Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pythoon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pythoon

    BMW K1100 onderhoudsset (olie, filters, remblokken, etc.)

    Alles gekocht voor een BMW K1100LT, maar wellicht ook bruikbaar voor andere types... Het geplande onderhoud nooit uitgevoerd omdat de motor al verkocht was. Dus onderstaande materialen en onderdelen heb ik nog liggen. Wellicht kan iemand anders dit nog goed gebruiken. Alles ongeopend en...
  2. Pythoon

    Zwart-oranje leren combi met handschoenen van Büse (mt 48) - KTM SuperDuke editie ;-)

    Mijn KTM SuperDuke heb ik al een paar jaar geleden verkocht en sinds die tijd hangt mijn pak ongebruikt in de kast. Zonde want het pak is niet zo heel veel gebruikt, netjes onderhouden (gepoetst en ingevet) en is in prima staat. Helaas zitten er een paar lichte beschadigingen op na een klein...
  3. Pythoon

    Schitterende BMW K1100 LT SE - 1995 - GERESERVEERD

    Te koop: een schitterende BMW K1100 LT SE die in 1995 op kenteken gezet is. De kilometerstand: 99.819 km. Het betreft een Special Edition en zijn uitgebracht ter gelegenheid van het 70-jarig bestaan van BMW motorfietsen én het tienjarig bestaan van de K-modellen. Een aantal accessoires die bij...
  4. Pythoon

    Nette Bering motorlaarzen - maat 41

    Zo goed als nieuwe Bering motorlaarzen in maat 41. Gekocht voor woon/werkverkeer maar ik ga toch liever met de auto naar het werk, dus ze staan maar ongebruikt in de kast. Het zijn fijne comfortabele laarzen met een goede bescherming. De laars is van leer met versteviging op de enkels en de...
  5. Pythoon

    TCX X-Five Waterproof motorlaarzen (mt 42) - zgan

    Zo goed als nieuwe TCX X-Five Waterproof motorlaarzen in maat 42. Achteraf toch te groot gekocht waardoor ze bijna niet gebruikt zijn. Het zijn kwaliteitslaarzen die heerlijk zitten en goede bescherming bieden. Het is een soepele laars met versteviging op de enkels en de neus. Voorzien van een...
  6. Pythoon

    Yamaha XTZ750 Super Teneré (1994) - € 1.750,-

    Bij deze wil ik mijn Yamaha XTZ750 Super Teneré te koop aanbieden. De motor is van december 1994. Toen ik 'm kocht, had ie minstens zeven jaar stil gestaan. Dat verklaart de lage kilometerstand van 37.500 km. Voordat ik er mee gereden heb, zijn de remmen gereviseerd, de olie en filter...
  7. Pythoon

    Yamaha YZF-R1 - 2004

    Hierbij bied ik mijn goed onderhouden Yamaha YZF-R1 uit 2004 te koop aan. De kleur is lava-rood en de motor verkeerd echt in een schitterende staat en is voorzien van leuke opties. De kilometerstand is 16.780 km. Extra's: - Kentekenplaathouder van Valtermoto - Monocover - Zero Gravity...
  8. Pythoon

    Zeer nette en goede Yamaha FZR600R - 1994

    Het moest er een keer van komen, mijn FZR600R gaat plaats maken voor een jongere motor. En voor het geval jullie het willen weten, het zal waarschijnlijk een R1 worden. Maar dan moet eerst mijn motor eruit, anders krijg ik ruzie thuis. Het gaat dus om een FZR600R met bouwjaar 1994 met...
  9. Pythoon

    Pythoon

    Hallo iedereen, Laat ik me als nieuw lid ook maar even voorstellen. Mijn naam is Geert, 30 jaar en woon in Vught. Ik heb al dik 5,5 jaar een Yamaha FZR600R en sinds een jaartje heb ik er een Suzuki GS750 bij. De bedoeling was deze motor te gebruiken voor woon/werk verkeer, maar het opknappen...
Terug
Bovenaan Onderaan