Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fuzy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fuzy

    Nolan N62 vizier standaard en Smoke Gratis af te halen

    Nolan N62 standaard en smoke vizier gebruikt, inclusief pinlock. Gratis af te halen in Delft.
  2. Fuzy

    Komt er nog een 11kW deel op MF voor volgende jaar?

    In verband met de nieuwe rijbewijs regeling vanaf 19 januari 2013. Komt er nog een 11kW deel op MF, nog voor volgende jaar? Wellicht zijn toekomstige bestuurders nu al zeker van dat zij in dat categorie gaan vallen. Misschien wat later ook nog een 35kW deel ipv 25kW? (zeg maar 19 januari...
  3. Fuzy

    GIVI Monokey koffers; E45 en E45 topkoffer met rugleuning

    Te koop: GIVI Monokey E45 zijkoffer met twee sleutels, 40€ Er passen net 2 integraal helmen, wel moeten dezen op de zijkant gelegd worden. GIVI Monokey E45 topkoffer met een sleutel, 40€ Met rugleuning en helmbevestiging op de bovenzijde. Beide koffers hebben met...
  4. Fuzy

    Motor Studenten Delft XVI - Tijd voor nieuwe MSD shirts!

    Motor Studenten Delft & Motor Alumni Delft - XVI [hr] Vorige delen Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel VI Deel VII Deel VIII Deel IX Deel X Deel XI Deel XII Deel XIII Deel XIV Deel XV Oude Activiteiten Einde seizoensfeest Motorstudenten Delft op...
  5. Fuzy

    1 x 2011, 11stedentocht kaartje (pinkster maandag) 12€

    Ik heb nog een extra 11 stedentocht kaartje liggen. (Delft) Als iemand interesse heeft voor 12€, laat het weten. Ik vertrek vanavond richting Leeuwarden. O6 48O 567 55
  6. Fuzy

    Te Koop: Givi Monokey Wingrack + GSX1100F montagekit

    Te Koop: Givi Monokey Wingrack + GSX1100F montagekit Wingrack in nette staat Wingrack montage kit voor GSX1100F (Niet op de foto, maar ze zitten erbij de stangen die dit tussen de voetsteun en Wingrack zit.) Af te halen in Delft. Vraagprijs: 65€
  7. Fuzy

    Givi Monokey Wingrack + 2 x Rood E36 koffers 120 euro

    Givi Monokey Wingrack (zonder knipperlichten), met GSX1100F montage stukjes. Ook krijg je erbij een paar zelf gemaakte aluminium staven als je interesse voor hebt. Ik heb die gemaakt om op mijn oude motor te zetten. 2 x Rood E36 koffers. Ze zijn in zeer nette staat. Een van de koffers...
  8. Fuzy

    Honda CB250 uit 1994 met 100.000km, 500€

    Honda CB250 Bouwjaar 1994 Kilometerstand 100.000km (ik zet nog de laatste 300km erin om het rond te maken) Deze motorfiets heb ik al 6 jaar in mijn bezit. Het is een lesmotor geweest. Hierdoor moest er veel slijt onderdelen vervangen worden in de eerste jaar. Zeer betrouwbaar motortje, die...
  9. Fuzy

    CB500 Monokey Wingrack montagekit Y153

    Ik heb nog een link van gevonden op een Duitse website. Maar ik hoorde bij de lokale motor winkel dat het niet nieuw te verkrijgen is omdat het uit productie is genomen.
  10. Fuzy

    11stedentocht 2010 kaartjes, 24mei pinkstermaandag

    Hallo, Ik heb nog 4, 11stedentocht kaartjes over. Helaas moesten vrienden van mij het op het laatste moment afzeggen. Ik wil geen winst te maken, ze kosten 12€ per stuk. Op dit moment zijn ze op te halen, in Delft. Of anders zondag avond in Leeuwarden.
  11. Fuzy

    Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? Deel 7

    Deeltje 7 is aan de beurt :) Deel 1: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 1 Deel 2: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 2 Deel 3: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 3 Deel 4: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 4 Deel 5: Welke rare vraag...
  12. Fuzy

    Helmhouder voor op de tank

    Hallo, Ik studeer industrieel ontwerpen en ik heb een helmhouder ontworpen, voor op de tank voor mijn schoolopdracht en als hobby. Omdat ik zag mensen zonder koffers op hun motor, vaak hun helm onhandig meenemen. Ik weet dat er standaard helmslotjes op de motoren zitten, maar weinig mensen...
  13. Fuzy

    Honda Lead SCV100 2005 -Loopt niet- vrpr.: 300€

    Ik heb deze motorscooter vorige jaar gekocht om op te knappen. Maar helaas heb ik geen tijd of geld over om het weer rijdend te krijgen. Ik had een stukje mee gereden, waarna hij afsloeg en niet meer aan wou. De onderdelen: Ik heb een beetje naar gekeken. De vorige eigenaar...
  14. Fuzy

    Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

    [br][br]Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen! Voorgaande Topics: Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P Show hier je (nieuwe) gereedschap *2*
  15. Fuzy

    Honda CB250 bagagerek met topkoffer

    Bagagerek voor Honda CB250, Two-Fifty, Nighthawk Rek = 45€ (incl.: RVS bouten en aluminium spacers, alles om gelijk te monteren) 25L Topkoffer = 35€ (incl.: 2sleutels en bevestigings materiaal waardoor het gemakkelijk afhaalbaar is) In de koffer past een integraalhelm. In...
  16. Fuzy

    Honda CB250 (Twin) Topic

    De Honda CB250 is een veelzijdig zuinig motorfietsje. Velen hebben op dit motortje hun eerst meters afgelegd op een gemotoriseerde tweewieler. Daarom maak ik dit topic voor de genen die er eentje bezitten, op lessen of ooit gelest hebben op een CB250 (Two-Fifty, Nighthawk). Natuurlijk zijn ook...
  17. Fuzy

    Honda CBX550F2, 1985

    Opknapper! Ik heb het gekocht voor de zomer om een beetje te klussen en een beetje te blazen. Maar ik wil hem weer verkopen omdat ik ben bang dat ik niet genoeg geld voor heb om het netjes op te knappen. Ik denk een liefhebber heeft er meer aan. Het rijdt wel, maar er is wel...
  18. Fuzy

    CB250 Achterband 120/90-16 (geplakd) 20€

    Heidenau 120/90-16 Plaatje1 Plaatje2 Plaatje3 Plaatje4 Het komt af van mijn CB250 uit 1994, met sterwiel. Ik heb 3000km ermee gereden. Helaas heb ik in een spijker gereden. Ik heb het geplakd en ermee naar huis gereden. Zo door rijden of een binnen band was een van de opties maar ik...
Terug
Bovenaan Onderaan