Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: boeieh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Honda XR650R (SM)

    Honda XR650R Bouwjaar: 2001 Tweede eigenaar Kilometerstand: ca. 13400 Km (Motor is gereviseerd bij 10.500 KM voor meer dan €2000. De motor heeft op tijd zijn beurten gekregen. Deze zijn zelf uitgevoerd. Wat krijg je er allemaal bij: * Kort spatbord (rood) * Origineel...
  2. B

    Welke kleur(en) zou jij kiezen?

    Als jij nu zou mogen kiezen in wat voor een kleur(en) je auto/motor/fiets/etc gespoten zou mogen worden, welke kleur(en) zou jij dan kiezen? Ik denk dat ik zou zou kiezen voor candy appel red i.c.m. goud (of wit) en zwart Deze hoofdkleur dus ongeveer: Waar zouden jullie voor kiezen...
  3. B

    Waar deze nippels te bestellen?

    Ik moet op mijn inlaatrubber een schroefje vervangen door deze nippel. Deze foto heb ik van een Engelse site afgehaald waar ik ze ook kan bestellen, maar weet iemand webshops waar ik dit soort producten kan bestellen? Alvast bedankt.
  4. B

    ketting spannen VFR750

    Hallo, Ik vroeg me af of iemand mij hier kon vertellen hoe ik de ketting van een Honda VFR750 kan spannen. Ik had al gezocht, maar kon niets vinden. Kan er iemand mij dit uitleggen. Alvast hartelijk dank
  5. B

    YZF tank

    Ik ben van plan om een YZF750 tank op mijn FZR600 te bouwen. De YZF tank is voorzien van een brandstofmeter. De FZR heeft dit niet. Bij de YZF zijn er 3 kabels die bij de tank horen. Zwart, blauw en groen. Bij de FZR zijn er 2 kabels die bij de tank horen. Zwart en blauw. Kan iemand...
  6. B

    Elektrisch schema YZF750

    Weet iemand van jullie waar ik een duidelijk elektrisch schema kan vinden van een YZF750. Alvast hartelijk dank
  7. B

    Honda CR125

    - Honda CR125 - Bouwjaar 2000 - 100% in orde. - Nieuwe achterband erbij - 2de eigenaar. - HGS bocht Vraagprijs: €1750 Bij interesse graag mailen naar kloete pum @ gmail . com Motor is te bezichtigen in Zuid-Limburg Heb je vragen, stel ze gerust via mail of hier..
Terug
Bovenaan Onderaan