Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lapo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lapo

    Vintage Honda 450 CB Nighthawk 1985

    TE KOOP voor liefhebber Vintage Honda 450 CB Nighthawk 1985 (Oldtimer Motorvoertuigenbelasting). Amerikaanse import. 30.000 miles op teller. Helaas (ik ben 2x zo oud als deze motor), moet ik afscheid nemen van deze mooie, lichte motor. Hij rijdt, maar heeft TLD (Tender Loving Care) nodig. Hij...
  2. lapo

    Kampioenstrial

    Beetje laat dat ik post maar Motorclub Nunspeet organiseert 23 en 24 oktober de kampioenstrial 2-daagse dus morgen en overmorgen.(vrijd en zaterd) Toegang is gratis. Alle toppers zijn aanwezig. Het is in het Hendriksbos aan de Elspeterweg. Vanaf de a28 afsl Elspeet/Nunspeet ri Nunspeet. Vlak...
  3. lapo

    Guzzi v11

    Te koop Moto Guzzi v11, bwjr 1999, Kmst 38000, Kl. zwart, stuurkuipje, verder origineel Euro 5250,-
  4. lapo

    Velglint

    Had band laten vervangen van m,n trialmotor. Is tubeles en voor de zekerheid dus ook nieuw velglint en nieuw ventiel. Nu heb ik het probleem dat velglint niet af wil dichten. Iemand hier die er ervaring mee heeft?
  5. lapo

    Oud en nieuw

    Hoi. Ben Lammert, 45 jaar en rij met een Guzzi v11 Ballabio. Was hier al een tijdje aan het rondkijken en wil me er nu dus ook mee gaan bemoeien.
Terug
Bovenaan Onderaan