Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bikerlife
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bikerlife

    Koppeling ontluchten Ktm 500exc

    Beste MF-ers, Aangezien de Ktm steeds slechter begon te schakelen en zelfs nu niet meer ontkoppelde besloot ik even een blik te werpen op mijn koppelings(rem)vloeistof welke aardig op bleek te zijn. In tegenstelling tot mijn 690 gaat hier dus gewoon dot4 in. Echter krijg ik het kreng niet...
  2. Bikerlife

    Vraag betreft: " ongeluk offroad rijden, niet toegestaan"

    *Opgelost* :)
  3. Bikerlife

    Ktm behr sm velgen tubeless

    Te koop Complete achtervelg 17x5 geadoniseerd 690 smc -r tubeless 375 Voorvelg rand behr saxxes 17x3.5 tubeless geadoniseerd (herstel schade richten velg) 65 Achtervelgrand ktm behr 17x5 zwart gecoat 40 Link: Joey uit Ridderkerk - Advertenties op Marktplaats.nl
  4. Bikerlife

    Titanium akrapovic voorbocht ktm 690 Smc(-R)

    Mensen ik heb een akrapovic titanium (met grotere diameter) voorbocht voor een ktm 690 Smc in de aanbieding Hij is nog in erg goede staat dankzij het hitteband wat erom heen zat. Ik wil er 400 voor hebben. (Ja veel geld maar nieuw zijn ze dan ook 650)
  5. Bikerlife

    In zeer goede staat verkerende sidi b2 laarzen mt46

    Zoals de titel al zegt. Weinig gedragen nog in zeer goede staat verkerende sidi B2 laarzen. Goedkoopste nieuwprijs die ik kon vinden was 159euries. Deze mogen weg voor de helft 80euro.
  6. Bikerlife

    K™ 690 Sm© deel 4, hij gaat hard!

    Deeltje 5 alweer, we gaan hard! MOTOR Bouwwijze: 1-cilinder 4-takt mengselmotor, gekoeld met vloeistof Slagruimte: 690 cm³ Boring: 102 mm Slag: 84,5 mm Vermogen: 49 kW (67 PS) Starthulp: E-starter, automatische decompressor Versnelling:6e versnelling klauwschakeling Motorsmering...
  7. Bikerlife

    Ktm powerpart 765.01.199.035 / 04 triple clamp 690 smc -(R)

    Te koop Triple clamp tbv ktm 690 smc -(r) wellicht ook andere type. Nieuwe lagers. Slechts 2500km oud /6mnd Door een val is de stuuruitslagbegrenzer links afgebroken. Dit heeft verder geen enkele invloed op de stevigheid. Nieuwprijs: 475euro Mag nu weg voor 200euro.
  8. Bikerlife

    Trail tech vapor stealth (zwart) 7500-r2 (replacement unit)

    Ik heb hier nog een spik splinter nieuwe trail tech vapor stealth liggen. Het betreft alleen de unit. Sensoren zitten er niet bij. Mag weg omdat mijn oude motor als vast liep voordat ik deze kon installeren:s
  9. Bikerlife

    Izgs wp achterschokbreker (ktm 690 smc)

    Ik heb hier nog een in zeer goede staat verkerende WP achterschokbreker afkomstig van een ktm 690 smc. Wellicht past deze ook op andere modellen. Dit moois mag voor de kleine rijs van 125euries weg Of icm WP voorvork voor slechts 300euro Te koop WP supermoto voorvork radiale remklauw...
  10. Bikerlife

