Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: The Rookie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. The Rookie

    Suzuki GSX-R 750 K4 racer

    GSXR 750 k4, RACER met zeer veel onderdelen. PVM 10 spaaks Y wielen Paddock stand voor en achter Dynamo/Vliegwiel yoshimura Compleet titanium uitlaat systeem (Yoshimura) Titanium Laser Hotcam (met losse DB killer voor Assen!) BMC air filter Powercommander met quickshifter WP...
  2. The Rookie

    TK: 2 Circuitdagen Assen 6 en 7 juni (275 euro)

    Vanwege onvoorziene omstandegheden te koop aangeboden: 2 circuitdagen bij Dannhoff motorsport. Het is voor 6 en 7 juni a.s. Nu slechts 275 Euro....
  3. The Rookie

    TK: 2 Circuitdagen Assen 6 en 7 juni (275 euro)

    Vanwege onvoorziene omstandegheden te koop aangeboden: 2 circuitdagen bij Dannhoff motorsport. Het is voor 6 en 7 juni a.s. Nu slechts 275 Euro.
  4. The Rookie

    TK: Circuitdag Assen 28 mei (groep 1)

    Omdat ik helaas verhinderd ben bied ik bij deze mijn circuitdag van 28 mei op Assen te koop aan. Heb er zelf 180 Euro voor betaald en dat wil ik er ook voor ontvangen. Het is voor de snelle groep (groep 1).
  5. The Rookie

    TK: Circuitdag Assen 28 mei (groep 1)

    Omdat ik helaas verhinderd ben bied ik bij deze mijn circuitdag van 28 mei op Assen te koop aan. Heb er zelf 180 Euro voor betaald en dat wil ik er ook voor ontvangen. Het is voor de snelle groep (groep 1).
  6. The Rookie

    TK: Dagje vrij rijden Assen op 2 mei

    Bij deze te koop: Dagje Assen op 2 mei in snelle groep. Wel gewoon 180 Euro, anders ga ik alsnog zelf ;)
  7. The Rookie

    TK: Circuitdag Francorchamp 23-08

    Bij deze bied ik mijn circuitdag met Motorsportschool Holland te koop aan. Het is op Francorchamps op 23 augustus. Ik heb er 175 Euro voor betaald en hiervoor bied ik hem ook te koop aan.
  8. The Rookie

    Set velgen R6 99-02

    Mooie set velgen voor een R6 van 99-02. De velgen worden verkocht incl. bijna nieuwe set regenbanden (5 rondjes Assen), remschijven en bussen. Er zitten trouwens zwevende schijven op. Velgen zijn 100% recht. Gebruikt als regenset voor circuit. Prijs 325 Euro.
  9. The Rookie

    Kaarten TT-Assen GT Tribune

    Te koop twee kaarten voor TT van Assen op de GT Tribune. Kaarten hebben mij 2 * 72 Euro + 2 * 1,50 Reservering = 147 Euro gekost. Voor dit bedrag verwisselen ze ook van eigenaar.
  10. The Rookie

    Yamaha R6 racer

    Yamaha R6 Racer uit 2002 zonder kenteken met onderstaande opties/aanpassingen: - Tsubaki 520 ketting + tandwielen - WP stuurdemper - Wilbers voorvork modificatie - Wilbers race achterschokbreker - Stalen remleidingen - Luchtfilter - Directe carburateur beluchting - Snelsluit tankdop...
  11. The Rookie

    TK: Soloseat GSX-R 600/750 00 t/m 03

    Soloseat van gsx-r 600 uit 2002. Kapje is er helaas een keer afgevallen tijdens een ritje. Er zitten dus wat krassen op, zoals op de foto's te zien is. Meeneemprijs: 35 Euro
  12. The Rookie

    TK: Verzameling supercorsa's

    Een hele stapel supercorsa's bestaande uit: Helft reeds verkocht dus nog over 2 x SC2 180/55/17 1 x SC1 180/55/17 1 x SC1 120/70/17 en 1 x Michelin Power Race 120/70/17 Meeste banden zijn nog te gebruiken voor een circuit dagje. Banden zijn voor op de weg zeker nog goed voor duizenden...
  13. The Rookie

    TK: Supergave circuitdag Francorchamps

    Bij deze bied ik wegens omstandigheden mijn dag vrij rijden op Spa Francorchamps, 29 augustus, aan voor het luttele bedrag van 150 Euro. Voor meer info zie mailadres in profiel. :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
  14. The Rookie

