Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: craZyarjan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. craZyarjan

    Tussen de rivieren deel :Wieder zuruck am spitzenposition

    Welkom bij "Tussen de Rivieren" ook wel bekend als "De Blérkippen" Deel 15: "Dawar ik nie, mar mu broer!" Wat ging hier allemaal aan vooraf? "Tussen de Rivieren deel 1" en "deel 2" en deel 3 en deel 4 en deel 5 en deel 6 en deel 7 deel 8 Tussen de Rivieren part 9...
  2. craZyarjan

    Blauw-witte GSXR 750 K8 gestolen in Nijmegen: MT-XL-12

    Zojuist belde m'n maat me op dat z'n motor gestolen is. Gebeurde vanmiddag omstreeks 14.25 op de waalkade in Nijmegen. Het betreft een Blauw witte Suzuki GSXR 750K8 met kenteken MT-XL-12 Hij valt op door een zeer luide Yoshimura R55 demper. De dief betrof een man van vermoedelijk...
  3. craZyarjan

    contactpersoon toevoegen aan gaande privediscussie

    Is het mogelijk om bij een gaande privediscussie een extra contactpersoon toe te voegen,omdat je die bijvoorbeeld vergeten bent?
  4. craZyarjan

    Medische zorg circuits buitenland (verzekering)

    Goedemorgen, Ik wil dit najaar een circuitmotor aanschaffen en dan volgend jaar een aantal circuitdagen gaan doen. Maar ik heb Assen en Zandvoort allemaal al eens gereden dus wil ook wat dagen boeken in het buitenland. Maar hoe zit het als je bijvoorbeeld iets breekt bij een val op een...
  5. craZyarjan

    Poll: Gelegenheid om bij motorzaken je vizier te reinigen

    Met het goede weer komen ook de vliegen en ander gespuis op je vizier terecht, reinigen kunnen we ze allemaal. Maar mij valt eigenlijk op dat bij geen enkele motorzaak waar we nog weleens gaan buurten na een ritje een gelegenheid of service is waar je je vizier kunt ontdoen van vliegen en...
  6. craZyarjan

    Rijgoten voor motoraanhanger

    Ik ben op zoek naar rijgoten voor de motor aanhanger.. weet iemand een adres of heeft iemand ze te koop? mvg arjan
  7. craZyarjan

    Das je goed recht (tv sbs6)

    In het nieuwe tv programma van sbs6 Das je goed recht heb ik een voorstukje gezien van iemand die een ''levensgevaarlijke motor'' heeft gekocht. Het betrof een rode R6, ze gaan verhaal halen... Morgen toch maar 's kijken SBS6 zondag 6 April 21:30
  8. craZyarjan

    Crazyarjan stelt zich voor

    Hallo ik ben Arjan 22 jaar en woonachtig in Leerdam Rijd momenteel een grijze Yamaha Fazer 600 van 2000. Ben sinds Mei 2006 int bezit van mijn motorrijbewijs, het kostte wat maar heb er dusver nog geen seconde spijt van gehad. Gaat ook regelmatig een beetje toeren hier in de buurt en de...
Terug
Bovenaan Onderaan