Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tzr dick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tzr dick

    Suzuki gladius standaard demper/uitlaat

    Ivm vakantie naar het buitenland opzoek naar een standaard demper/uitlaat voor ee Suzuki gladius. Evt. Willen wij de demper ook wel een weekendje lenen of huren. Ik hoor graag of iemand wat heeft! Gr. Dick
  2. tzr dick

    Fila Monster S4, 36000 km!

    Hallo allemaal, Hierbij biedt ik mijn monster s4 fila editon te koop aan. (geimporteerd uit Italie) Ik doe hem weg omdat ik iets ander wilt, wat dat weet ik nog niet... Plus punten: - veel carbon - Arow open uitlaten (zeer zwaar geroffel) - Fila edtion - Voorkapje - Achterkaptje -...
  3. tzr dick

    Kymco Agility 150 cc 4takt

    (sorry, foutje mag dicht) (zie andere topic)
  4. tzr dick

    Kymco agility 150 4t (motorscooter)

    Merk Kymco Model Agility Versie City 150cc 4 takt Bouwjaar 2010 Kilometerstand1750 Hijrbij bied ik mijn motorscooter aan. Hij gaat weg inverband met aankoop van een ducati monster *D De Kymco heeft een rustig lopende motorblok. Wanneer de scooter stationair draait, is hij nauwelijks...
  5. tzr dick

    Leren Yamaha combi (amper gebruikt!)

    Goededag :W Ik heb hier nog een hele mooie yamaha combi hangen :z Ik doe hem weg omdat ik een motor ongelukg heb gehad, uiteraad zonder deze combi aan en nu geen motor meer heb :N dus bij deze te koop! ik ben zelf 1,85 - 1,90 en weeg 80 kilo als je ook ongv zo groot ben pas je hem...
  6. tzr dick

    Boss superbike, michelen p.powers,erg mooie monoseat r6 99'

    Goededag, Aangezien mijn motor totallos is verklaart door iemand die zijn deur open dee in de file heb ik de volgende onderdelen te koop: Boss superbike demper + linkpijp! De Bos superbike demper, met rvs buitenmantel en speciaal conisch binnenwerk. Deze demper is ontwikkeld voor de...
  7. tzr dick

    Yamaha R6 99' ( 02' undertail, evt. 25 kw ) zeer mooie bike!

    Goedendag, Hierbij mij prachtige r6 te koop. Waarom doe ik hem weg? De motor bevalt eigenlijk nog goed maar toch ben ik inj de rondte aan het kijken voor een 2-cilinder, omdat ik wat meer koppel wil. M'n R6 bevalt dus nog prima en hoeft ook niet percé weg, anders rijd ik er nog een jaar...
  8. tzr dick

    Laser ingekorte demper + link pijp r6 99-02,voorbokje (univ)

    heey, Ik heb hier een ingekorte carbon-look demper liggen van het merk laser, aan de demper zit een extra dikke linkpijp wat ik zelf een erg mooi detail vind. De demper past op een r6 99' t/m 02' Natuurlijk zit hier een erg mooi geluid in! hier wil ik 150 euro voor. Ik doe hem weg...
  9. tzr dick

    r6 99' veering!?

    ik vroeg dit al in het r6 topic: maar denk vraag het ook nog ff hier er ree vandaag een vriend van me mee achterop, op een gegeven moment reden we over het klaverblad! en het rare was: ik merkte dat ik veel harder + schuiner over het klaverbald kon dan dat ik normaal doe als ik alleen rijd...
  10. tzr dick

    link pijp r6 99' laser duo tec

    ik ben op zoek naar een link pijp! voor een laser duo tec als je iets heb liggen laat het me dan ff weten gr. dick
  11. tzr dick

    yamaha r6 99-02 sport demper

    ben opzoek naar een sport demper voor mij r6! het liefst rond de 180 euro maar als het duurder is laat het dan ook maar weten. wie weet gr.
  12. tzr dick

    R6 99- 02 moto gp uitlaat te ruil/ te koop!! ( mmfm te zien)

    ik heb momenteel deze moto gp uitlaat onder mij 6je :9~ ben er heel tevreden mee! maar wil nu wel weer is wat anders proberen. de diameter van de demper is 45 mm en pas eventueel ook op andere merken en type motoren, de demper bevestig je rechtstreek op de uitlaatbocht! komt een echte...
  13. tzr dick

    vakantie ----> grote beurt

    beste mede mfers, wij hebben gister opeens besloten om maandag op vakantie te gaan!! waarschijnlijk wordt het luxemburg!! nu ging ik vandaag ff naar mijn r6je kijken. en kom er achter dat er 41500 km op de klok staat ;( nu is dat natuurlijk niet zo heel erg, maar dat betekend dat hij over...
  14. tzr dick

    Yamaha r6 25 kw laten maken omgeving rotterdam??

    heey ik had ff een vraagje voor een vriendin van mij. ze heeft laats een r6 gekocht maar moet nog 25 kw rijden... nu is het probleem zo, dat ze een paar zaken heeft gebeld om hem 25 kw te maken maar dat willen ze niet doen, of ze zijn zo ( dom ) en denken dat dat niet kan :+ dus nu...
  15. tzr dick

    yamaha r6 4200,-

    :W zoals jullie al kunnen lezen ben ik op zoek naar een r6 rond de 4200 euro! als iemand nog van zijn r6 af wilt dan hoor ik dat graag :Y of als je er nog 1 weet natuurlijk bedankt alvast! ps. een goede zx6r vanaf 1998 mag ook!
  16. tzr dick

    agv stealth maat M - L en Laarzen maat 46- 47

    heey jongens, ik zoek nog een helm en een paar laarzen Agv stealth, lief zwart/zilver en laarzen maar 46 - 47 groetjes
  17. tzr dick

    Hoe ouders over te halen?!

    dames en heren! (koeke en peren ) :+ ik ben nu bezig met mij rijbewijs Ce ( vrachtwagen met aanhangwagen) nu wil ik hierna natuurlijk dolgraag mijn motor rijbewijs halen! :] een paar vrienden van mij hebben al hun motor rijbewijzen *D ( leon G ) etc maar nu het groote probleem( jullie...
  18. tzr dick

    voorstllen!

    goedenavond! ik ben Dick Meijer uit badhoevedorp en ik ben 19 jaar ik wil al vanaf mij 13e motor rijden en nu wil ik dat nog steedS:P haha!! ik ben nu bezig met mijn vrachtwagen rijbewijs heb me c al 15 november afrijden voor mij ce en dan ga ik beginnen aan mij motor rijbewijs...
Terug
Bovenaan Onderaan