Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DetoX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DetoX

    Bestaan er ook passende allroad jassen?

    Ik heb nu twee Revit Sand pakken versleten. De Sand 1 kon ik in L bestellen (al waren de schouders aan de krappe kant). Zonder thermo zat hij perfect en ik ben een zomerrijder, dus ik vond het prima. De broek in lengtemaat was geen probleem. Bij de Revit Sand 3 moest ik een XL bestellen voor de...
  2. DetoX

    Show hier je motor

    Laat maar zien waar je op rond rijdt. *O* Kick off; BMW R80GS custom
  3. DetoX

    Pre meet Andreasberg 25 april

    Afgelast wegens Mexicaans biervirus. -O- Op zaterdag 25 april houden wij voor de Andreasberg groep een pre-meet en toerrit over de Veluwe. De route start om 10.30 uur bij het nieuwe La Place filiaal te Harderwijk en eindigt bij de McDrek in Barneveld. Beide lokaties liggen pal aan de snelweg...
  4. DetoX

    Mail van Digitaal onderhoudsboek

    Ik ontving vandaag een mail van www.digitaalonderhoudsboek.nl, zie onder; Onderwerp: Vermeld de manier van motorstalling in je Digitaal Onderhoudsboek Beste ******@hotmail.com, De weersomstandigheden zorgen er wellicht voor dat je wat minder gaat rijden. Ook de verzekering wil in sommige...
  5. DetoX

    KNMV gooit er een schepje bovenop

    Krijg net een berichtje in mijn digitale polismap van KNMV verzekeringen; Door een groei in het aantal claims en de stijgende schadelasten moeten wij, net als veel andere verzekeraars, onze premies dit jaar helaas verhogen. Daarom wijzigt uw KNMV Motorverzekering als volgt: Dekking...
  6. DetoX

    Leo Vince uitlaat voor BMW F800GS en F700GS

    Bij deze bied ik mijn Leo Vince uitlaat te koop aan. Hij is in nieuwstaat, compleet met db-killer en linkpijp. Geluidsniveau met db-killer is beschaafd. Gewicht is zo'n beetje de helft van de originele kachelpijp. Vraagprijs €200,- Eventueel verzenden tegen kostprijs.
  7. DetoX

    Eerste MF Allroad rit

    "Eerste MF Allroad rit" Wanneer? Zondag 9 april 2017, vanaf 10.00 uur verzamelen. Einde tegen 16.00 uur. Voor wie? De rit is open gesteld voor MF'ers met een zware allroad, zoals de BMW GS, Honda Transalp, Triumph Tiger, etc. etc. Er is een maximum van 60 inschrijvers vanwege de...
  8. DetoX

    7e BMW GS allroad rit op 23 oktober

    7e BMW GS rit van het o zo populaire, leuke, boeiende en bejaarde GS topic :P Net zoals afgelopen tig jaar gaan we weer een bakkie doen en een rondje Veluwe, op zowel verhard als onverhard. Dit jaar hopen wij dat het 23 oktober een beetje knap weer is. De ervaring leert dat er ook een...
  9. DetoX

    6e BMW GS topic allroad rit 18 oktober

    6e BMW GS rit / meating van het o zo populaire, leuke en boeiende GS topic Net zoals afgelopen 4 jaar gaan we weer een bakkie doen en een rondje Veluwe, op zowel verhard als onverhard. Dit jaar hopen wij dat het 18 oktober een beetje knap weer is. De doelgroep Het bejaarde clubje...
  10. DetoX

    5e BMW GS rit

    5e BMW GS rit / meating van het o zo populaire, leuke en boeiende GS topic Net zoals afgelopen 3 jaar gaan we weer een bakkie doen en een rondje Veluwe, op zowel verhard als onverhard. De doelgroep Het bejaarde clubje BMW GS bezitters, met een enkele jongeling die de weg kwijt is en...
  11. DetoX

    De grote BMW GS meeting part IV

    Update 5-10 De route is te downloaden vanaf Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online. Dit is de route waar wat bospaden in zitten. De variant zonder bospaden komt er zsm bij te staan. Net zoals afgelopen 3 jaar gaan we weer een bakkie doen en een...
  12. DetoX

