Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Wat kost een knipperlicht origineel voor een VN800?

    Aangezien een openslaande deur mijn chromen kap beschadigd heeft die op mijn knipperlicht linksachter zit, wil ik graag weten wat een originele nieuwe kost... (aangezien ik morgen contact op ga nemen met de monteur die de deur open heeft laten staan...). Wat ik weet (net opgezocht in...
  2. M

    Iemand hiermee bekend: Drehhilfe moto-detail

    aangezien ik een hekel heb aan ketting smeren (chopper, geen middenbok en geen scottoiler/osco) was ik eens aan het kijken op de site van louis.. ik kwam er dit tegen...
  3. M

    Kl#te schroef.

    ik wilde vandaag even mijn accu uit de motor schroeven om deze weer terug aan de optimate te hangen... Hiervoor moet ik het zadel met 1 schroef los halen en dan de bracket met 3 schroeven.. Ik let altijd op als ik die schroeven los haal alleen kwam nu de buurvrouw (oude dame) haar auto...
  4. M

    Optimate 3: handleiding? (rood lampje)

    bij de motor die ik kocht zat een Optimate 3 battery charger. Ik heb hem al een aantal weken aan mijn Yuasa accu hangen. In het begin was hij aan het laden, de laatste weken was het continue een groen lampje bij de test.. toen ik net keek was ineens het rode lampje gaan branden. Dit met een...
  5. M

    Service PinLock

    dit maal eens geen "zeur"/"klaag" topic.. ik heb sinds vorig jaar zomer een pinlock. Ik merkte echter dat er soms toch een stukje van de pinlock ging beslaan.... Ik besloot pinlock te mailen en deze week kreeg ik een antwoord: geef maar aan welke je hebt, we sturen je een nieuwe! Mooie...
  6. M

    [Kawa VN800]: er loopt iets aan...

    Vanmiddag heb ik mijn vulcan 800 classic uit 2002 weer eens verplaatst nadat hij al een paar maandjes stil stond... ik wilde de ketting gaan smeren en heb hem dus even verplaatst. Bij het verplaatsen hoorde ik dat er aan het voorwiel iets "aan" liep..... het maakt dus een schurend geluid. Ik...
  7. M

    Wat ik vandaag toch heb meegemaakt.....

    Ging vanmiddag even lekker rijden met een vriend van me.. hij op een bandit 600 uit 1997, ik op een Vulcan uit 2002. We hebben een mooi stuk gereden van de Mergelland route en hadden besloten om in Vaals even wat te gaan drinken. Daar worden we ingehaald door 4 racers (2 CBR's, 1 YZF en nog 1...
  8. M

    K*t steentje...

    kom ik net terug van even lekker 80 km rijden..... zie ik ineens een witte plek aan de zijkant van mijn tank.. ik kijken en schrikken... allemaal krassen.. zat er op mijn broek aan mijn knie een steentje in mijn broek.. en aangezien ik vaak met mijn knieen tegen mijn tank aan zit heb ik dus nu...
  9. M

    Vizier Shoei Raid

    ik heb sinds vorige zomer een Shoei Raid (mat zwart) gekocht. Nu merkte ik vorig jaar het volgende "probleem": Onder de 50 rij ik meestal met het vizier helemaal open (ben tot nu toe een mooi weer rijder ivm zwaar tijdgebrek en andere omstandigheden (pfeiffer))... trek ik daarna op naar de...
  10. M

    Motor na 5 jaar stilstand weer gebruiken... hoe??

    ok, mijn vriendin heeft een Suzuki GS 450 L (op deze link staat een plaatje van een VERGELIJKBAAR model) http://home-2.12move.nl/~sh885161/suz/foto%20GS450-1.htm deze is van haar moeder geweest maar staat inmiddels al 5 jaar stil. Hij is nieuw gekocht in 1991 of 1992 (weet ik zo even niet uit...
  11. M

    Zadeltassen

    Nu het toch winter is en ik wel veel zin heb om te rijden maar het verstand om dat nog niet te doen (heb "pas" 1000 km ervaring en geen zin om continue de fiets en het chroom te moeten poetsen) ben ik aan het kijken voor een paar uitbreidingen op mijn motor... (heb een Vulcan 800 Classic, 2002...
  12. M

    Gehoorsbescherming + Verzekering??

    ik vroeg me af of het iemand ooit gelukt is (en zo ja HOE???) om zijn/haar gehoorsbescherming (deels) vergoed te krijgen van je ziektekostenverzekering.... ik bedoel: als ik nu met gehoorsbescherming ga rijden bespaar ik ze straks kosten ivm hoorapparaten en andere medische ingrepen... van...
  13. M

    Kent iemand deze mensen? (of de motor?)

    las net dit op de site van de politie... zo gaan ze dus te werk...... http://www.politie.nl/limburg-zuid/opsporing/o20030905_1.asp
  14. M

    Motorzaak in roggel? Beerens? ==> gestolen ????