    TK: Suzuki GSX R 600 2002

    Bijlage: GSXR_2.jpg
  15. The Rookie

    Bochtenset R6 2002

    Ben op zoek naar een bochtenset voor een Yamaha R6 uit 2002. Heeft er iemand nog een bochtenset van bv. Micron of Laser liggen laat het me dan even weten. Het gaat dus niet om een originele R6 bochtenset.
  16. The Rookie

    TKA: Nieuwe BOS demper R6 '03-'05

    Nieuwe ovale aluminium BOS demper voor een R6 van 2003 tot 2005. Demper is inclusief montage materiaal. Vraagprijs voor dit moois 250 Euro.
  17. The Rookie

    Kleiner tandwiel

    Kwil onder mijn GSX-R 600 van 2002 voor een tandje kleiner gaan om wat makkelijker te kunnen wheelien in zijn twee :9~ :9~ . Is dit verstandig om te doen of raden jullie mij dit ten zeerste af en is dit schadelijk voor mijn motor? Kweet dat het ten koste kan gaan van de topsnelheid, maar dat...
  18. The Rookie

    Nieuwe fiets!!!!

    YESSSSSSS!!!! Eindelijk is het dan zover, ik heb mijn nieuwe fiets besteld en kan hem waarschijnlijk vrijdag al ophalen. Kunnen we aankomend weekend weer fijn een stukkie :] . Kheb hier alvast een plaatje neergezet, de foto's volgen aankomend weekend wel. Heb er wel maar gelijk een Hotcam bij...
  19. The Rookie

    Nieuwe fiets kiezen

    Zoals jullie misschien al hebben gelezen heb ik vorige week helaas een shoulder & headdown gemaakt :( :( . Aangezien het er steeds meer op gaat lijken dat mijn fiets totall loss verklaart wordt wil ik jullie mening ff weten omtrent het volgende. Voor welke fiets moet ik gaan weer een R6 of...
  20. The Rookie

    Shoulder- & Headdown

    Vandaag ff lekker wezen sturen en als afsluiting nog een paar rondjes klaverblad Deil genomen, en wat denk je...... Staan er een paar vrienden van me langs de kant in een draai, ik kijken omdat ik dacht dat er een onderuit gegaan was. Kijk ik weer voor me zit ik al aan de buitenkant van de...
  21. The Rookie

    Wat een genot!!!

    Vanmorgen ff nieuw rubber onder mijn fietsje laten leggen. BT010 :} :} :} , wat een genot zeg. Vanochtend eerst ff rustig opgeruwd en vanmiddag was het weer lekker vlammen. Wat sturen deze bandjes makkelijk zeg!! Beter dan de Dunlop 207 die ik hiervoor had. Dit wilde ik gewoon ff kwijt. PS...
  22. The Rookie

    Alweer over rubber

    Wie geeft mij advies, het volgende is namelijk het geval. Op 5 mei heb ik een circuittraining, en nou wil het geval dat mijn banden bijna aan vervanging toe zijn. Nou had ik zelf gedacht om er nu nieuw rubber (BT010) :9~ om te laten leggen en voor de circuitdag even de 'oude' weer om deze op...
  23. The Rookie

    Dynojet kit

    Kan iemand mij vertellen wat het effect is van een dynojet kit op mijn '01 R6. Is dit echt merkbaar of is dit onzin op een R6. Wanneer iemand mij ook nog wat kan vertellen over prijzen dan :} :} :} (wanneer het dus ook daadwerkelijk nut heeft)
  24. The Rookie

    circuit rijden

    Heeeeeelp, ik wil 6 september dolgraag gaan circuitrijden op circuit Zolder. Nou wil het geval alleen dat mijn verzekering geen motorvaardigheids trainingen in het buitenland dekt. :( :( Weet er hier iemand of je ergens een verzekering voor een dag af kan sluiten :? :? , of kan dit op...
  25. The Rookie

    Wheelie met R6

    Hallo mede forum-ers, Heeft het zin op om op mijn :} R6 :} voor een kleiner tandwiel te zetten zodat hij in zijn twee ook zonder koppeling de lucht in gaat :9~ :9~ ? Of zitten hier veel beperkingen aan, en adviseren jullie om het gewoon lekker via de koppeling te blijven doen. (Wat me...
Terug
Bovenaan Onderaan