden en remmen in goede staat. - BMC sportfilters - carbon achter spatbord -...
  2. silverfang

    Te koop Honda VTR SP1 eventueel ruil

    Met gemengde gevoelens wil ik toch mijn SP verkopen het is een zeer goed onderhouden motor. Heeft voor de winter nog een beurt gehad. Onderhoudsboekje aanwezig. Ketting banden en remmen goed. km stand is op het moment 29250 + wordt nog op gereden. Bouwjaar 2000 . Vraagprijs is 5995 euri...
  3. silverfang

    Vermogen + schurende

    Hallo, Heb sinds kort een VTR 1000F van '97 nu kan ik nergens op mijn kentekenpapieren vinden hoeveel KW ie heeft. En als de motor warm hoor ik de koppeling heel goed is dit normaal? vlgs de monteur van de motor zaak wel. gr Jeroen
  4. silverfang

    Nieuwe VTR rijder!

    Hallo, Wil me ff voorstellen, ik had eerst een oude suzuki gsx 600F maar heb sinds kort een VTR waar ik helemaal verliefd op ben. Ik hoop dmv deze forum informatie uit te wisselen met andere Rijders. groetjes Jeroen
Terug
Bovenaan Onderaan