    Wie kent er buiten Beerens motoren nog meer zaken in Roggel?? Als het verhaal wat hier staat klopt en als het over Beerens gaat dan heb ik me wel heel erg vergist.... kwam allemaal erg betrouwbaar over.. Roggelnaar verdacht van heling motoren Jan Hensels ROERMOND - Bij een inval in een...
  15. M

    Hoe heet zoiets???

    Ik ben op zoek naar een topic van enige tijd geleden over een "plank met wieltjes" Het gaat om een plank die je onder je achterwiel kunt schuiven om zo de motor makkelijker te kunnen draaien... ik heb al vanalles geprobeerd in de search maar ik kan het helaas niet vinden.. hoe heet zo een...
  16. M

    MAG of Unive?

    Nadat ik gisteren een motor heb gekocht wil ik deze natuurlijk ook verzekeren.. ik twijfel tussen 2 verzekeringen: 1. All risk bij Unive via een collectieve polis: Netto premie: €814,59 per jaar. Eigen risico is €113 en bij diefstal komt daar nog €340 bij omdat ik geen alarm op de motor heb...
  17. M

    I just bought a bike!!!

    Ik heb zojuist een Vulcan 800 Classic uit 2002 (juli dus 1 jaar oud en als ik de aankoopbon erbij krijg wat ik wel aanneem nog 1 jaar fabrieksgarantie) gekocht! Mooi paars/Violet motor met maar 1681 km erop (helaas kan de eigenaar er niet meer op rijden vanwege ziekte)... Druppellader...
  18. M

    TuV keuring

    Ik ben van plan een uit duitsland geexporteerde motor bij een dealer in NL aan te gaan schaffen (althans, ik ben er serieus in geinteresseerd). Nu vroeg ik me af of ik contact op kan nemen met de TUV om te kijken of de km standen kloppen (die schijnen ze bij elke keuring te registreren) en te...
  19. M

    Nederland is nog een motorrijder rijker!

    Na een les of wat (geloof 18 of 19 of zo) was ik vanmiddag om 14.45 aan de beurt... gisteravond nog gelest en ineens gingen de cirkeltjes voor geen meter! Vrijdagavond reed ik ze in 1 keer perfect en gisteren wilde het maar niet lukken.. maar goed...examen begon... eerst verhaal over de...
  20. M

    Iemand ervaring met Rima-motoren?

    Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met Rima motoren in Haelen (motordealer.info heeft geen reacties). Heb er een motor "gereserveerd" en vroeg me af of iemand er ervaringen mee heeft.. url: www.rima-motoren.nl dank!
  21. M

    Inruilwaarde/Verkoopwaarde motor

    Ok heb zojuist een reservering gemaakt op een motor en wil even mijn gevoel testen hierzo.. Heb een Kawasaki Vulcan 800 Classic uit 1996 met 18000 km gereserveerd. Heeft op de tank 2 krassen (door de lak heen maar wel bijgestift en alleen in fel zonlicht zichtbaar, van de zijkant niet) en...
  22. M

    Onderhoudsboekje Kawasaki Vulcan 800?

    Heeft iemand hier het onderhoudsschema/boekje van een kawasaki vulcan 800 classic?? wil er een gaan kopen (km stand rond de 16-18 duizend) en wil weten waar ik qua onderhoud dan rekening mee moet houden..
  23. M

    Dealers in belgie

    Ik wil een Kawasaki Vulcan 800 Classic kopen. (Mits de proefrit bevalt maar hier ga ik wel van uit). Ik zoek iets uit de jaren 1996/1997/1998/1999 tussen de 4000 en 5000 euro..... In belgie is dit mogelijk... nederland helaas niet.. daarom zoek ik dealers in belgie (limburg aub das nog...
  24. M

    Kawa Vulcan Classic

    Heb vanmiddag een Vulcan 800 classic zien staan bij een dealer. Mooie motor, special paint, speciale pijpen en een breed stuur.. motor is uit 1996 en heeft bijna 9000 km gelopen... Ik ging kijken naar het blok en zo en dat zag er allemaal goed uit (soms een schroef met wat roest maar ok... dat...
  25. M

    Verzekering op andere naam?

    ik ben aan het denken een nieuwe motor te kopen als 1e motor (ivm het lage prijsverschil tussen een gebruikte en een nieuwe voor het model dat ik wil!) een nieuwe wil je natuurlijk all risk verzekeren.... nu heb ik pas 1,5 schadevrij jaar bij mij autoverzekering (ben pas 24) dus dat schiet niet...
Terug
Bovenaan Onderaan