Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zunne maat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. zunne maat

    GEZOCHT Assen maandag 12 juni vrijrijden RSZ

    Ben je ingeschreven maar kan je toch niet zelf gaan? Dan neem ik hem graag van je over. Assen 12 juni vrijrijden via rsz Stuur me maar een bericht AUB. Of gelijk WhatsApp naar 061vier2zeszes090.
  2. zunne maat

    Setje regenbanden gezocht dat goed bruikbaar is, tot max.5 jaar oud en nog plakkerig

    Normale banden maten zijn 190-55-17 / 200-55-17 & 120-70-17 Heb je nog iets liggen, nog goed genoeg voor een dagje halfnat of nat dan hoor ik het graag. Tel. Nul6142 66 090
  3. zunne maat

    Wave schijven CBR600RR 03-04 Gezocht

    Heeft er toevallig nog iemand een setje WAVE voorschijven liggen voor een 600RR 2003 2004? stuur mij een pb graag.
  4. zunne maat

    CBR 600 F racer te koop

    Perfecte lowbudget racer met veel reservedelen en een motoraanhanger erbij zodat je geheel startklaar bent! Voor maar €1400,- setprijsje! Motor los voor €1000,- Aanhanger voor €250,- Alle onderdelen voor €250,- Motor zonder kenteken. CBR 600 F3 - volledig Laser uitlaatsysteem van...
  5. zunne maat

    Aanhangertje voor 2 motoren

    In goede staat verkerend aanhangertje speciaal voor motoren. Voor de vaste prijs van €200,- Geschikt voor het vervoeren van 1 of 2 motoren Met reservewiel Met oprijplaat (zit bevestigd aan de goot die je niet gebruikt) Met klein neuswieltje Met 7 polige stekker Goed werkende verlichting...
  6. zunne maat

    Nette set regenwielen CBR 600 F3 PC31

    Ik heb een set regenwielen staan voor de Honda CBR 600 F3, het model van 1995-1998. Rood van kleur en erg netjes in de lak. Met remschijven voor en achter. Met wat oudere regenbanden. De set mag weg voor €250,- Foto's via mail, zie mijn profiel.
  7. zunne maat

    motorblok Honda CBR 600 F PC25 of PC31 1991- 1998

    Zoals de titel aangeeft zoek ik een motorblok voor de cbr 600 f van 1991 tot 1998. liefst met starter carbs dynamo en blokdeksels erbij. liever minder dan meer gelopen uiteraard en werkend recent uitgebouwd of nog in een schadefiets zittend is ook prima! Laat het me even horen via PM of...
  8. zunne maat

    TK: Honda CBR 1000RR SC57 2007

    Te koop: Honda CBR 1000RR van 2007 met de volgende opties: Motoholders topkuipframe Motoholders achtersubframe Staalomvlochten remleidingen voor en achter PP tuning Clip-ons Renthal grips Korte verstelbare rem en koppelingshevel Ohlins stuurdemper Valtermoto rem - schakelset...
  9. zunne maat

    GZ: goedkoop motor aanhangertje gezocht

    Ik ben op zoek naar een simpel aanhangertje waar ik een motor op kan vervoeren of eventueel twee motoren. Budget max. €200,- Mag wat werk aan zitten. Reactie via PB of bied hier aan wat je hebt of weet te vinden. Thanks!
  10. zunne maat

    TK: spanningsregelaar CBR 600 RR 2003-2004

    verkocht
  11. zunne maat

    banden balanceer bokje met as en conische bussen

    zoals de titel al zegt: voor €30 op te halen in Woerden.
  12. zunne maat

    achterwiel honda cbr 600 f2 pc25 1991-1994

    Goed achterwiel met versleten band. zonder schijf en zonder tandwielklos €25,- ophalen in Woerden Voor contactgegevens, zie profiel.
  13. zunne maat

    zelfbouw motorhefbrug te koop

    Verkocht!
  14. zunne maat

    Te Koop motorbanden wissel machine

    niet meer te koop
  15. zunne maat

    Te Koop: motor aanhanger voor 2 motoren

    verkocht
  16. zunne maat

    Uitlaat voor een yamaha xj600 diversion uit 2001

    Gezocht: complete uitlaat voor de yamaha xj 600 diversion uit 2001. Dit model heeft een einddemper links en een rechts. De einddempers heb ik op zich nog wel maar het stuk uitlaat van 4 naar 2 pijpen is weggerot dus daar gaat het vooral om. Eventueel een gehele uitlaatlijn is nog...
  17. zunne maat

    spanningsregelaar CBR 600 RR 2003-2006

    verkocht
  18. zunne maat

    AIM laptimer €50

    verkocht
  19. zunne maat

    IRC bandenwarmer voorband

    Te koop: Een zeer goede IRC bandenwarmer voor de voorband. Misschien 10x gebruikt en toen vergat ik de achterwarmer uit het stopcontact te halen B| Achterwarmer dus niet aanwezig. Handig als je hem net zoekt misschien... Voor €40,- ophalen in Woerden. tel. 0614266090
  20. zunne maat

    Chicken hawk bandenwarmers

    ook verkocht!
Terug
Bovenaan Onderaan