    Wiedergutmachen Eifeltrip KBH

    Dag uitschot van KBH, Zonder aanziens des persoons meld ik dat in het weekend van 21 t/m 23(24) september een Eifeltrip gepland staat. Nu gebleken is dat de voorjaarstrip gestrand is, lijkt het me beter dat we voor "good old times sake" weer met z'n allen gaan. Hotel waar wij naar toe gaan is...
  13. DetoX

    KNMV/London verzekeringen art.52

    Ik las op het GS forum de volgende quote; LONDON Verzekeringen is een van de grootste verzekeringsmaatschappij op het gebied van motorverzekeringen van Nederland. Ook verzekeringen van de KNMV lopen via LONDON. Omdat ik er nu zelf hard mee geconfronteerd wordt, wil ik een ieder erop...
  14. DetoX

    Goede set Metzeler Tourance EXP

    Biedt maar raak; Set Metzeler Tourance EXP voor o.a. BMW R1200 GS. Voorband 3mm, achterband 5mm profiel, gemeten op het loopvlak. Banden zijn onbeschadigd en nog een behoorlijke poos bruikbaar. Af te halen in Amersfoort, versturen is teveel gedoe .................... denk ik :?
  15. DetoX

    Witte seatcover 2008 Honda Fireblade

    Wegens verkoop van mijn "kale" Fireblade, heb ik nog een witte seatcover te koop. Wie zoekt er één?
  16. DetoX

    Honda CBR 1000 RR Fireblade 2008

    Ik heb mijn Blade in de aanbieding na 2 jaar dikke fun. Hij heeft +/- 18dkm gereden en is in topconditie. Alle updates zijn door Ten Kate uitgevoerd en verbruikt geen druppel olie. Nieuwe Conti Sport Attacks eronder en onder andere voorzien van; Datatool gearindicator, Speciale striping...
  17. DetoX

    Motoline textiel damesjack maat M

    Damesjack van Motoline met uitneembare thermovoering. Maat M (40-42), nauwelijks gebruikt. Vraagprijs € 50,-.
  18. DetoX

    Sidi Strada Tepor laars maat 43

    Waterdichte Sidi laarzen maat 43, in goede staat. Vraagprijs € 95,-.
  19. DetoX

    Alpinestars Goretex Dames laars maat 39

    Comfortabele waterdichte en ademende dameslaars van Alpinestars. Goretex membraam houdt de voeten droog :Y Maat 39, nauwelijks gebruikt, vraagprijs € 95,-.
  20. DetoX

    Nieuwe shoeï Artifact maat XS

    Shoeï XR 1000 Artifact maat XS Deze helm is niet of nauwelijks gebruikt, compleet met nieuwe pinlock en hoes. Vraagprijs € 195,-
  21. DetoX

    Revit GT jack maat 56

    Revit GT jack, maat 56, 2 seizoenen oud. Mag weg vanwegen de aanschaf van een all-weather jack. Heeft wat krassen op de rechterschouder, verder perfect. Prijs € 125,-
  22. DetoX

    Revit Air zomerjas maat XL

    Revit Air zomerjas, maat XL. Maar een paar keer gebruikt, maar mag weg vanwege de aanschaf van een all-weather jack. Prijs € 75,- (Helft van de nieuwprijs)
  23. DetoX

    100 PK grens in Europa, zin of onzin?

    100 pk grens weer op Europese agenda Bron; Motorfreaks.nl De discussie rondom de 100-pk grens voor motoren is terug van weggeweest. Volgens motorcyclenews zal de Europese Commissie hierover nog deze zomer toe gaan besluiten. De discussie rondom de 100-pk grens voor motoren...
  24. DetoX

    Pazzo's en veervoorspanning verstellers CBR 1000 RR 04/07

    Te koop, set zwarte Pazzo's met goudkleurige verstellers, korte uitvoering voor een 1000RR 2004/2007. Tevens nog een set ValtoMoto veervoorspanning verstellers, goudkleurig. Totaalprijs €160,- . De Pazzo's en de verstellers zijn nog als nieuw, maar passen niet op de 2008, vandaar de...
  25. DetoX

    Uitlaat CBR 1000 RR 2005

    Uitlaatdemper compleet in goede staat. € 150,-
Terug
Bovenaan Onderaan