    Te koop WP supermoto voorvork radiale remklauw ophanging ktm

    Ik heb te koop een WP supermotard voorvork origineel uit een ktm 690 smc. Verkeerd in zeer goede staat. Is evt te koop met remklauw. MF prijs voorvork 250euro voor de remklauw (systeem op druk) erbij vraag ik 100euro extra Evt icm achterschokbreker voor slechts 300 Izgs wp...
  11. Bikerlife

    vapor trailtech

    uiteraard werkende, mijnes heeft de geest gegeven :(
  12. Bikerlife

    Hulp nodig bij revisie startmotor

    Ik ben mij startmotor aan het reviseren, toen ik deze open maakte mistte ik wat onderdelen. Heb alles kunnen bestellen op 2 dingen na. De met rode pijltjes aangewezen anti geleide plaatjes welke voorkomen dat deze sluiting maken met de massa. Iemand enig idee hoe ik daar aan kan...
  13. Bikerlife

    stom, stommer & stomst

    De titel zegt het eigenlijk al... Post hier je meest genante, domme, gekke, maffe bizarre scooter momenten/acties. Of verhalen van andere natuurlijk ook mogelijk, als ze maar lekker smeuig zijn ;) Ik heb de zoek functie gebruik en kon zo 1 2 3 nog geen onderwerp hierover vinden....
  14. Bikerlife

    te koop hm (honda) crf450x uit 2007 met origineel kenteken

    te koop crf450x vr prijs: 4000 (2mnd geleden zelf bijna 5000 betaald) Hm 488cc op kenteken bj 2007 70 draaiuren (waarvan ik er zelf maar 7 op heb gezet) Moet open want hij schakelt moeilijk. rond gevraagd, zouden of de lagers of de schakelvork kunnen zijn. zuiger + cilinder athena bigbore...
  15. Bikerlife

    Te koop runner vxr200

    Ik heb te koop een runner vxr200 (origineel125) recentelijk olien vervangen kleppen gesteld en alles na gelopen. rijdt goed, veert goed, klinkt goed. met MOTORkenteken en papieren, 2 sleutels mag weg voor 1700
  16. Bikerlife

    mikuni 36tm met accel.pomp

    Ik zoek nog een goede mikuni tm36 met acceleratiepomp voor een 4t. Ik vind ze nieuw net wat te duur 1 exemplaar volstaat (1 cilinder) geen andere maten aanbieden a.u.b. alvast bedankt kan snel worden afgehandeld gr Joey
  17. Bikerlife

    Hulp nodig bij keuze sm

    hallo beste luitjes, ik ben eigenlijk nieuw hier in dit deel van het forum. Voorheen altijd aant kutten geweest met 2t motorscooters afijn het loopt achter elkaar verrot. Nu schijn je aan een supermotard ernome fun te kunnen hebben iets wat ik dan ook uiteindelijk zoek. lekker rauzen en...
  18. Bikerlife

    (typhoon) nrg 190cc

    HI, na menige post tochmaar beslotren er een topic over te maken (PLAATJES ZIJN UITVERGROOTBAAR) Ik ben joey 27jaar en weg van alles met een motor. het is begonnen met me 16e met scooters (al was ik vroeger ook al erg veel bezig op de fiets :P ) hier heb ik er een 6 tal NIEUWE van...
  19. Bikerlife

    mikuni 30 / 32 tm / tmx

    Ik zoek nog een goede mikuni 30/32 tm(x) voor een 2tact projectje heb je wat liggen bericht me gr joey
  20. Bikerlife

    runner 125 180 inlaat set (mikuni 24mm / vl13 / rechspruit)

    ik bied te koop aan voor piaggio motoren een vl13 membraam malossi rechtspruitstuk tbv de carb mikuni 24 vlakschuif stage 6 filter complete set mag weg voor 150 euro (vaste prijs) je motor wordt stukken feller en krijgt een enorme kracht toename de spullen verkeren in zeer...
  21. Bikerlife

    runner 125 180 inlaat set (mikuni 24mm / vl13 / rechspruit)

    verkeerd geplaatst excuuus
  22. Bikerlife

    125cc kart membraam cr125 vforce 3

    Ik zoek een 125cc kart membraam of een cr125 v force 3 membraam of dergelijk.] Ik ben bezig met een 180cc 2tact project waarbij het inlaat een flink stuk groter gefreest gaat worden. als jullie andere suggesties hebben hoor ik het ook graag. het setup je zal er als volgt uit komen te...
Terug
Bovenaan Onderaan